Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 120 121 122 123
goldone123
AWestie
#3024
Finn Fisher-Black gaat weg bij UAE, komt die jongen toch weer terug op het oude nest of gaat hij naa...

Hebben ze gezegd in het srtiekel waar hij nasr toe gaat?

Yeez

@awestie israel nu nog een bejaardenclub noemen. Dan begrijp je er niet veel van.

verder weet ik dan ffb met onenigheid is vertrokken bij jv. Oa zijn vader vond dat hij niet genoeg werd gewaardeerd en ze te lang de boot hadden afgehouden om hem prof te maken

Laatst gewijzigd
Dave87

Zou mooi zijn als hij terugkomt maar de plaatsjes zijn beperkt.

Voor 2025 is onderstaand de situatie:

1                     Affini Edoardo

2                     Baarle Dylan van

3                     Belle Loe van

4                     Benoot Tiesj

5                     Brennan Matthew

6                     Gloag Thomas

7                     Graat Tijmen

8                     Hagenes Per Strand

9                     Huising Menno

10                  Jorgenson Matteo

11                  Kelderman Wilco

12                  Kooij Olav

13                  Kruijswijk Steven

14                  Kuss Sepp

15                  Laporte Christophe

16                  Lemmen Bart

17                  Nordhagen Jorgen

18                  Staune-Mittet Johannes

19                  Tulett Ben

20                  Uijtdebroeks Cian

21                  Valter Attila

22                  Van Aert Wout

23                  Van Der Sande Tosh

24                  Vingegaard Jonas

25                  Campenaerts, Victor

26                  Yates, Simon

27                  Zingle, Axel

28                 -

29                 -

30                 -

 

Hessmann, Michel ?

Vader, Milan ?

Bekken, Darren van ?

Vermote, Julien ?

Fischer-Black, Finn ?

 

Vertrekken:

Gesink,

M. van Dijke

T. van Dijke

Bouwman

Tratnik

 

AWestie

Nou zeg, er meteen niet veel van begrijpen hoeft nou ook niet hé. Dan mogen er wel een paar podcasts opdoeken die ook wel eens zo'n term laten vallen. Natuurlijk hebben ze al een verjongingskuurtje ingezet, maar het is gemiddeld nog steeds een van de oudste ploegen, hebben in het profpeloton gedeeld de meeste dertigplussers en ze hebben de meeste 35-plussers. Dan mag zo'n geintje best wel.

Yeez

Met williams, strong, riccitello, gee, sheehan, blackmore, frigo en vernon laten ze geweldige dingen zien dit jaar. Ook gevestigde namen draaien goed. Dat fuglsang en froome er voor de centen zitten doet daar niks aan af

AWestie

Ik zeg ook niet dat ze niet goed draaien hé. Ik ben nog maar korte tijd dertigplusser en heb ook in jaren niet zo goed gefietst als nu, al komt dat vooral doordat ik tien jaar terug ook geen goede racefiets had.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Dave87
#3028
Zou mooi zijn als hij terugkomt maar de plaatsjes zijn beperkt. Voor 2025 is onderstaand de situati...

In 't geval dat Hessmann toch niet wordt verlengd, lijkt FFB een goede vervanger.

Landeirovic
AWestie
#3024
Finn Fisher-Black gaat weg bij UAE, komt die jongen toch weer terug op het oude nest of gaat hij naa...

Jayco is in de running. Ik verwacht hem dan ook niet bij een Bora, Ineos, Visma. Hij gaat vertrekken om vrije rol te hebben in een grote ronde en dergelijke. Iets wat bij Visma er dus ook niet is.

Laatst gewijzigd
AWestie
Landeirovic
#3033
Jayco is in de running. Ik verwacht hem dan ook niet bij een Bora, Ineos, Visma. Hij gaat vertrekken...

Leuk! Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Jayco heeft altijd een hoge gunfactor gehad bij mij. Alleen dat Alula had van mij niet gehoeven.

goldone123
AWestie
#3034
Leuk! Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Jayco heeft altijd een hoge gunfactor gehad bij mij....

zelfde.

hetismewat

Moet zeggen dat ik toch wel weer veel zin heb in de tour. Dit jaar vanuit de positie waarin Visma zit heb je het idee dat het eigenlijk alleen maar kan meevallen.

