Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 38 ... 200 201
Stuff

'@Nijmos

https://blog.scorito.com/wielrennen/tour-de-france-2022-de-winnaar-aan-het-woord/

Team van winnaar Tour 2022.

jenzrscl

Zuur voor demare zeg.. gaudu mag nu zeker niet falen voor fdj

Thomberg

'@jcg ik denk precies hetzelfde over een aantal koopjes zoals Martin. Rickaert overweeg ik niet echt omdat hij niet altijd laatste man is en hij gevallen is en ik denk al andere zekere punten te hebben. Cort.. trap ik niet in haha

Maar over het algemeen zie ik dezelfde koopjes

Demare is jammer zeg. Vond ik een leuke keuze

Titivoeckler

Dan zullen ze toch wel veel vertrouwen hebben in gaudu, maar die zat ook niet echt op pinot te wachten. Vreemde beslissing

Thomberg

Op zich snap ik wel dat ze pinot meenemen. Lekker vrij rond laten fietsen. Hoeft Gaudu niet te bijten. Echter had ik altijd ook Demare meegenomen. Goede kans om etappe te kunnen pakken

dr klaas

Demare eruit voor ? Welsford miljoentje derbij!

Zo zie je maar dat je scorito kunt winnen met 4/5/6 waardeloze picks, er is nog hoop.

Ton Pelo

'@Thomberg renners als Cort lijken in de Tour wat makkelijker op te stellen dan bv. afgelopen Giro. Durf hem toch niet van de lijst te halen.

MightySosa

Demare stond erbij vanaf het begin in, hij is de enige renner van 3 miljoen die ik aan durf. Helaas voor hem dat hij niet mee mag, ik had het hem enorm gegund om een goede prestatie neer te zetten. Alleen nu worden de sprinters mij toch steeds meer een zorg. Waar ik eerst enorm tevreden was, ben ik nu toch enorm gefrustreerd. Alleen JP en WvA lijken nu zekerheden.

JP omdat hij de grootste kanshebber is op groen en WvA moet je wel hebben in je team. Een van de beste renners op deze aarde die zich op elk moment kan laten zien. Toch maar Pedersen in mijn team fietsen? Of toch Laporte meenemen? Ik zie door de bomen het boos niet meer...

Tot slot waar komt alle vertrouwen van Zingle vandaan? Die heeft in de sprints toch ene Coquard voor zich?

jenzrscl

Mensen die gisteren mij als enige zagen die in pedersen geloofde gaan na uitvallen demare nog eens 2 keer nadenken denkik

MightySosa

'@jenzrscl dat is ook volkomen logisch. Al moet ik wel zeggen dat ik ook al een team heb gemaakt met Philipsen, WvA, Pedersen, Laporte en Demare + 2 andere sprinters. Dat voelde best oké, minus het feit dat je dan moet inleveren op de klassementsrenner.

KJP

Ik vind het vooral jammer dat hij niet meegenomen wordt omdat ik Demare totaal niet overwoog.

jenzrscl

Had ook pedersen en demare

Voelt minder goed aan nu demare eruit is om een jakobsen of ewan erin te klikken, denk toch voor welsford te gaan dan

Laatst gewijzigd
jan derksen

wegvallen van demare, neig ik toch naar ewan en higuita/jorgeson voor 3 miljoen.

Hoekje

Waarom een van Aert nemen met kans op eerder uitstappen als je hiervoor ook Pidcock en Girmay kan nemen? Qua sprint doet Girmay weinig onder denk ik , en op de punch aankomsten waarin het echt wat steiler wordt acht ik Pidcock zelfs sterker. Benieuwd naar jullie mening. Wel dubbele kans op punten.

Nijmos

Omdat je girmay en pidcock ook kan nemen als je van aert wél meeneemt. Dit is dezelfde vraag als waarom pogacar nemen als je voor hetzelfde geld ook vingegard en higuita kan nemen

Hoekje

'@Nijmos

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Van Aert, Girmay en Pidcock zijn alle drie van een uitzonderlijk hoog niveau . Het grote verschil is alleen dat Van Aert 2x duurder is dan de andere twee mannen. Terwijl ik zijn potentieel niet 2x zo groot vind. Higuita in vergelijking met Vingegard en Poga is natuurlijk een groot niveau verschil en niet vergelijkbaar qua renner.

Maestro Mello

Ik sluit me aan bij KJP. Toch zonde dat als je een renner niet overweegt omdat je verwachtingen daarvan laag zijn, dat-ie niet meer gekozen kan worden door je concurrenten. Voor mij blijft Pedersen nog steeds onbespreekbaar want je hebt JP al in zijn etappe's als kopman en er zijn veelal vlakke sprints waarbij er genoeg mannen intrinsiek een stuk sneller zijn dan Mads, zoals Jakobsen, Greenroads en Pocket Rocket.

Nijmos

'@kjp: higuita is natuurlijk irrelevant in mijn verhaal. Waar het om gaat is dat je wout niet moet vergelijken met de 2e en 3e renner op zijn terrein, want die neem je ook als je wout wél meeneemt. Zoals je niet kunt zeggen pogacar laat ik thuis want dan kan ik vingegard nemen (en houd ik nog een miljoen over yay)

sprintgeit

Hoe dan ook heerlijk dat het Franse drama nu al begonnen is.

Kom maar op met die zwoegende Pinot, die met tranen in de ogen weer 3x 2e wordt en het in die kopgroepen aan de stok krijgt met zo'n beetje alle Colombianen in koers. De bekkentrekkende Ala, die druk met de benen schuddend, weer de verpersonificatie is van een brok onrust en zichzelf helemaal opblaast door al in de eerste week met 25 kopgroepen mee te willen zitten. Om vervolgens af te sluiten met een falende Gaudu die op de 2e rustdag met lede ogen moet toezien hoe Marc Madiot vol emotie naar de pers staat te schreeuwen dat ze er niksm van snappen, nadat Demare van zich af heeft gebeten in een 5 pagina tellende tirade in L'Equipe. Vive la France!

Laatst gewijzigd
KJP

'@Nijmos

Ik heb niks over Higuita gezegd haha. Ik ben het wel met je eens overigens. Van Aert niet nemen is pas interessant als je verwacht dat je denkt dat je een behoorlijk aantal combinaties kan opstellen die het beter doen.

Nijmos

Sorry Kjp, ik bedoelde @hoekje

Aardappel

Hahahahah @sprintgeit
Heerlijke post. Zou ook zomaar eens de realiteit kunnen worden.

Maarten Koning

Pinot kan voor mij weinig fout doen maar als team snap ik deze keuze toch echt niet. Het was al bekend dat hij wegging dus dat zal wel meespelen.

Maar als hij er een doel van had gemaakt dan was Demare gewoon een kanshebber voor groen, dat laten ze gewoon gaan.

dadeliva

'@Hoekje Ik heb op dit moment van Aert, Pidcock en Girmay alledrie in mijn team staan. Van Aert heb ik bij de meeste zwaardere sprints en de heuvelritten als kopman en ik verwacht dat hij zijn geld dan wel waard zal zijn (zelfs als hij aan het eind een paar ritten mist vanwege een geboorte). Als ik van Aert niet zou hebben zou ik met minder zekerheid andere kopmannen moeten selecteren.
Het is een beetje als bij Haaland en Simons. Ze zijn erg duur maar geven je naar verwachting het hoogste aantal dubbele punten.

oli4g

Net de beelden gezien van de vrouw van WVA. Dat gaat geen 5 weken meer duren!

1 2 ... 38 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.