Met de aanmelding van Christian zijn alle 65 plekken (43 hier en 22 in de eerste divisie) gevuld. Mocht je te laat zijn maar toch mee willen doen, laat toch nog even een berichtje achter en we plaatsen je op de reservelijst. Stuur vervolgens gewoon een team in zodat we je mee kunnen nemen mochten er teams niet worden ingestuurd.
De reserves staan op de lijst en ik heb de eerste ploeg zelfs al mogen ontvangen. De selecties zijn zo goed als allemaal definitief (alleen Soudal-Quickstep moet zijn selectie nog bevestigen) dus de puzzel kan gelegd gaan worden.
Om jullie het leven wat makkelijker te maken de komende dagen heb ik de huidige staat van de startlijst in een Excel-bestand geplaatst met daarnaast een puzzel-optie. Deze is via de volgende link te downloaden:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cI3hV2-oDGx69VmVHlH9y0OIpgTGyYovnBojVlqfcIs/edit?usp=sharing
Mochten er de komende dagen nog wijzigingen zijn aan de selecties zal ik het bestand updaten. Succes met puzzelen!
Alle deelnemers die tot op heden hun team hebben ingestuurd zijn verwerkt. Voor de 22 deelnemers die hun team nog niet hebben ingestuurd: nog 24 uur om de puzzel af te maken!
@jappe666 en tvm, als enige reserves bestaat er best een grote kans om deel te kunnen nemen in 1 van de divisies dus stuur gerust een team op.
'@Rabbiej: Hoe werkt dat Excel bestand dan? Er staat: "* Kopieer de volledige naam van de renner uit de lijst hier links om CQ punten te koppelen." Dat doe ik, maar er gebeurt niks.
Edit: is al gelukt, moest eerst een kopie maken van het bestand.
Team ook verstuurd vandaag om 17:14 uur.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.