AWestie

@hetismewat Ze hebben alles onder controle voor de Tour 📸 Gezien in Florence: de control room-auto van Team Visma | Lease a Bike! | Wieler Revue

Op de Giro van 2022 na (met Tom, Tobias en Sam toen als 'kopmannen') heeft de ploeg altijd precies in het oog hoe goed hun renners zijn voor een grote ronde. Het kan inderdaad alleen maar meevallen, maar ik heb er goeie hoop in.

Rawolf

Die rukbunker op wielen voor Patrick. Best een leuk idee maar eigenlijk de enige toegevoegde waarde, dat "machine learning' waarmee je live data van renners vergaart lijkt in strijd met de UCI regels.

Cycling

Waar komt eigenlijk het verhaal vandaan dat Vingegaard geen Vuelta rijdt. Indeleiderstrui staat gewoon dat Vingegaard ook nog naar de Vuelta kan gaan.  https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/timide-vingegaard-slechtste-tourvorm-ooit-van-aert-en-covid-kuss-visma-lab-wil-in-de-tour-vooral-herrijzen

tdola

Er werd 2 wkn geleden geschreven dat vingegaard mogelijk ivm familie omstandigheden vuelta niet zou rijden, kwam van sporza dacht ik.

 

Heb geen hoge verwachtingen van deze tour, maar hopelijk kan t team en vooral vingegaard toch verrassen....

T80JZ

Zijn conditionele basis is waarschijnlijk te beperkt om twee grote rondes zo goed mogelijk te rijden. Als Vingegaard de Tour zou gebruiken als training voor de Vuelta dan zou het kunnen. Maar dat zou betekenen dat hij zich niet te veel en vaak moet forceren, zijn etappes moet uitkiezen en in anderen zich op grote achterstand laat rijden. Maar dat is niet de bedoeling. Hij rijdt de Tour voor het best mogelijke resultaat en zal iedere etappe tot het uiterste gaan. Bovendien is zijn vrouw zwanger en dat kan de familie omstandigheden zijn waar Sporza melding van maakte. 

Laatst gewijzigd
T80JZ

De toestand van Kuss na de covid besmetting is zorgelijk. Lijkt erop dat hij langere tijd nodig heeft om te herstellen. 

Koosr1946
T80JZ
#3042
De toestand van Kuss na de covid besmetting is zorgelijk. Lijkt erop dat hij langere tijd nodig heef...

ZORGELIJK, weet je wel dat betekend?

Ligt ie aan de beademing?

Maak er maar een afgod van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjonge Jonge
Koosr1946
#3043
ZORGELIJK, weet je wel dat betekend? Ligt ie aan de beademing? Maak er maar een afgod van!!!!!!!!!...

Hey Koos, hoe gaat het? Afgelopen jaar hier nauwelijks gezien, ging het te goed met de ploeg naar je zin?

Dit jaar gaat het inderdaad nog een stuk minder met een 7e (?) plaats momenteel op de jaarranking. Dat is overigens nog een stuk hoger dan bepaalde andere ploegen....

AWestie

Ja ik heb Koos ook wel een beetje gemist. Vorige keer dat hij kwam koekeloeren was toen Van Eerd een bezoekje van de FIOD kreeg. Dat was me het momentje wel.

Koosr1946
AWestie
#3045
Ja ik heb Koos ook wel een beetje gemist. Vorige keer dat hij kwam koekeloeren was toen Van Eerd een...

Ik mis jouw stukjes in elk geval nooit, elke keer lees ik ze weer met een dikke smile en denk dan weer een hoogtepuntje?

Koosr1946
Sjonge Jonge
#3044
Hey Koos, hoe gaat het? Afgelopen jaar hier nauwelijks gezien, ging het te goed met de ploeg naar je...

Die hele ploeg zegt mij helemaal NIETS

kelderfan
Yeez

Koos! Legend. Ik hoop dat we over 2 jaar je 80e verjaardag hier mogen vieren!

kelderfan

Wat die oude Laurens De Plus zegt. Die derde week in 't zuiden van Frankrijk kan in 't voordeel van Jonas uitpakken, want topfavoriet Pogacar is niet zo blij met de hitte. Laat Poga maar 't voortouw nemen met Jonas dan wel dicht in de buurt en hopelijk ook Roglic. Hij heeft nog appeltje te schillen met zijn landgenoot. Dus een aanval in de laatste bergweek naar Isola 2000 lijkt mij de boodschap. Ik denk daarbij aan die rit met Jonas en Primoz die Pogiboy vakkundig fileerde.

Hopelijk geen nachtmerries op je 80e.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 120 121 122 123

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.