Afvalkoers Tour 2023 - Divisie 2

1 2 3 4 ... 11 12
Rabbiej

Met de aanmelding van Christian zijn alle 65 plekken (43 hier en 22 in de eerste divisie) gevuld. Mocht je te laat zijn maar toch mee willen doen, laat toch nog even een berichtje achter en we plaatsen je op de reservelijst. Stuur vervolgens gewoon een team in zodat we je mee kunnen nemen mochten er teams niet worden ingestuurd.

Ab Normaal

Wat bijna altijd gebeurd. Dus de kans om mee te spelen is zeker aanwezig als je op de reservelijst staan.

BigApple

Bericht ontvangen?

BigApple

Ik wil wel reserve zijn

Rabbiej

Zeker BigApple; je staat erbij als 1e reserve.

BigApple

Top !

jappe666

Reserve :-)

tvm

Ik ben ook graag reserve

Rabbiej

De reserves staan op de lijst en ik heb de eerste ploeg zelfs al mogen ontvangen. De selecties zijn zo goed als allemaal definitief (alleen Soudal-Quickstep moet zijn selectie nog bevestigen) dus de puzzel kan gelegd gaan worden.

Om jullie het leven wat makkelijker te maken de komende dagen heb ik de huidige staat van de startlijst in een Excel-bestand geplaatst met daarnaast een puzzel-optie. Deze is via de volgende link te downloaden:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cI3hV2-oDGx69VmVHlH9y0OIpgTGyYovnBojVlqfcIs/edit?usp=sharing

Mochten er de komende dagen nog wijzigingen zijn aan de selecties zal ik het bestand updaten. Succes met puzzelen!

Mithrandir

Wat een worsteling weer dit spel.
Zelfs met het extra hoge budget moeten er harde keuzes gemaakt worden.
Er staan heel weinig renners onder de 800pnt op de startlijst waar ik echt vertrouwen in heb.
Degenen die er op staan zal iedereen wel hebben.

Ab Normaal

Jaja, daarom een extra hoog budget.
Met het originele budget was het echt niet te doen geweest.

Niels22

Wat een afschuwelijk mooie puzzle is het dit jaar zeg, als ik eruit vlieg omdat ik later inlever dan iemand met evenveel CQ-punten neem ik dat op de koop toe, want hier gaan we nog niet snel klaar mee zijn...

Rico.

Ik zie dat ik te weinig tijd heb om een goede selectie samen te stellen. Ik sta mijn plek graag af aan een reserve die wel eer doet aan dit mooie spel en een mooi team mee kan laten doen.

kokkie1975

Team ingestuurd.

Fins Els Collons

Verstuurd!

Bode80

Ook verstuurd!

Rabbiej

Alle deelnemers die tot op heden hun team hebben ingestuurd zijn verwerkt. Voor de 22 deelnemers die hun team nog niet hebben ingestuurd: nog 24 uur om de puzzel af te maken!

@jappe666 en tvm, als enige reserves bestaat er best een grote kans om deel te kunnen nemen in 1 van de divisies dus stuur gerust een team op.

LekkerManJK

Ik wil me ook aanmelden als reserve!

Rabbiej

Je staat erbij @LekkerManJK

pirazzi

'@Rabbiej: Hoe werkt dat Excel bestand dan? Er staat: "* Kopieer de volledige naam van de renner uit de lijst hier links om CQ punten te koppelen." Dat doe ik, maar er gebeurt niks.
Edit: is al gelukt, moest eerst een kopie maken van het bestand.
Team ook verstuurd vandaag om 17:14 uur.

Laatst gewijzigd
Carbon ros

Team verzonden!

CarolLloyd

nice

Vunky

Ik heb wat verstuurd, viel me niet mee, zat al halverwege aan het budget denk ik. Ga het maar volgen als een leerproces voor hopelijk toekomstige deelnamen.

mensFaber

Nu even de tijd nemen om voor dit spel een team te selecteren. Nog 2 uurtjes voor de deadline dus dat wordt een vluggertje

coolietje

Team verzonden !

Vond het veruit de moeilijkste puzzel van alle edities die ik heb meegedaan, zowel qua budget als qua inschatting wat de andere spelers zouden doen... Ben heel benieuwd !

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.