Merijn Zeeman heeft 't maar moeilijk met de duiding. Want als Vingegaard toch nog niet zover is, dan komt de nieuwe aanwinst Matteo Jorgenson in beeld en wat zijn de plannen met Sepp Kuss dan. Ik zou zeggen in de 1e. week volgen en kijken hoever Jonas kan komen en super-adjudant Wout Van Aert. Want die jongens moeten nog stappen maken om top te zijn of liever te worden.
Interview | Visma's Frans Maassen: 'Was dichtbij vertrek bij de ploeg' | Wieler Revue.
Ook Frans Maassen heeft 't moeilijk gehad met de harde besluiten van de ploegleiding in de beginjaren van het duo Zeeman en Plugge.
Sepp Kuss: 'Waarom zou ík de Tour niet kunnen winnen?' | Wieler Revue.
Hier wordt 't dilemma nog even onderstreept. Het is leesvoer.
Denk dat je een beetje realistisch moet blijven... Kuss is ziek uit de Dauphine gestapt, heeft de afgelopen 1,5 week nauwelijke ritjes gemaakt boven de 100 km en er zitten 2 lange tijdritten in deze Tour. We mogen blij zijn als hij zijn werk als meesterknecht op een goede manier kan invullen, podiumkandidaat op dit moment lijkt me vrij kansloos.
Dat is een interview van voor de Dauphine, dus niets wat effect heeft op enig hypothetisch dilemma. Kuss die ziek is tijdens de Dauphine en sindsdien niet meer de puntjes op de i heeft kunnen zetten gaat natuurlijk niet met dezelfde verwachtingen richting Frankrijk als hij toen nog had.
Hoewel Team Visma | Lease a Bike weer past voor de Thüringen Ladies Tour, staan Mijntje Geurts, Linda Riedmann en Nienke Veenhoven wel aan de start (nationale ploegen). Vanaf 14.00 uur te volgen via MDR Livestream (of Eurosport.nl).
Keihard balen voor ronderenner Bouwman nu hij ook nog niet eens niet naar zijn gehoopte en nog niet gereden grote ronde tw de TdF gaat na zijn niet starten voor de Giro door ziekte.
Bouwman had hem denk ik zeer graag gereden in denk ik zijn laatste jaar bij VismaLab.
De Vuelta wordt het waarschijnlijk ook niet. Benieuwd waar hij dan nog wel gaat starten in het resterende seizoen 2024.
Toch verrassend dat Tullet niet wordt opgeroepen heeft de hele voorbereiding mee gedaan. Al eens een grote ronde gereden en reed bergop de laatste etappes in Zwitserland best sterk.
Maar de leiding zal er overnagedacht hebben en waarschijnlijk zullen alle data etc. Bekeken zijn en zullen ze daarom bij Lemmen uitgekomen zijn.
Bij Staune-Mittet geldt eindelijk het zelfde reed redelijk sterk in Zwitserland en heeft meegetraind op hoogte.
Dat Lemmen de vervanger is geworden van Sepp Kuss is begrijpelijk, omdat Lemmen wel in 't treintje past. Hij offert zich op in ploegbelang. Toch kan hij Kuss niet vervangen en is 't een aderlating.
Bij de jeugd zijn er twee nieuwelingen bijgekomen. William Smith en Mikal Uglehus zijn de mannen.
Die Smith liet zich zien in de rit naar Plateau de Beille. Hij moest toen Van Bekkum voor zich dulden.
Finn Fisher-Black gaat weg bij UAE, komt die jongen toch weer terug op het oude nest of gaat hij naar ome George bij de Israel bejaardenclub? Finn Fisher-Black confirmed to leave UAE Team Emirates (substack.com)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.