Afvalkoers Tour 2023 - Divisie 2

1 2 ... 9 10 11 12 »
BigApple

och verhip. Mijn lot om te winnen ligt idd. bij Strong en Wright. Nou dan maar een sensationeel Vinokourovje van Fredje Wright.

En voor de jonkies onder ons: Google maar Vinokourov Champs Elysees.

Bonorrie

Ai, jammer dat het hierbij is afgelopen voor mij, maar het zij zo.
Stiekem had ik natuurlijk wel een beetje op de finale gehoopt, met mijn dreamteam. Maar zoals al eerder gezegd, de valpartijen vandaag deden mij de das om. Zo zie je maar, beetje geluk bij deze loterij heb je wel nodig om dit spel te kunnen winnen.
BigApple, erveedeee en Bode80, heel veel succes in Parijs.
En Rabbiej bedankt voor de organisatie. Ik hoop er met de Vuelta weer bij te mogen zijn.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Yeah, finale!

Ik had best sterk ingezet op de sprint, eindigde de eerste twee sprintetappes ook als tweede. Maar met Jakobsen en Ewan al naar huis ben ik inderdaad vrij kansloos in de finale.
Met Bode als winnaar kan ik ook leven, komt mijn voorspelling van de rustdag ook uit.

Bode80

Succes BigApple en erveedee!

BigApple

Hebben we een stunt met Meeus of heeft Bode ook Meeus ? Ik ben denk ik derde?

erveedeeee

Gefeliciteerd Bode! En bedankt Rabbiej voor de fantastische organisatie.

Tweede geworden nog denk ik. Op naar de Vuelta

Rabbiej

De Tour zit erop! Vingegaard heeft de Tour gewonnen maar dat was sinds de tijdrit al wel duidelijk. Philipsen won het groen, maar kon het in Parijs net niet afmaken. Hij werd een beetje ingesloten door Groenewegen en daardoor kon die niet zijn perfecte sprint rijden. Meeus profiteerde en boekte zijn mooiste overwinning uit zijn carrière.

In de afvalkoers waren de kaarten al geschud. De grootste favoriet voor vandaag was Bode80 en die maakte het in de eindsprint ook vakkundig af. Met Meeus, Philipsen en Groenewegen in zijn ploeg had die de eerste 3 in zijn team en dat maakt hem dan ook de verdiende winnaar. Zelfs al hadden we topfavoriet Bonorrie in deze finale gehad dan nog had Bode aan het langste eind getrokken (met 20 punten voorsprong). Andere finalisten erveedeee en BigApple kwamen niet bij hem in de buurt. Erveedeee tekent voor plek 2 in deze editie dankzij Meeus en BigApple behaalt een zwaar bevochten derde plek!

Gefeliciteerd Bode80!

Uitslag:

Afvallers:

BigApple
POGACAR Tadej
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
PHILIPSEN Jasper
CICCONE Giulio
ALAPHILIPPE Julian
STRONG Corbin
SAGAN Peter
VAN GILS Maxim
WRIGHT Fred
GALL Felix
WELSFORD Samuel
BERNAL GOMEZ Egan Arley

erveedeee
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
PHILIPSEN Jasper
HINDLEY Jai
SKJELMOSE JENSEN Mattias
JAKOBSEN Fabio
YATES Simon
EWAN Caleb
ALAPHILIPPE Julian
MEEUS Jordi
GALL Felix
WELSFORD Samuel
BERNAL GOMEZ Egan Arley

WINNAAR

Bode80
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
PHILIPSEN Jasper
HINDLEY Jai
YATES Adam
SKJELMOSE JENSEN Mattias
GROENEWEGEN Dylan
MEEUS Jordi
SAGAN Peter
KELDERMAN Wilco
GALL Felix
WELSFORD Samuel
BERNAL GOMEZ Egan Arley

BigApple

Gefeliciteerd Bode - en dank voor de geweldige organisatie Rabbiej !

VincentK

Ik lig er al drie weken uit, maar ben het blijven volgen. Gefeliciteerd @Bode en bedankt voor de organisatie @Rabbiej!

Bode80

Yeah!! Dank voor de felicitaties. Na een aantal deelnames (waaronder Vuelta 2017) is het eindelijk gelukt om als laatste over te blijven. :-)

Hoewel het geen perfect team was (Welsford, Kelderman, Sagan) had ik wel een paar verschilmakers zoals Adam Yates en Gall.

Rabbiej, dank voor de vlekkeloze organisatie! Op naar de Vuelta!

Ab Normaal

Van harte Bode80! Altijd een mooi gevoel om de Afvalkoers te winnen.
Rabbiej, bedankt!!

Vunky

Gefeliciteerd Bode en organisatie bedankt. Leuk spel, team van Bode geeft ook wel aan dat je met minder presterende renners het wel kan winnen. Zeker geïnteresseerd voor toekomstige versies.

Xander24

Bode gefeliciteerd met je overwinning, prima balans brengt je ver, in dit geval tot aan Parijs. Goed gedaan!! Rabbiej dank voor de organisatie en de dagelijkse updates. Tot na mijn uitschakeling de berichten gelezen. Bij de Vuelta doe ik graag weer mee, tot dan en tot in Madrid

SvenVDB

Well done Bode, die kan je weer afvinken!

Bedankt Rabbiej voor de prima organisatie 👍

1 2 ... 9 10 11 12 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.