Team dsm-firmenich PostNL 2024

1 2 3 4 »
AWestie
Bimbo Visma
#75
Dit vind ik een heel lastig bericht. Het is april en over de helft van 3 jaar, dan is het dus wel aa...

Een wielerseizoen duurt volgens de UCI officieel van januari tot en met oktober, dus dan zitten we in mei op de helft voor de cyclus 2023-2025 (kleine correctie)

Rawolf

Je hebt gelijk awestie maar ikzelf denk niet dat DSM in de gevarenzone zit. Dan moeten er wel heel veel dingen gaan tegenzitten. Nu staan ze 15e en de seizoensstart is al zeer pechrijk geweest voor dsm.

AWestie
Bimbo Visma

In de Giro krijgt:

Bardet - Hamilton, Vermaerke en Leemreize mee &

Jakobsen - Lund, Welten en vd Berg mee

Rawolf

@awestie, je hebt gelijk inderdaad. Astana lijkt me bijna zeker van degradatie ook gezien hun ploeg. Moet allemaal van Lutsenko komen zon beetje...

Dsm geef ik een klein streepje voor op Cofidis, Movistar en Arkea. Maar daar zal vast gediscussieerd over kunnen worden.

Rawolf
Bimbo Visma
#79
In de Giro krijgt: Bardet - Hamilton, Vermaerke en Leemreize mee & Jakobsen - Lund, Welten en...

Niet slecht. Welten voor Roosen vind ik zelfs een upgrade.

Leemreize voor Poole is wel een fikse tegenvaller ook gezien Leemreize er al 30 dagen koersdagen op heeft zitten, lijkt me geen ideale voorbereiding te hebben gehad.

T is dat t sprintsveld zo supersterk is. Maar normaal moet ook in dit geweld jakobsen/lund andersen wel minimaal 1 ritje kunnen winnen. Bardet top 5 en de rest van de klimmers veelvuldig in de aanval. 

AWestie
van Valouwe

Terechte aandacht, grappig ventje die best ver kan komen in de toekomst!

Rawolf

Welten heel vroeg eraf en uiteindleijk fabio ook. 

 

Dat Jakobsen en friends gebeuren voorlopig echt matig.

van Valouwe

Andresen daarentegen.... Lastige rit, ik hou mijn kruit droog tot een echte, vlakke sprintersrit!

Bimbo Visma
Rawolf
#84
Welten heel vroeg eraf en uiteindleijk fabio ook.    Dat Jakobsen en friends gebeuren vo...

Welten is ziek geworden en naar huis. 

Bimbo Visma

Frank van den Broek vandaag gevallen in Hongarije, dus kon niet tonen of hij het ook in een sterker deelnemersveld kon

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.