Ik zit ook te twijfelen over Martinez. Heb de keuze tussen hem en Kelderman. Iemand nog tips? Ik neig op dit moment naar Kelderman omdat ik verwacht dat dat 18 punten oplevert (etappewinst en rode trui TJV) en de kans dat Martinez top 12 rijdt lijkt me klein
Weet iemand waarom Kelderman gisteren zo vroeg moest lossen? Was dat met oog op de zware etappe van vandaag en of is er meer aan de hand?
'@ ditisdavid, ik hoor bij die geschatte 12% die ze allebei niet heeft. En toch sta ik nog op een nipte 20%, dan doe je het niet slecht. Ook maar 1 uitvaller, 2 persoonlijke laagte records, maar inderdaad dan heb je weinig scorito zin meer.
Verder is discord de belangrijkste oorzaak, daar staan al ruim 30 berichtjes over de etappe van vandaag.
'@HZ57
Wel eens dat het niet om aan te gluren is met vandaag als toppunt dat Vingegaard expres in gaat houden aan het einde om Kuss wat meer tijd te gunnen. Als Kuss had aangetoond de beste te zijn, logisch dat ze voor hem gaan rijden. Maar die andere twee zijn gewoon beter. Dan vind ik het raar om de zege weg te geven. Gunfactor of niet, het is topsport.
@Zadelpen
Jammer, beetje vergelijkbaar patroon hier. Dankzij Kuss nu alsnog de bekertjes genaderd. Met ons AK-team was dan in ieder geval weinig mis :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.