Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 36 ... 59 60
ProScoritoManager

Is Lazkano gister gevallen? Kan een prima potje tijdrijden (2e Spaans NK recent) maar komt 2 minuten achter zijn ploeg over de meet..

Ketjap Manis

Groves wat schaafwonden en stijf, maar verder in orde.

de Tour

Groves heeft weinig tot geen last. Staat artikel op idl

RedDevil61

Lol

Natuurlijk is Groves gevallen
Zit tenslotte in mijn team
Hij zal nu twee dagen moeten
herstellen, wil hij in et. 4 mee
kunnen doen

Kan Mas vandaag Rood pakken?
Zit niet in mijn ploeg, dus moet kunnen

PowerPiet

Als Mas rood wou, had 'm dat gisteren al. Is geen puncher, vandaag niet te verwachten in top 20 volgens mij.

Vind keuze tss punchers uit klassementsmannen, sprinters en aanvallers moeilijk. Zeker nu de toppers tijd verloren.
Keuzestress. Eerder vlasov of Molano?

ditisdavid

Algemeen klassement gaat bovenop de Montjuïc opgemaakt worden en niet aan de finish, dit wordt dus wederom gokken. Wat een waardeloos begin van deze Vuelta.

De bavariaan

https://twitter.com/herifrade/status/1695735419789246751?s=20

hmm, aangezien de sterkste punchers het eerst boven zijn gaan die waarschijnlijk ook gewoon als eerste over de lijn toch? alles voor de bonis boven aan de Montjuic
Het is dus juist iets beter te voorspellen zou ik zeggen...

Ton Pelo

Minder gokken dan in het originele plan toch? Sprinten wordt het nu sowieso niet. Lijkt me eerder de vraag of er een groep vluchters vooruit gaat blijven.

Mindless

Bron? @ditisdavid

Mollemaaktmenietuit

De kopmankeuze is maar lastig vandaag. Roglic nu maar Gregoire acht ik toch ook een mooie keus. Wat meer vrijheid en meer gericht op etappes dan GC. Iemand anders gedachten over de kopman en al dan niet de ‘veilige’ keuze roglic?

Hay

Als de tijdsopname boven aan de Montjuic plaats vindt, dan zegt dat toch niets over de plaatsen in de etappe. De eerste twintig die uiteindelijk over de finish gaan krijgen dan toch de punten in Scorito?

Hay

Wel nu natuurlijk minder kans op topklasseringen van de klassementsmannen lijkt me.

RikLarssen

'@ton pelo, Nee want de sprinters heb je voor de etappe, niet voor AK, wellicht zijn er juist nu AK renners die het laten na bovenop en je die juist niet meer wilt opstellen

Ton Pelo

Excuses. Ik las het alsof de finish nu bovenaan lag. Dan lijkt er nu inderdaad kans op een scenario dat de klassementsmannen na het bereiken van de top rustig naar de finish fietsen. De vraag is dan of anderen wel risico willen lopen voor de overwinning en met hoeveel achterstand ze boven komen.

KissMyAce2.0

Hugo Page overduidelijke kopman nu

Godenzonen van Pele

Zullen de toppers als een Roglic niet juist vol voor de boni gaan op de klim? Als ze dat doen lijkt het me dat ze alsnog een gaatje zullen slaan op een deel van de sprinters. De afdaling die daarna volgt is zo’n twee kilometer, daarna gaat het enkel weer omhoog tot de finish. Zal een Roglic dan niet alsnog ook voor de bonis gaan op de finish? De sprinters die op de klim op klein achterstandje worden gereden moeten toch dan wat risico nemen.

Thomberg

Het is gokken maar ik denk dat meer sprinters nu kans maken

Valvuillerdemoz

Als ze de veiligheid echt hoog in het vaandel hadden zouden ze de finish gewoon op de top leggen en die laatste afdaling schrappen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Scorito heeft er nog geen hot topic van gemaakt. Wel is de deadline al over een klein kwartiertje.

BigMig

'@mollemaaktmenietuit
Met Roglic zul je minder verliezen, met Gregoire kun je meer winnen

ditisdavid

Als ze veiligheid hoog in het vaandel hadden staan hadden ze een andere route naar de Montjuïc genomen. De afdaling van de Montjuïc is een brede boulevard zonder scherpe bochten, de aanloop naar de Montjuïc is smal, bochtig en zelfs op het droge al op het randje van wat veilig is. Deze neutralisatie is zinloos.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Juist meer stress voor de klassementsrenners nu, of een grote ongevaarlijke kopgroep laten rijden.

ditisdavid

Grégoire gecapt ipv Roglic, Page opgesteld ipv Thomas (die ik als allereerste de benen zie stilhouden op de top). Ergens heb ik het idee dat Soler in dit weer er zich nog mee gaat bemoeien maar weet niet voor wie ik hem zou brengen.

oli4g

Ik vermoed na gisteren dat klassement renners samen blijven tot tijdsopname en niet voor ritwinst bonis gaan. Zal dan eerder voor de ontsnapping of de sterkere sprinters zijn.

Thomberg

Als ze niet tijdens de race de regels nog een keer aanpassen denk ik wat @oli4g zegt als goed scenario.

Vd Berg als cap. Stond bij veel bookies en voorbeschouwingen ook zonder neutralisatie al hoog

1 2 ... 36 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.