Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 51 ... 200 201
Qtjelegend10

Over Pedersen kan ik me herinneren dat hij voor de Giro de vraag kreeg of al die koersdagen hem niet op een gegeven moment de kop zouden gaan kosten. Hij zei toen dat als dat al het geval was, dat pas na de Giro het geval zou zijn.. Ik denk dat het een interview met Feltet was, altijd zeer betrouwbaar omtrent de Deense renners.

Oh en de nummer 11 in de TdS vandaag is niet zo heel duur hè?

NOAD1912

Ben ik de enige die geen INEOS in zijn huidige team heeft? Ik had Pidcock en Rodriguez, er uit geklikt om voor mij moverende redenen. Ik heb voor mijn gevoel echt het bijna perfecte team, maar dat kan niet zonder INEOS.

Het is toch ondenkbaar dat het latere Scorito Dreamteam TDF2023 geen INEOS renner bevat? Dat is inclusief Sky nog nooit gebeurd. Gemiddeld hebben ze 2 tot 3 renners in die ploeg.. maar wie dan??? Wie is een meer dan 50% zekerheid op het terugverdienen van de investering?

Deden Thomas en/of Clarke maar mee..

Of de astmamedicijnen van Froome.. kuch

Laatst gewijzigd
Thomberg

Van der Poel spreekt over kansen verdelen met Philipsen.. dat wordt interessant

jenzrscl

In begin van forum ging het ook over tijdslimiet, is er ergens een rit dat er een reeele kans is dat er sprinters buiten tijd aankomen?

Rit 17 toch redelijk sneaky? Niet?

In 2020 gingen ze ook 1 voor 1 ploegend naar boven op de cole de la loze toen lopez won, en daar had je nog een lang vlak openingsfase

Laatst gewijzigd
GoldenWallie

Voordat mijn MVP Fomo toeslaat, in hoeveel etappes heeft hij daadwerkelijk kans en welke etappes “eventueel” als extra? Ken zelf het parcours niet zo goed.

KV

'@ Thomberg

Natuurlijk zullen ze dat. De 7 sprints voor groene Jasper, de rest voor Vdp. Maar zoveel “Vlaamse Ardennen” ritten zitten er niet in toch?

zomaareens

Martinez lijkt toch ook prima pick?

Geo Dec

Hallo jongens ! op dit forum ben ik een Franse fan van het spel Scorito.
hier is mijn huidige team dat mogelijk nog wat wijzigingen ondergaat voor de start van het spel:

Pogi
Vingegaard
Carapaz
A. Yates
Bardet
Rodriguez
Pinot
Martin

Van Aert
Philips
Groene
Girmay
Welsford
Sagan
Van Poppel

Ciccone
flipje

cort
Teuns
sobrero

Wat denk je ?

Wicked Wout

Het team van Jumbo Visma blijft maar door mijn hoofd spoken:
- WvA gaat niet voor groen
- veel etappes waar zowel WvA als Laporte kanshebber zijn. Lijkt dubbelop en dat is niks voor Jumbo Visma. Altijd een heel doordachte teamsamenstelling
- Kelderman geeft aan puur te knechten en dat het niet de bedoeling is dat hij hoog in het klassement blijft staan als reserve kopman/ strategische optie
- Kan me niet voorstellen dat ze enkel op Vingegaard inzetten. Dat verkleint de strategische mogelijkheden, waar ze juist zo goed in zijn.

Wat wordt dan de rol van WvA? Gaan ze proberen om hem als verrassing achter de hand te houden in het klassement? Of gaat mijn fantasie nu echt te ver??

Titivoeckler

'@zomaareens op basis waarvan lijkt martinez een prima pick? Zie hem persoonlijk geen ak rijden in dit veld. Als hij structureel in de aanval zou rijden of voor de bergtrui zou gaan wel interessant. Echter daar is ineos niet het team naar en die hebben dan meerdere troeven die daar geschikt voor zijn. Daarvoor is zijn prijs dan toch wel aan de hoge kant. Of verwacht je Lenny er nog in voor een zacht prijsje :D

R. D.

Eindelijk eens iemand zonder Hindley, die zie ik in bijna iedereen zn team staan en ik overweeg hem(en Carapaz)niet eens.

