Geen enkele sprint is hetzelfde, de super vlakke sprint zal Laporte in huidige vorm iets beter liggen. Een oplopende sprint (etappe 8, 19) kunnen ze samen weer wat doen. Ze zullen ook af en toe proberen de sprint voor te zijn zoals van Aert vorig jaar in etappe 4 of in de E3 prijs vorig jaar en Gent-Wevelgem dit jaar. Ze kunnen simpel weg op zoveel manier winnen dat ze altijd wel interessant zijn, ongeacht het koersverloop. Ook in de vlakke sprints zie ik het ze wel proberen.
'@R.D. exact. Over mijn redenen ga ik later (vandaag?), bij meer tijd, verder op in. Vreemde vergelijking inderdaad. Neem aan dat je ook een aantal echte klassementsrenners hebt. Moet wel zeggen dat ik Higuita en Pinot ook beide niet heb :). Higuita > vorm, Pinot > 2 grote rondes achter elkaar goed presteren in zijn afscheidsjaar? Zou mooi zijn, maar zie het niet gebeuren. Heeft ook nog eens een zogenaamde klassements kopman.
Beetje scorebord journalistiek Nasibal. In een giro met erg matige sprinters werd die twee keer top 5 en had hij in die etappes geen enkele kans op winst. Hij verslaat mannen als Dalle Valle en Fiorelli. Het was zeker een goede pick(had hem zelf ook) voor de giro maar ik zie hem in een normale vlakke sprint niet in de buurt komen van een klepper. Dan is die alleen van waarde als die consequent top 10 eindigt. En Cavendish en asfalt is ook een goede combinatie normaliter.
Ik vind die laatste sprint echt een outlier dan dat het de vorm van Cavendish weergeeft. En verwacht weinig van Bol als main lead out.
Verder is het budget zo ruim dat je geen 2x 1.5 miljoen sprinter hoeft te hebben. Voor mij heeft Coquard de voorkeur(al wint die nooit).
Na lang meelezen ook besloten om een account aan te maken en mij te mengen in de altijd bijzondere mooie discussies. Dagen de tijd genomen om 50 pagina's aan informatie op me te nemen om vervolgens geen meter te zijn opgeschoten.. Of toch wel? Goed, het team staat nog zeker niet, de informatie vanuit de teams en de rijders moeten nog komen en ohja, de teamselecties zijn nog verre van bekend, maar plezier. Ja, plezier heb ik al wel. Na 4x ten minste beter dan 94,3% te hebben gehaald is het nu de tijd om een gouden beker te scoren.. de eeuwige graal. Het mannetje zijn bij je vrienden groep en de subleague winnen. Ik kijk al uit naar de Tour. Voor nu veel sterkte aan de familie Mader.. wat een verschikkelijk nieuws..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.