Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 85 ... 200 201
jenzrscl

Dat kun je over iedereen dan zeggen he dat ze scorito niet intressant zijn. zelfs over phillipsen.
Zoals ik al zei ik klik hem erin omdat ik het voor hem heb, net zoals ik matje inklik( ook dat is geen zekerheid)
Pedersen kan je in alle sprintritten intikken waar hij zeker top5 wordt..

En over jakobsen , wat als je hem in 9 ritten opstelt en hij sprint maar 5x mee. Wat als hij rit 17 niet eens tijdslimiet haalt? 4 ritjes voor 3miljoen, nuja

Ik bezie pedersen iemand die grootste uitdager wordt voor phillipsen. Puur op gevoel, ik kan verder ook niet meer zeggen want het is stilletjes bij mads momenteel.
Maar als backup voor phillipsen. Ik pak ook graag de 2 favorieten groene trui (wout niet meegerekend, want die pak ik ook)

Laatst gewijzigd
NCK17

Ik weet nog heel goed dat er voor het WK van 2020 een discussie was of Van der Poel toch niet moest gaan. Toen werd de klim ook heel groot gemaakt. Ik heb na die wedstrijd altijd het gevoel gehad dat Van der Poel daar een kans op de wereldtitel heeft laten liggen. Het lijkt me sterk dat Van der Poel in topvorm 30 seconden op een kilometer gaat verliezen. De Roche aux Faucons kwam hij ook goed over en dat was een dag na zijn solo van 72 kilometer. Hij zou dus altijd terug moeten kunnen keren zelfs al wordt hij er af gereden en ik betwijfel of dat überhaupt gaat gebeuren.

Kip

At Mike: 1 knecht

KissMyAce2.0

Elke keer als ik niet kan slapen open ik even dit forum.
Daar word ik toch een partij moe van!

Zadelpen

Lopez is wel in vorm.

Jasperdewaal11

Tegen O Sevilla en consorten wel ;)

NOAD1912

Wij bijten ons hier al weken stuk op de puzzel en kunnen alle renners inclusief prijs wel dromen en Peter Sagan zegt doodleuk: "Ik weet eigenlijk niet eens wie er allemaal start. Ik vind Jakobsen goed, Philipsen ook. Wie nog? Komt Cavendish?" :D

Jasperdewaal11

Sagan speelt altijd met de media en het deert hem niet wie er meedoet (ook al weet hij het vast wel). Hij wil altijd gewoon lekker racen en ziet het wel. Die onbevangenheid was/is altijd zijn kracht dus ik vind het niet gek hoe hij doet.

TheTank

Ik heb nog een hersenspinsel voor de toekomst wellicht. Zou het een goed idee zijn om ook een stuk of 20 renners waar weinig/niks van verwacht wordt op €0,00 te waarderen? Zo kunnen de spelers die met smart terug denken aan de tijd dat je geen 20 renners hoefde te selecteren daar ook weer voor kiezen. Zal veel meer variatie opleveren in de teams denk ik. Je kunt dan 14 toppers kiezen met 6x €0 erbij of meer je kansen spreiden met 20 renners en iets minder absolute top. Hoe denken jullie hierover?

Voor een ander spel moet ik weer een heel ander team bouwen:
-je kiest 15 renners zonder budget, 3 teams en de nr.13 van etappe 13😅.
-top10 van elke etappe krijgen punten. En top3 teams vd etappe en top3 vd gele, bollen-, en puntentrui

Worden uiteraard heel veel vergelijkbare teams. Ik zit een beetje met de verdeling. Denk momenteel aan 7x klassement, 6x sprint(Incl. Woutje), aangevuld met Flipje en Matje. Lijkt jullie dit een goede verdeling gezien het parcours of zouden jullie het anders aanpakken?

Laatst gewijzigd
dephazz

L.S.

Ik zie veel mensen hier Gall opnemen voor berg- / breaketappes. Heeft iemand een bron waaruit blijkt dat hij niet voor GC gaat? Echt heel ongebruikelijk is het namelijk niet om met meer dan één kopman te rijden.