Van INEOS had ik er 4 op mn long list, die vooral gebaseerd is op de verschillende PCS rankings. Na vandaag nog slechts 2 van INEOS want de volgende 5 gooi ik vandaag definitief van mijn lijst:

D.MARTÍNEZ-INEOS
R.MAJKA-UAE Team
S.BENNETT-BORA
S.KUSS-Jumbo-Visma
E.BERNAL-INEOS

We gaan verder met 60 richting 1 juli.

ralfinho77

Hoi na een mooie positie mijn team een beetje staan. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Pogie
Vinegaard
Carapaz
A yates
Bardet
Landa
Rodriquez
Meintjes
Martin
Johannessen
Philipsen
Jakobsen
Groenewegen
Girmay
Kristoff
Matje
Flip
Wright
Teuns
Champoussin

Ik heb er dus voor gekozen om zowel wva als laporte niet op te nemen in mijn team. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van. Misschien toch nog eens goed kijken.

ralfinho77

Mooie positie in de giro bedoel ik natuurlijk

nasibal

'@R.D

Even kleine heads-up: Hindley en Carapaz niet eens overwegen voor deze Tour valt wel een beetje in hetzelfde rijtje als 9 goede sprinters meenemen naar de Giro hoor ;)

Maestro Mello

'@R. D. dat je een bepaalde renner in de teams ziet staan die nu al gedeeld worden, zegt volgens mij meer over die mensen dan over de renner zelf. De ervaren spelers houden hun team tot na de deadline voor zichzelf, want eerlijk is eerlijk: zelf puzzelen is toch het leukst van het hele spelletje?

Tuurlijk, we delen veel informatie en discussies met elkaar, maar dan is het de kunst om daar zelf chocola van te maken, in plaats van af te kijken hoe iemand anders zijn team bij elkaar heeft geklikt..

R. D.

Ik weet het, maar ik hou mezelf streng aan bepaalde regeltjes die ik zelf verzin, dus ik moet wel. :)

En dan heb ik ook nog eens zilver te verdedigen voor de index. :(

Hindley hoort waarschijnlijk morgen bij de definitieve afvallers, Carapaz heeft mn lijst niet eens gered.

Thomberg

Ik overweeg Hindley ook niet... Is een 100% zekerheid in beton gegoten met een grote strik er omheen.

Wellicht is @R.D. aan het zandstrooien (alhoewel ik bang ben van niet).

Als jij deze renners momenteel in je selectie hebt staan en dan Hindley en Carapaz niet overweegt.. Dan zegt de Index dus ook helemaal niks.

Deze namen noemde je eerder:
Higuita
Bilbao
Pinot
Meintjes
Mas & Landa
Coquard & Zingle (als beide sprinters?)

En dan overweeg je Hindley en Carapaz niet. Tja zelfkastijding is natuurlijk wel een populaire fetish.

Laatst gewijzigd
callmeal

'@maestro het lijkt deze editie alsof het wachten tot de deadline niet meer haalbaal is voor velen, meer dan andere jaren. Toch jammer, ga nog rustig even puzzelen jongens!

Landaluze

Zestig man op de longlist en dan geen ruimte hebben voor Hindley en Carapaz...

R. D.

Ik denk dat de volledige teams die gepost worden voorlopige teams zijn en dat is toch prima ?

Ik hoor zo vaak de reactie dat zonder de rest van het team erbij de A of B vragen zinloos zijn dus dan is dit beter lijkt me.

Ik doe niet aan zand strooien. Ik vind het vreemd om te zeggen dat iedereen zonder Carapaz en Hindley bij voorbaat kansloos is op een goede klassering.

We gaan het zien. Ik neem ze iig niet mee.

Tim

Voorlopig team... nog onder wijzigingen voorbehouden

Pogacar
Vingegaard
A. Yates
Bardet
O'Connor
C. Rodriguez
Bilbao
Skjelmose

Van Aert
Philipsen
Groenewegen
Girmay
Welsford
Cavendish
Zingle

MVDP
Alaphilippe
Teuns
Godon
Traeen

Voor mijn gevoel een klassementsrijder te weinig. Alleen wie zal ik opofferen. Teuns, Godon en Traeen zijn te laag in waarde om te ruilen. Dilemma's

jenzrscl

Maarja R.D ik zag bij tennis ook al dat je baalde met 10%.. mss had je toen ook iets teveel op verassingen gespeeld
Maarja tennis is geen koers, ken persoonlijk niet zoveel van tennis, dit terzijde :p

Je kan risicos nemen, maar ook niet teveel ..
En top 5 kandidaten overweeg je toch altijd..
Dat je ze effectief moet nemen is ander verhaal..

Laatst gewijzigd
albert n

Mijn grootste vraagteken is van Aert om bekende redenen. Neem wel Uno-X mannen mee. Mooi treintje elke keer en dus sneuvelen wel een aantal bekende namen maar hou je wel geld over!

ZK

'@Tim: vdp of Allaphilippe zou ik opofferen voor ak man. Die heb je niet allebei nodig als kopman, je hebt zelf WvA ook nog.

Maarten Koning

Muah, ik speel toch behoorlijk veel jaren elk jaar mee met de 3 grote rondes en dan met name met mijn broer delen we eigenlijk altijd onze drafts. We doen ons eigen onderzoek extensief maar deel van de lol is ook elkaar feedback geven.

1 2 ... 51 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.