Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 3 4 ... 85 86
Raul Alcala

Hij heeft voor 4 jaar getekend Kelderfan en rijdt rond op een Cervélo van de ploeg

T80JZ

Roglic is niet verkocht voor 3 miljoen. Hij wilde vertrekken. JV begreep heel goed dat de samenwerking niet langer goed zou gaan en heeft hem als dank voor bewezen diensten zijn contract laten afkopen voor dat bedrag. Terecht, maar aanzienlijk lager dan tweemaal zijn jaarsalaris. 

Maar natuurlijk springt JV er heel goed uit. Vingegaard - Roglic ging niet langer en er komt een hoop geld vrij voor Kuss en/of talenten zoals Cian. 

 

kelderfan

Ja @Raul Alcala, maar er nog steeds gedoe over de afkoopsom.

Dus zeg nooit nooit.

Thurau

De bron is logisch nadenken, de ploeg heeft hem officieel bekendgemaakt als nieuwe aanwinst. Die komt gewoon, dat tegenstribbelen is voor de bühne en wat extra geld misschien.

goldone123

ja daar ga ik ook van uit, het lijkt me ook wel dat hij erg graag naar visma wou, anders was dit niet gebeurd natuurlijk.

Yeez
T80JZ
#27
Roglic is niet verkocht voor 3 miljoen. Hij wilde vertrekken. JV begreep heel goed dat de samenwerki...

3 miljoen is niet beduidend lager dan 2 maal zijn jaarsalaris. Dat komt heel dicht in de buurt juist

kelderfan

Benoot: 'Ik heb de andere kant ook meegemaakt en zie dan ook wat beter zou kunnen bij andere ploegen' | Wieler Revue.

Benoot heeft ook zijn contract moeten ontbinden met wederzijds goedvinden, dat wel.

kelderfan

Uijtdebroeks training in blank kit as Bora-Hansgrohe seek €1 million buyout | Cyclingnews

Cian is gespot in een zwarte out-fit samen met Chris Froome and teamleden.

Weet iemand of hij al met de ploeg op stap is?

Raul Alcala

Dat lijkt me nu nog not done Kelderfan Eerst ff officieel afwikkelen

T80JZ

Een miljoen verschil is niet heel dicht in de buurt, maar je hebt meer gelijk dan ik Yeez. 

Adrianus en Patrick

Zijn Plugge en Zeeman zo inzichzelf gaan geloven dat ze denken met elke streek wel weg te komen?

Of willen renners als REV en Uitdebroekx zo graag naar JV dat ze zich laten verleiden tot een gewaagde overstap met alle gevolgen van dien?

Als 20 jarige een rechtzaak riskeren moet je ook maar zin in hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin
Adrianus en Patrick
#36
Zijn Plugge en Zeeman zo inzichzelf gaan geloven dat ze denken met elke streek wel weg te komen?Of w...

Cian heeft toch zijn eigen management en zijn ouders zijn juristen naar wat ik begrijp. Dit heeft niets te maken met wat Plugge of Zeeman wilde, hij heeft zelf het besluit genomen om zijn contract in te leveren bij Bora. Het is ook een zaak tussen hem, zijn entourage en Bora. Beetje makkelijk om de schuld te leggen bij JV.

Thurau
Adrianus en Patrick
#36
Zijn Plugge en Zeeman zo inzichzelf gaan geloven dat ze denken met elke streek wel weg te komen?Of w...

Welke streken doel je dan precies op? En ik mag hopen dat ze in zichzelf geloven, zou wat raar zijn als bedrijven gerund worden door twijfelkonten.

kelderfan
Raul Alcala

Laat ik allemaal lekker aan me voorbij gaan, Kelderfan. Iedereen doet er natuurlijk een plasje over maar het enige wat mij nu nog aan mn reet oxideert is Hellemose. Als hij vrij is teken hem dan gewoon. Of niet 

goldone123

wie is hellmose is hij goed of valt dat wel mee?

Raul Alcala

Een Deen van 1 meter 92. Wordt in januari 25. 2 jaar Trek na goede resultaten bij het grut. Ook als t omhoog loopt al zegt dat niet altijd even veel. Ik bedoel, Daan Hole die top 10 L'Avenir rijdt. Weinig bijzondere uitslagen cq koersen gereden deze Hellemose de afgelopen 2 seizoenen.

Al kan t volgen natuurlijk ook gewoon een open sollicitatie van zijn kant zijn en lullen we nu om niets.

Laatst gewijzigd
goldone123

wie volgt wie dan? 

Raul Alcala

Hellemose is Zeeman gaan volgen. Of Plugge. Of Miep, de wasvrouw van Visma Lease a Bike. Of allemaal

Laatst gewijzigd
Thurau
Raul Alcala
#44
Hellemose is Zeeman gaan volgen. Of Plugge. Of Miep, de wasvrouw van Visma Lease a Bike. Of allemaal

Alleen Plugge bij mijn weten. En hij en Jorgenson volgen elkaar sinds kort, maar dat is niet raar. Renners volgen elkaar bij de vleet. Een manager volgen van een andere ploeg komt echter niet zo vaak voor. Maar zoals ik eerder zei, pure speculatie meer is het niet van mijn kant.

AWestie

De overeenkomsten zijn niet overduidelijk, maar ik moest met al dat gehellemose denken aan de prachtige carrière van Pfingsten bij TJV. Kwam in 2020 uit het niets en verdween ook lekker low profile. Een quote van bij zijn bekendmaking wil ik jullie niet onthouden van ene Boomie1 in de comments over de klimkracht van de ploeg: 

23 OKTOBER 2019 10:07
 
Vingegaard kan ook wel iets bergop."
 
Waarvan akte.
 
 

Fanny

Co-sponsor Friesland Campina in zwaar weer door massa-ontslagen.

Als dit maar geen financiele consequenties heeft voor de ploeg.

Zal denk ik vooral de schaatsploeg betreffen.

FrieslandCampina schrapt 1800 banen, gedwongen ontslagen ‘onvermijdelijk’ | Binnenland | gelderlander.nl

kelderfan

Zonneveld: 'Uijtdebroeks werd behandeld als een soort nerdje'


Dat werpt weer een ander licht op de zaak. Ook dat Ineos en Lidl akkoord waren met die miljoen.

@Fanny

Dat zal zeker van invloed zijn. Al iets van Koen gehoord?

 

 

goldone123

hij wou dus gwn erg graag naar jumbo erg graag ook..

AWestie

En Bora (Eisel) reageert ondertussen ook weer. https://www.globalcyclingnetwork.com/racing/news/bora-hansgrohe-deny-bullying-cian-uijtdebroeks

1 2 3 4 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.