Geo Dec

Gaudu en Madouas toonden vandaag een goede vorm op de Franse kampioenschappen. De vruchten van het werk dat op de Teide op grote hoogte is uitgevoerd, beginnen vruchten af te werpen.

Rije Rudy

Sagan stond er tot hier toe vast in, ik zag er hem overal wel tussen smijten bij de sprints en een laatste kunstje opvoeren, maar werd net toch geklopt in de sprint op het NK van Slovenië/Tsjechië, en nog eens gevallen op de finish ook. Toch nog maar eens heroverwegen...

arjenzvob

Dat Bauhaus meedoet gooit wat teams op z'n kop. Wright sowieso minder interessant nu.
Benieuwd naar zijn prijs! Ik verwacht 2,5 miljoen.

danusz1986

1.5 a 2.0 zou ik schappelijke prijs vinden.

Laatst gewijzigd
Rije Rudy

Schat hem toch ook niet hoger in dan Meeus, Cav, Kristoff etc

arjenzvob

1,5 a 2 is no-brainer voor mij. En jawel, ik schat hem hoger in dan Meeus, Kristoff en Cav.

KJP

Bauhaus dezelfde prijs als Girmay en Groenewegen geven zou wel ridicuul zijn haha.

Dannyco

Ik wil bij deze nog een keer m’n subleague met jullie delen in de hoop de magische 100 aanmeldingen te halen de teller staat nu op 86. De Avondetappe

https://www.scorito.com/subleague/659854/tour-de-france-2023/de-avondetappe/c422e256-9ca8-4190-8f8f-252924ad9ab6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Titivoeckler

Iemand gezien hoe Flip heeft gereden? Eindigt niet vooraan, maar uitslag zegt natuurlijk niet alles

Wellens Nietens

Ziek afgestapt blijkbaar... https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/lazkano-buchmann-en-madouas-maken-stuk-voor-stuk-indruk-met-ferme-solos-in-spanje-duitsland-en-frankrijk

BigMig

'@Geo Dec
Bedoel je de goede vorm van die Gaudu die op meer dan 9 minuten van de winnaar eindigt?

Rije Rudy

Gaudu had zeer veel zoutafzetting en last van de warmte, de commentatoren dachten in de richting van te weinig gedronken en/of gegeten

Mats17

Gaudu had in de Daufine last van hooikoorts, wat ook te maken had met de temperatuur en de droogte.

KJP

Gaudu was de eerste 210 kilometer wel echt indrukwekkend. Speelde veelal het tactische spel waarbij hij Madouas en Molard o.a. met mindere groepjes liet wegrijden. En gebruikte dan de klimmetjes om echte concurrenten als Cosnefroy en Champoussin kapot te rijden. Dat lukte heel goed, alleen na een X aantal indrukwekkende versnellingen had hij zichzelf ook gereden.

Na zijn teleurstellende Dauphine is de manier waarop hij vandaag reed denk ik eerder een reden om hem wel te nemen dan een extra reden om hem niet te nemen.

R. D.

Het doek valt vandaag voor 1 renner, maar een grote kans dat met Bauhaus er ook weer eentje bijkomt.

afvallers zondag 25 juni:
S.HIGUITA BORA

afvallers zaterdag 24 juni:
M.V.GILS/R.COSTA/T.PIDCOCK/M.V.D.POEL

afvallers vrijdag 23 juni:
M.WOODS/S.KRAGH/T.BENOOT

afvallers donderdag 22 juni:
Q.HERMANS/F.WRIGHT

afvallers zondag 18 juni:
R.TILLER/B.JUNGELS/R.GUERREIRO/V.MADOUAS

afvallers zaterdag 17 juni:
J.HINDLEY/A.LUTSENKO/D.TEUNS/M.CAVENDISH/B.O'CONNOR
J.FUGLSANG/F.GALL/I.IZAGIRRE/T.TRAEN/M.VANSEVENANT
A.BAGIOLI/M.SOLER/M.SOBRERO/A.LEKNESSUND/R.URÁN

afvallers vrijdag 16 juni:
D.MARTÍNEZ/R.MAJKA/S.BENNETT/S.KUSS/E.BERNAL

voorlopig verder met 36 man.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 85 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.