Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 121 ... 164 165
Dave87

Valter weer kampioen 💪🏻💪🏻

S. Morgenstern

Valter reed zijn tijdrit overigens in exact dezelfde tijd als vorig jaar. Lekker constant.

AWestie

Wat zijn jullie verwachtingen van het team in week 1? Volgens mij houden ze zich een beetje zoals de Giro gedeisd maar vooraan en gaat er pas echt voor de winst meegedaan worden in etappe 8 of 9 door Van Aert die op stoom raakt.

San Luca is San Roglic, hopelijk pakt hij daar uit.

Dave87

@AWestie Dat denk ik ook maar of die tactiek het slimst is?!

Je kunt maar beter proberen goed in de wedstrijd te zitten. Los van al het malheur staan er wel 8 echte toppers aan de start waarmee er iets te proberen moet zijn.

kelderfan
AWestie
#3
Wat zijn jullie verwachtingen van het team in week 1? Volgens mij houden ze zich een beetje zoals de...

Merijn Zeeman heeft 't maar moeilijk met de duiding. Want als Vingegaard toch nog niet zover is, dan komt de nieuwe aanwinst Matteo Jorgenson in beeld en wat zijn de plannen met Sepp Kuss dan. Ik zou zeggen in de 1e. week volgen en kijken hoever Jonas kan komen en super-adjudant Wout Van Aert. Want die jongens moeten nog stappen maken om top te zijn of liever te worden.

kelderfan

Interview | Visma's Frans Maassen: 'Was dichtbij vertrek bij de ploeg' | Wieler Revue.

Ook Frans Maassen heeft 't moeilijk gehad met de harde besluiten van de ploegleiding in de beginjaren van het duo Zeeman en Plugge.

kelderfan

Sepp Kuss: 'Waarom zou ík de Tour niet kunnen winnen?' | Wieler Revue.

Hier wordt 't dilemma nog even onderstreept. Het is leesvoer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat je een beetje realistisch moet blijven... Kuss is ziek uit de Dauphine gestapt, heeft de afgelopen 1,5 week nauwelijke ritjes gemaakt boven de 100 km en er zitten 2 lange tijdritten in deze Tour. We mogen blij zijn als hij zijn werk als meesterknecht op een goede manier kan invullen, podiumkandidaat op dit moment lijkt me vrij kansloos.

kelderfan
Rahim Vlasblom
#8
Denk dat je een beetje realistisch moet blijven... Kuss is ziek uit de Dauphine gestapt, heeft de af...

Ziek uit de Dauphine is toch iets anders als de valpartijen van Jonas en Wout. Maar ik ben ook benieuwd hoe 't is met Sepp Kuss, want dit jaar is 't een beetje mager begonnen.

S. Morgenstern

Dat is een interview van voor de Dauphine, dus niets wat effect heeft op enig hypothetisch dilemma. Kuss die ziek is tijdens de Dauphine en sindsdien niet meer de puntjes op de i heeft kunnen zetten gaat natuurlijk niet met dezelfde verwachtingen richting Frankrijk als hij toen nog had.

kelderfan

"T opleidingsteam is weer druk bezig en heeft twee jongelingen toegevoegd met de Duitser Ian Kings en de Belg Matisse Van Kerckhove. Ik hoop dat zij ook Nagengast en Zomermaand kunnen strikken.

Yeez

Kuss moet zorgen dat hij week 3 top is om jorgenson en vingegaard te ondersteunen. De eerste 13 ritten zal zijn werk normaal gesproken beperkt zijn. 

appiett
kelderfan
#11
"T opleidingsteam is weer druk bezig en heeft twee jongelingen toegevoegd met de Duitser Ian Kings e...

Jurgen Zomermaand, heeft al bij een andere ploeg een contract getekend. 

Cornelius

Hoewel Team Visma | Lease a Bike weer past voor de Thüringen Ladies Tour, staan Mijntje Geurts, Linda Riedmann en Nienke Veenhoven wel aan de start (nationale ploegen). Vanaf 14.00 uur te volgen via MDR Livestream (of Eurosport.nl).

Laatst gewijzigd
kelderfan

shit na Kruijswijk en Van Baarle is ook Sepp Kuss niet fit genoeg om te starten en dat door Corona. Dat verklaart zijn magere deelname aan de Dauphine. Zijn vervanger lijkt Lemmen te worden.

Yeez

Een fitte kuss missen is een enorme aderlating natuurlijk. Helaas zit er niks anders op. Benoot zal gok ik meer een rol bergop krijgen...

AWestie

Dat Lemmen de vervanger is, is volgens mij geen onduidelijkheid over toch @kelderfan?

Fanny

Keihard balen voor ronderenner Bouwman nu hij ook nog niet eens niet naar zijn gehoopte en nog niet gereden grote ronde tw de TdF gaat na zijn niet starten voor de Giro door ziekte.

Bouwman had hem denk ik zeer graag gereden in denk ik zijn laatste jaar bij VismaLab.

De Vuelta wordt het waarschijnlijk ook niet. Benieuwd waar hij dan nog wel gaat starten in het resterende seizoen 2024.

 

 

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Hoeveel pech kun je hebben in 1 seizoen...

lemmen prima vervanger overigens 

AxVISMALAB

Een vervelend seizoen om fan te zijn van deze ploeg :(

tdola

Hoeveelheid pech niet normaal dit seizoen.

Verhaal Lemmen dan wel weer een mooi jongensboek.

wieler4live

Toch verrassend dat Tullet niet wordt opgeroepen heeft de hele voorbereiding mee gedaan. Al eens een grote ronde gereden en reed bergop de laatste etappes in Zwitserland best sterk. 

Maar de leiding zal er overnagedacht hebben en waarschijnlijk zullen alle data etc. Bekeken zijn en zullen ze daarom bij Lemmen uitgekomen zijn.

Bij Staune-Mittet geldt eindelijk het zelfde reed redelijk sterk in Zwitserland en heeft meegetraind op hoogte.

kelderfan

Dat Lemmen de vervanger is geworden van Sepp Kuss is begrijpelijk, omdat Lemmen wel in 't treintje past. Hij offert zich op in ploegbelang. Toch kan hij Kuss niet vervangen en is 't een aderlating.

Bij de jeugd zijn er twee nieuwelingen bijgekomen. William Smith en Mikal Uglehus zijn de mannen.

Die Smith liet zich zien in de rit naar Plateau de Beille. Hij moest toen Van Bekkum voor zich dulden.

AWestie

Finn Fisher-Black gaat weg bij UAE, komt die jongen toch weer terug op het oude nest of gaat hij naar ome George bij de Israel bejaardenclub? Finn Fisher-Black confirmed to leave UAE Team Emirates (substack.com)

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
#24
Finn Fisher-Black gaat weg bij UAE, komt die jongen toch weer terug op het oude nest of gaat hij naa...

Ik hoop op terugkeer, want hij is nog steeds een talent. 

1 2 ... 121 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.