Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 35 ... 59 60
Wellens Nietens

Wat een aanfluiting was dit. Hieronder voor de liefhebbers nog mijn team - ik denk dat de beredeneringen voor deze namen allemaal wel voor zich spreken. We zijn sterk begonnen met 32 punten... Ik heb er nu nog een goed gevoel bij, over 3 weken zal dat wel weer voorbij zijn :)

Klassement:
1. Vingegaard (6.5M)
2. Evenepoel (5.5M)
3. Roglic (5.5M)
4. Ayuso (4M)
5. Almeida (3M)
6. Vlasov (2.5M)
7. Uijtdebroeks (1M)
8. Buitrago (0.75M)

Aanval:
9. Bardet (1.5M)
10. Rubio (0.75M)
11. Soler (0.75M)
12. Lazkano (0.5M)

Knecht:
13. Valter (1.5M)
14. Castroviejo (0.5M)

Sprint:
15. Dainese (3M)
16. Molano (2.5M)
17. Van den Berg (2M)
18. Van Gestel (1M)
19. Govekar (0.75M)
20. Page (0.5M)

floda

Zoals de meeste hier rekening gehouden met 1 van de 4 favoriete ploegen. Want dan heb je altijd genoeg teampunten voor de komende dagen…. Dus niet, gelukkig maar 1 specifieke voor ploegentijdrit erin gezet namelijk castro. Wel kuss, arensman en Thomas voordeel van twijfel gegeven op basis van deze ploegentijdrit. Nu maar hopen dat lazkano en Rubio morgen meekunnen en voor die dsm mannen eindigen.

Poule d'Or

Lazkano op 2:11 volgens PCS, daar schiet je morgen niet zo veel mee op als je op een rode trui hoopt.

Sean Chiappucci

Die Evenepoel is meeatal wel een zeikerd, maar hier heeft hij toch wel helemaal gelijk. Onverantwoord zo in het donker rinden.
Maar een Vingegaard die lek rijdt en de hele ploeg wacht op hem ... 🤔🤔 maakt wel in een keer duidelijk wie bij Jumbo de voorkeur krijgt toch ?

BlingSagan

Of de afspraak was dat als Roglic en Vingegaard pech hadden de rest zou wachten.

Kip

Haha lijkt mij logisch dat ze op hem wachten

vevie

Hahah, ben je nou echt verbaasd dat ze wachten op een kopman als Vingegaard, die drie keer podium heeft gereden in de Tour waaronder tweemaal winst…..

Sean Chiappucci

'@vevie
Nou eigenlijk wel, in een tijdrit van een kwartiertje, en met Roglic in de ploeg. Hier verliest Roglic toch gewoon 20-30 seconden op Evenepoel. Een Vingegaard in vorm maakt die 30 seconden zonder problemen goed in de eerste de beste bergrit. Laat dan Thomas, Evenepoel of Ayuso maar op kop van het peloton gaan sleuren.

vevie

'@sean: een goede Roglic maakt die seconden toch ook goed? Althans, de ‘oude’ Roglic. Die van de afgelopen Giro maakt het niet makkelijk goed

kevinraar

88 punten gehaald stom van mij had perongeluk everpoel niet opgesteld

wie morgen opstellen

deze zeker
roglic
everpoel
van de berg
coqard
ayuso

heb nog keuze uit
cartney
almeida
arensman
dunbar
vlasov
lopez
vendrame
menten
theuns
aular
koch
kemna
mollema
hirt
kelderman

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

'@ vevie
Ja, dat is idd waar, en misschien heb ik ongewild wel een voorkeur voor Roglic tov Vingegaard, maar nu moeten ze vroeg of laat allebei aan de bak, anders hadden ze wellicht de concurrentie kunnen laten werken.

Titivoeckler

Zie voor morgen weer allemaal sprinters tussen de favorieten staan. Coquard en groves hoog in de odds. Dat gaat hem natuurlijk nooit worden. Wel mooie strijd om het rood

kevinraar

heb er dit van gemaakt klassement en sprinters
everpoel
roglic
ayuso
vlasov
kemna
coqard
van de berg
menten
vendrame

bank
almeida
cartny
arensman
dunbar
lopez
aular
koch
theuns
kelderman
mollema
hirt

Papa Bart

'@Kevin, Almeida op het bankje?

Laatst gewijzigd
Daan De Jager

Is vandaag iets voor hugo page? Of toch gewoon almeida opstellen?

Ketjap Manis

Na het artikel over Watson vielen de laatste puzzelstukjes op hun plaats!

Vingegaard
Roglic
Evenepoel
Ayuso
Thomas
Arensman
Uijtdebroeks
Poole
Martinez
Buitrago

Lazkano
Van Eetvelt

Groves
Molano
Menten
Theuns
Watson
Page

Gregoire
Castroviejo

Jasperdewaal11

Hier de volgende namen:

Vingegaard
Roglic
Evenepoel
Ayuso
Vlasov
Arensman
Poole
Uijtdebroeks
Buitrago

Coquard
Molano
V/d Berg
Theuns
Menten
Page

Tratnik
Castroviejo
Engelhardt
Gregoire
Barratnexadinges

BigMig

Kan iemand mij vertellen wat de pick rate van Jon Barrenetxea is geworden?

BigMig

Oh wacht, al gevonden. 1%

Hangtieniedanstaatie

Gaat dit van invloed zijn op onze keuzes, heren?
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/klassementstijden-al-voor-de-finish-van-rit-twee-opmaken-als-het-aan-thomas-en-evenepoel-ligt-wel

oborobo

Barrenetxea,was er bijna ingetrapt!

Mad Max

Een keer een gelukkige last minute wisseling. De Plus erop het laatste moment uitgehaald. Als de tijden 6 a 7 Km voor de finish worden opgenomen, is dat dan boven of vlak?

Fins Els Collons

Woon op 5 K van San Bartomeu. Dat gaat niet goed komen .
Wou gaan fietsen. Toch maar niet…

Rim Brakes

Ik heb sowieso alleen sterke sprinters / aanvallers opgesteld vandaag. Klassementsmannen willen vooral op de fiets blijven zitten in deze ellende. 3e week is ze meer waard.

Frits

Iemand die toevallig iets weet over de verwondingen van Groves? Kan online weinig vinden, naast dat die gehavend over de finish gekomen is.

1 2 ... 35 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.