Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 57 58 59 60
Casselt

Ik zit ook te twijfelen over Martinez. Heb de keuze tussen hem en Kelderman. Iemand nog tips? Ik neig op dit moment naar Kelderman omdat ik verwacht dat dat 18 punten oplevert (etappewinst en rode trui TJV) en de kans dat Martinez top 12 rijdt lijkt me klein

Weet iemand waarom Kelderman gisteren zo vroeg moest lossen? Was dat met oog op de zware etappe van vandaag en of is er meer aan de hand?

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Er is meer aan de hand

geelinlatourette

Denk dat Lenny zich gister gespaard heeft, gister was ook meer een etappe voor Storer en Gregoire. Bij mij gaat ie in ieder geval mee vandaag, ten koste van Gregoire, Kämna en Thomas.

BlingSagan

Logische kopmannen vandaag zijn Vingegaard en Evenepoel.
Wie twijfelt er nog meer ?

RedDevil61

Lijkt me hoog gegrepen voor Evenepoel vandaag
Zal natuurlijk graag eerste twee bergen winnen
Want dan is volgens mij bergtrui veilig
Maar als ze Evenpoel eventjes laten gaan
Zal dat met meerdere vluchters zijn

Pinot Grigio

wat n saai forum dit jaar

BlingSagan

Klopt. Er is een verschuiving naar kleinere groepen op Discord.

Zadelpen

Komt door de ellende met niet kunnen inloggen in de voorbereiding. De hitte en de eerste dagen die nergens over gingen.

ditisdavid

Plus alle genieën die Vingegaard en/of Groves te duur vonden, nu laag staan en daardoor weinig interesse meer hebben.

Rogla

Heeft iemand ook een link van deze discord groep?( Kan in pb)

BlingSagan

Hoe kan je je mailbox legen ? Ik kan geen Pb’s meer sturen.

BlingSagan

Overigens is Landa opeens een Scorito renner geworden !

Zadelpen

Heb op 16% gestaan, paar dagen 30%. Paar dagen 50%. En ineens na drie goede dagen op 88%. Snap er niks van deze ronde.

Achteraf gezien zo zonde die eerste drie dagen. Al had ik maar 100 punten per dag gehaald, stond ik toch voor een prima beker te vechten.

Laatst gewijzigd
BlingSagan

https://discord.gg/CQ7KmhS2

Ted de la course

'@ditisdavid ik vond Groves te duur en sta momenteel.op 99.2%. Kan prima zonder m dus ;)

BlingSagan

Haha. Het is vooraf wel vaker dat er voor de start meer posts zijn dan tijdens. Maar het is idd wel heel rustig. Zelfs de berichtjes van “ik lees altijd mee op dit forum en sta nu op 99%” ontbreken.

Sies

Ik lees altijd mee en ik sta op een keurige 49,2%

Bumba

ik lees altijd mee op dit forum en sta nu op 99,7%

vevie

Vandaag de dag dat Vingegaard waarschijnlijk het rood pakt, al hoop ik het niet. Ik ga voor:

Vingegaard (C)
Roglic
Ayuso
Mas
Vlasov
Uijtdebroeks
Poels
Buitrago
Evenepoel

Nu op 98.8% procent en hopelijk na vandaag op goud. Een bekertje lijkt iig al binnen.

zomaareens

Vandaag dan toch voor de vluchters?

dr klaas

'@ ditisdavid, ik hoor bij die geschatte 12% die ze allebei niet heeft. En toch sta ik nog op een nipte 20%, dan doe je het niet slecht. Ook maar 1 uitvaller, 2 persoonlijke laagte records, maar inderdaad dan heb je weinig scorito zin meer.

Verder is discord de belangrijkste oorzaak, daar staan al ruim 30 berichtjes over de etappe van vandaag.

NOAD1912

'-edit-

Laatst gewijzigd
zeewolde

Allemaal leuk die gunfactor voor Kuss, maar Scoritotechnisch levert hij meer op bij een 2e plaats.

HZ57

Weinig reacties hier wordt gezegd, ik heb er 1.
Wat een waardeloze ronde. Zowel scorito (79%) als om naar te kijken. Maar het is maar een mening.

Bozenik

'@HZ57
Wel eens dat het niet om aan te gluren is met vandaag als toppunt dat Vingegaard expres in gaat houden aan het einde om Kuss wat meer tijd te gunnen. Als Kuss had aangetoond de beste te zijn, logisch dat ze voor hem gaan rijden. Maar die andere twee zijn gewoon beter. Dan vind ik het raar om de zege weg te geven. Gunfactor of niet, het is topsport.
@Zadelpen
Jammer, beetje vergelijkbaar patroon hier. Dankzij Kuss nu alsnog de bekertjes genaderd. Met ons AK-team was dan in ieder geval weinig mis :)

1 2 ... 57 58 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.