Zou mooi zijn als hij terugkomt maar de plaatsjes zijn beperkt.
Voor 2025 is onderstaand de situatie:
1 Affini Edoardo
2 Baarle Dylan van
3 Belle Loe van
4 Benoot Tiesj
5 Brennan Matthew
6 Gloag Thomas
7 Graat Tijmen
8 Hagenes Per Strand
9 Huising Menno
10 Jorgenson Matteo
11 Kelderman Wilco
12 Kooij Olav
13 Kruijswijk Steven
14 Kuss Sepp
15 Laporte Christophe
16 Lemmen Bart
17 Nordhagen Jorgen
18 Staune-Mittet Johannes
19 Tulett Ben
20 Uijtdebroeks Cian
21 Valter Attila
22 Van Aert Wout
23 Van Der Sande Tosh
24 Vingegaard Jonas
25 Campenaerts, Victor
26 Yates, Simon
27 Zingle, Axel
28 -
29 -
30 -
Hessmann, Michel ?
Vader, Milan ?
Bekken, Darren van ?
Vermote, Julien ?
Fischer-Black, Finn ?
Vertrekken:
Gesink,
M. van Dijke
T. van Dijke
Bouwman
Tratnik
Nou zeg, er meteen niet veel van begrijpen hoeft nou ook niet hé. Dan mogen er wel een paar podcasts opdoeken die ook wel eens zo'n term laten vallen. Natuurlijk hebben ze al een verjongingskuurtje ingezet, maar het is gemiddeld nog steeds een van de oudste ploegen, hebben in het profpeloton gedeeld de meeste dertigplussers en ze hebben de meeste 35-plussers. Dan mag zo'n geintje best wel.
Jayco is in de running. Ik verwacht hem dan ook niet bij een Bora, Ineos, Visma. Hij gaat vertrekken om vrije rol te hebben in een grote ronde en dergelijke. Iets wat bij Visma er dus ook niet is.
@hetismewat Ze hebben alles onder controle voor de Tour 📸 Gezien in Florence: de control room-auto van Team Visma | Lease a Bike! | Wieler Revue
Op de Giro van 2022 na (met Tom, Tobias en Sam toen als 'kopmannen') heeft de ploeg altijd precies in het oog hoe goed hun renners zijn voor een grote ronde. Het kan inderdaad alleen maar meevallen, maar ik heb er goeie hoop in.
Waar komt eigenlijk het verhaal vandaan dat Vingegaard geen Vuelta rijdt. Indeleiderstrui staat gewoon dat Vingegaard ook nog naar de Vuelta kan gaan. https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/timide-vingegaard-slechtste-tourvorm-ooit-van-aert-en-covid-kuss-visma-lab-wil-in-de-tour-vooral-herrijzen
Zijn conditionele basis is waarschijnlijk te beperkt om twee grote rondes zo goed mogelijk te rijden. Als Vingegaard de Tour zou gebruiken als training voor de Vuelta dan zou het kunnen. Maar dat zou betekenen dat hij zich niet te veel en vaak moet forceren, zijn etappes moet uitkiezen en in anderen zich op grote achterstand laat rijden. Maar dat is niet de bedoeling. Hij rijdt de Tour voor het best mogelijke resultaat en zal iedere etappe tot het uiterste gaan. Bovendien is zijn vrouw zwanger en dat kan de familie omstandigheden zijn waar Sporza melding van maakte.
Hey Koos, hoe gaat het? Afgelopen jaar hier nauwelijks gezien, ging het te goed met de ploeg naar je zin?
Dit jaar gaat het inderdaad nog een stuk minder met een 7e (?) plaats momenteel op de jaarranking. Dat is overigens nog een stuk hoger dan bepaalde andere ploegen....
Wout van Aert denkt in de Tour niet aan doseren richting Spelen: "Heb al lang genoeg in mijn zetel gelegen" | sporza; Go, go Wout Van Aert met in je kielzog Jonas, Matteo, Wilco en Tiesj.
Wat die oude Laurens De Plus zegt. Die derde week in 't zuiden van Frankrijk kan in 't voordeel van Jonas uitpakken, want topfavoriet Pogacar is niet zo blij met de hitte. Laat Poga maar 't voortouw nemen met Jonas dan wel dicht in de buurt en hopelijk ook Roglic. Hij heeft nog appeltje te schillen met zijn landgenoot. Dus een aanval in de laatste bergweek naar Isola 2000 lijkt mij de boodschap. Ik denk daarbij aan die rit met Jonas en Primoz die Pogiboy vakkundig fileerde.
Hopelijk geen nachtmerries op je 80e.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.