Afvalkoers Tour 2023 - Divisie 2

1 2 3 4 ... 11 12
zeewolde

Bij deze : ik doe graag mee. Ik zie al enkele grote namen staan, wat dat betreft net een KeukenKampioenDivisie met Groningen, Roda, NAC, Graafschap en Willem II. We maken er vanzelf wat moois van met zijn allen .

JapieJapo

Ik wil ook graag meedoen! Hopelijk nog net op tijd.

bastaix

Ik doe graag mee

Xander24

Gaat niet goed, nog maar keer mijn enthousiasme om aan te geven dat ik graag mee doen, leuk!!

ZwiebeLD

Ik doe graag mee!

HeldS

Ik doe ook graag mee. Als het al vol zit eventueel op de reservelijst

ryanvdb2000

Ik doe graag mee!

Rabbiej

Na de aanmelding van Ryan nog 9 plekken vrij, wees er snel bij want vol is vol!

We willen wel nog graag een aantal reserves voor zowel de 1e als 2e divisie dus ook als we vol zitten kan het zinvol zijn om je alsnog aan te melden!

Vunky

Aangezien ik nieuw ben binnen dit type spel, dacht ik nadat ik de openingspost had gelezen zowel de dagwinnaar als degene met de minste punten het spel zou moeten verlaten. Na het lezen van een gedeelte van de Giro afvalkoers lijkt het mij nu dat de onderste twee per dag de koers verlaten. Het is daarmee dus wel de bedoeling een sterk team te creeren? En in theorie kan ieder team Pogacar bezitten?

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Elke etappe verlaten bij ons de 2 minst scorende teams de ronde. Hierbij telt alleen de uitslag van die etappe en zijn er geen punten voor truien te verdienen. Daarbij kan het voorkomen dat er 1 of meerdere teams hetzelfde aantal punten scoort. Wanneer dit gelijk is wordt er gekeken naar hoeveel budget er door de teams is gebruikt. De speler met het hoogste budget verlaat in dit geval de ronde.

Pogacar kan door elk team worden opgenomen (hij past immers binnen het budget) maar is hij dat budget waard? Misschien wel, misschien niet. Je zal keuzes moeten maken in welke renners (maximaal 12), hoeveel budget (maximaal 10.000 CQ punten) en heb je voor alle type etappes genoeg renners. Succes met puzzelen!

Vunky

Duidelijk, dat maakt het 'relatief' eenvoudiger dan dat je een team moet creëren dat eigenlijk ook geen dagoverwinning mag pakken. Dat scheelt weer..

zeewolde

Je moet minimaal 1 dagoverwinning pakken om het spel daadwerkelijk te winnen, en dat is op de laatste dag.
Voor de rest van de dagen is het prima toeven in de middenmoot.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Sterker nog, als je in een bepaald type etappe, bijvoorbeeld de sprintetappes, telkens in de top 3 eindigt, heb je waarschijnlijk daardoor te weinig klimmers en vlieg je er in een bergetappe uit.

Wollage

Als er nog plek is doe ik graag mee

vernis

ik doe graag mee

Malathion

Ik doe graag mee

Dekenner01

Ik doe graag mee!

Vunky

'@ab normaal: zit ook zeker wat in, maw is het ook hier niet echt de bedoeling om regelmatig bovenin te staan, want dan kom je te kort op andere vlakken.

Ik dacht alleen stel dat je en de dagwinnaar eruit doet omdat zijn team te goed was die dag en de slechtst presterende dat moet je aan het einde echt een heel gemiddeld team hebben en dat lijkt mij op voorhand moeilijker in te schatten wat daarvan dan de samenstelling moet zijn

Fins Els Collons

Als er plekkie vrij is wil ik wel meedoen

Ecko

Ik ook graag!

Ab Normaal

3 plaatsjes nog.

Limal

Het kan toch niet zijn dat die laatste drie plaatsjes niet ingevuld raken? Anders eens ronselen in de commentaarsecties van de nieuwsartikels - daar zijn genoeg lui die overtuigd zijn *alles* van koers te weten ;-)

Wielervolger

Ik was van plan om andere ook eens een kans te geven om deel te nemen maar aangezien er nu een extra divisie is en ik dit fantastische spel eigenlijk niet wil missen meld ik me toch aan bij deze!

Laatst gewijzigd
kievit

Ik doe graag weer een keer mee

Christian

Ik doe ook graag mee.

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.