Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 121 122 123 124
Landeirovic
kelderfan
#3050
Wat die oude Laurens De Plus zegt. Die derde week in 't zuiden van Frankrijk kan in 't voordeel van...

Die oude De Plus is maar 28 jaar...

goldone123

ik vind dat echt wel meevallen hoe erg pogi de hitte haat want deed hij toch goed 1 jaar geleden in de hitte.

AWestie

Hij is tov Vingegaard iets minder ingesteld op de hitte, die juist aangeeft daar lekker op te gaan. Maar zoals altijd bij Pogacar is minder natuurlijk relatief, hij is dan nog altijd top.

Yeez

Wat een rit van de ploeg vandaag. Val van kelderman de enige smet. Wout die aangeeft het vertrouwen terug te hebben. Wat een interview van hem. Blij, teleurgesteld, trots en uiteindelijk huilen... je gunde het hem zo... mannen van dsm overigens niks gestolen. Chapeau

Thurau

Ploeg toonde karakter, zie Kelderman maar ook gewoon kwaliteit. Echt een super team prestatie. Tuurlijk frustrerend voor Wout maar heel anders dan vorig jaar met Lafay. Echt als ploeg er alles aan gedaan en dan moet je vrede hebben met het resultaat.

kelderfan

Dat was zeker een rollercoaster maar het team de killerbees hebben zich goed geweerd in deze toch zware 1e. etappe. Ja Wout is en blijft voor mij toch de man en hij mag trots en blij zijn met deze rit en dat geldt ook voor Jonas Vingegaard, die echt goed leek vandaag. En in deze chapeau voor de hele ploeg, want Pogacar heeft 't echt geprobeerd om de zwakkeren van sterke mannen te scheiden.

kelderfan

Ja voor mijn favo geldt, dat er wel erg veel aandacht wordt geschonken aan zijn "te vele" valpartijen.

Gelukkig lijkt 't niet al te erg.

Bimbo Visma

Blijkbaar zijn de ploeggenoten als enige getrapt in het indekken van van Aert.

Laatste man
Bimbo Visma
#3059
Blijkbaar zijn de ploeggenoten als enige getrapt in het indekken van van Aert.

Sprint vorige week niet gezien?

Jodegr

Wat voor conclusies trekken we uit het volle bak meerijden van Jorgensen in de achtervolging?

is vingegaard zo goed dat er geen behoefte is aan een back up in het klassement?

geloven ze niet in Jorgensen in een 3-weekse ronde op dit moment?

of redeneren ze dat deze inspanning niet af doet aan de back up rol die Jorgensen heeft.

vond het zelf wel enigszins verrassend in ieder geval. 

hetismewat

Ff een insanninkje om de benen op scherp te zetten voor Matteo. Niks aan 't handje.

 

Echt een goede dag voor Visma. Jammer van de ritzege, maar wie gunde het die twee gasten niet?

Yeez

Denk dat het 15km meedraaien van jorgenson niet heel veel uitmaakt, maar inderdaad: als je hem in het klassement wil houden als kopman laat je hem niet meedraaien. denk dat vingegaard gewoon goed is

AWestie

Vandaag maakte de ploeg in ieder geval meer indruk dan het vermeende wonderteam van UAE.

samuello

@awestie: dat vind ik nogal overtrokken. Visma ging voor de rit en UAE niet. Benoot heeft op kop gereden, maar moest vroeg lossen in een rit waarvan je zou verwachten dat hij in de eerste groep meekan. Daarna hield Tratnik het wel vrij lang vol, maar niet lang genoeg om ook in de vallei te helpen. Beiden hebben een Pedersen niet kunnen lossen, terwijl ze zelf wel de inspanning moesten bekopen. Kelderman en Jorgenson hebben goed werk verricht en Van Aert was goed. Over Vingegaard valt nog weinig te zeggen.

UAE had echter 5 renners in de voorste groep, waarvan Ayuso het even moeilijk leek te hebben, maar uiteindelijk geen moment gelost is. Toen zijn ploeg zei dat hij bij de rest van de ploeg moest rijden, reed hij vrij snel weer naar voren, terwijl een renner die echt slecht is dat niet kan. En de overige renners hebben ook werk verricht. 

Yeez

Meer indruk weet ik niet. Uae heeft het nooit echt geprobeerd 

YogiBear

Van Aert was gisteren veruit de zwaarste renner van het eerste peloton. Geeft voor mij aan dat hij in ieder geval best goed in orde is. Of hij dat drie weken vol houdt is natuurlijk de vraag.

AWestie

Mijn 'meer indruk' was ook niet per se zo feitelijk onderbouwd zoals hierboven. Ik snap de insteek van Samuello dus ook wel. Van wat ik had gezien hadden ze een straffe stoot op de moeilijkste berg maar hebben daarna eigenlijk niet meer aangedrongen. Viel me wat tegen, terwijl TVL vaker het tempo aan het bepalen was.

Thurau

Jonas was echt op de afspraak! Wat een gemak eigenlijk bergop. In de afdaling zag je nog wat oneffenheden maar in de kern super gereden. Benoot, Wout, Matteo ook allemaal dikke prima. Hopelijk valt de schade bij Wout en Matteo echt mee want het was weer bizar met die val.

goldone123

tis maar nog afwachten in de bergen, maar dit is in iedergeval een goed teken.

kelderfan

Jeetje weer valpartijen bij de ploeg met Van Aert en Jorgenson.

Wat vandaag betreft een mooie test tussen de vier toppers met Pogacar en Vingegaard als de mannen. Jonas lijkt prima in orde.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Vandaag word de waarde van Benoot weer duidelijk. Echt een renner waar je op kan bouwen. Onbetwiste naam in de Tourselectie.

Vingegaard zal goed slapen vanavond. En Pogacar iets minder. Al vond ik het wel jammer dat Vingegaard weigerde over te nemen de laatste kilometers. 

 

 

kelderfan
Rawolf
#3072
Vandaag word de waarde van Benoot weer duidelijk. Echt een renner waar je op kan bouwen. Onbetwiste...

Eens dat Tiesj Benoot weer zijn waarde bewijst.

kelderfan

Oh, ja wie mij ook positief opviel wat betreft waarde voor de ploeg is Victor Campenaerts.

Glorious

Heb een klein overwinningsgevoel na vandaag, vingegaard lijkt echt goed en verliest geen seconde na 2 pocagar etappes. Vorig jaar bv al 11 seconde achter na 2 etappes. Mooi om dit te zien. 

1 2 ... 121 122 123 124

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.