Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 57 58 59 60 »
De Tourminator

Ik ben geëindigd op 68,6%. Geen Vingegaard en Kuss kosten veel punten. Had het van Vingegaard gewoon niet verwacht na zijn Tour. Daarnaast pas een dag voor het begin een team in elkaar kunnen zetten en wat kunnen lezen en opzoeken.
Iedereen met een bekertje gefeliciteerd en op naar het voorjaar waarbij ik er hopelijk wat meer tijd voor heb om ook op dit forum wat te posten...

Hay

Nog meer mensen die zijn geblokkeerd op Discord? Heb niet bijzonders gedaan op mijn desktop, maar krijg op de site van Discord een melding dat ik ben geblokkeerd vanwege een mogelijke online aanval? Ik kan de eigenaar van de site melden dat ik geblokkeerd met het doorsturen van de bepaalde data. Maar wie is dat? Bij discord zie ik geen gegevens, het kanaal heb ik geloof ik op deze site opgepikt (https://discord.com/channels/988867711788548247/1151812444549824523). Op mijn telefoon werkt het wel nog.

Hay

Lees nu op internet het volgende, zal dus wel aan Discord liggen :-)

Discord is facing an outage, and many users are seeing a “Sorry, you have been blocked” message.
The outage appears to be connected to a Cloudflare outage and maintenance.
According to the service’s status page, Discord is aware of the issue. There is no information on when the service will be back up.

1 2 ... 57 58 59 60 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.