Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 53 ... 200 201
Wielertje12

Als je een goed uitgebalanceerd team wilt hebben moet je denk ik ook kiezen tussen MvdP en Ala, je kunt ze niet allebei meenemen

Smarty

'@Oborobo:

Jorenson werd 2e in de Ronde van Romandië, vlak achter A. Yates die de ronde won!

KJP

Ik heb juist het probleem dat als ik er van Wout, Pidcock, Mathieu en Flip maar één neem dat ik voor mijn gevoel steevast te kort kom in de heuveletappes waar die mannen oorlog kunnen maken.

HaagseHaas

'@ZK Ik denk dat WvA helemaal niet gaat sprinten, maar zich op een paar moeilijkere etappes richt. Laporte gaat meesprinten in de vlakke etappes. Geen van beiden gaan voor groen.

koenzwet

Geen enkele sprint is hetzelfde, de super vlakke sprint zal Laporte in huidige vorm iets beter liggen. Een oplopende sprint (etappe 8, 19) kunnen ze samen weer wat doen. Ze zullen ook af en toe proberen de sprint voor te zijn zoals van Aert vorig jaar in etappe 4 of in de E3 prijs vorig jaar en Gent-Wevelgem dit jaar. Ze kunnen simpel weg op zoveel manier winnen dat ze altijd wel interessant zijn, ongeacht het koersverloop. Ook in de vlakke sprints zie ik het ze wel proberen.

Phoenix0000

Wat van Aert en Christof Laporte.... 8,5m voor 1,5 renner die twee plekjes in je selectie inneemt.
Doe er je voordeel mee.

KV

'@ Qtje

Denk dat je Teuns op het oog hebt maar die rijdt vandaag geen podium hoor (en ook geen andere 750k’er). No worries.

Capra

Gino Mäder overleden........
Vreselijk

JCG

'@KV ik denk dat hij het heeft over Gall

RvhC74

Verschrikkelijk nieuws idd over Mader.

Rest in Peace en sterkte voor alle nabestaanden

valowitz

Zojuist gehoord dat Gino Mäder is overleden 😥

jenzrscl

Pff vreselijk 😪😪

KV

'@ JCG

Denk ik niet. Is sowieso niet meer echt mogelijk om Gall nog als dark horse te bestempelen na de vorige dagen.

yoeri

'@R.D. exact. Over mijn redenen ga ik later (vandaag?), bij meer tijd, verder op in. Vreemde vergelijking inderdaad. Neem aan dat je ook een aantal echte klassementsrenners hebt. Moet wel zeggen dat ik Higuita en Pinot ook beide niet heb :). Higuita > vorm, Pinot > 2 grote rondes achter elkaar goed presteren in zijn afscheidsjaar? Zou mooi zijn, maar zie het niet gebeuren. Heeft ook nog eens een zogenaamde klassements kopman.

steefje9

Pfff rip Mader! Triest, kippenvel:(

Jasperdewaal11

RIP Gino, wat onzettend triest......

puntenjager

Wat ongelofelijk triest.. geen woorden voor

nasibal

Vond Cavendish echt zwaar tegen vallen in de Giro hij heeft een goede lead out nodig

Heb jij dezelfde Giro gekeken als ik? Cav gaat 2 keer hard op zn bek, rijdt uit met een hele zware 3e week, wint een etappe, rijdt 2 keer top 5 en nog 1 keer top 10.

Heb je weer iets zitten roken Milan? ;)

TheTank

Och, nee toch!! Wat een vreselijk nieuws. Arme Gino en z'n familie😓

Milanjacks

Beetje scorebord journalistiek Nasibal. In een giro met erg matige sprinters werd die twee keer top 5 en had hij in die etappes geen enkele kans op winst. Hij verslaat mannen als Dalle Valle en Fiorelli. Het was zeker een goede pick(had hem zelf ook) voor de giro maar ik zie hem in een normale vlakke sprint niet in de buurt komen van een klepper. Dan is die alleen van waarde als die consequent top 10 eindigt. En Cavendish en asfalt is ook een goede combinatie normaliter.

Ik vind die laatste sprint echt een outlier dan dat het de vorm van Cavendish weergeeft. En verwacht weinig van Bol als main lead out.

Verder is het budget zo ruim dat je geen 2x 1.5 miljoen sprinter hoeft te hebben. Voor mij heeft Coquard de voorkeur(al wint die nooit).

Laatst gewijzigd
oborobo

RIP Gino!

Zadelpen

Verschrikkelijk, ik ben er misselijk van. Wat zonde dat groots verdriet zo nauw verbonden is met deze mooie sport.

Rust in vrede Gino. 😢

MitchelitoTheWizard

Na lang meelezen ook besloten om een account aan te maken en mij te mengen in de altijd bijzondere mooie discussies. Dagen de tijd genomen om 50 pagina's aan informatie op me te nemen om vervolgens geen meter te zijn opgeschoten.. Of toch wel? Goed, het team staat nog zeker niet, de informatie vanuit de teams en de rijders moeten nog komen en ohja, de teamselecties zijn nog verre van bekend, maar plezier. Ja, plezier heb ik al wel. Na 4x ten minste beter dan 94,3% te hebben gehaald is het nu de tijd om een gouden beker te scoren.. de eeuwige graal. Het mannetje zijn bij je vrienden groep en de subleague winnen. Ik kijk al uit naar de Tour. Voor nu veel sterkte aan de familie Mader.. wat een verschikkelijk nieuws..

vevie

Idd, heel erg verschrikkelijk nieuws. Om de zoveel jaar wordt deze mooie sport opgeschrikt door zulk vreselijk nieuws. Verdrietig om zo een groot talent te verliezen en nog verdrietiger voor zijn directe familie, vrienden en nabestaanden.

RIP Gino.

Zutphen

Niet te bevatten.............RIP Gino.

1 2 ... 53 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.