Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 122 123 124 125
mitchel_91

Wat ik me afvraag, waarom zou pogacar op het "vlakkere" deel van de beklimming zijn aanval hebben geplaatst en niet op het steilste stuk? 

Juist daar kan hij toch met zijn explosiviteit verschil maken t.o.v. Vingegaard. 

hetismewat

Pogacar is ook nooit heel explosief op de muur van Huy. Wellicht komt zijn explosiviteit beter ten uiting als hij meer snelheid kan maken op iets vlakkere delen.

tdola

Jonas wat mij betreft boven verwachting. 

Waar ik me iets zorgen overmaak is t team als geheel bergop, mede door geen kuss.

Hopelijk was dit van kelderman iets mindere dag door val gisteren en is ie dinsdag weer beter (lees bij laatste 25). Anders krijgt jorgenson wel erg veel op zijn schouders. Want laporte, tratnik kan je echt bergop niet teveel verwachten. Van aert is denk ik bergop dit jaar gewoon iets minder door valpartij (hopelijk gaat hij mij later alsnog verbazen). Lemmen kan je geen wonderen verwachten, ook geen recente hoogtestage volgens mij. Benoot degelijk als altijd, als hij erbij blijft tot laatste klim heeft ie werk gedaan zou ik zeggen.

horsm

@tdola, eens met je analyse. Ik ben bang dat Vingegaard dit jaar bergop

snel geisoleerd zal komen te zitten. Het wegvallen van Kuss, maar ook van Kruijswijk is wel echt een probleem. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Ze hingen met haken en ogen aan elkaar, zonder Van Baarle en Kruijswijk. Maar ze zijn hier en draaien gewoon mee."

AWestie
kelderfan
#3080
"Ze hingen met haken en ogen aan elkaar, zonder Van Baarle en Kruijswijk. Maar ze zijn hier en draai...

Uit Renaat en José verlekkeren zich nu al op de rit van morgen: "Ongeziene sprint in de sprint om geel" | sporza. Effe weer de bron vermelden, Kelderfan.

Grappig dat ze zeggen dat het spel om de leiderstrui in de sprint nog niet eerder vertoond is, terwijl het twee jaar terug nog gebeurde door het stuivertje wisselen in de Vuelte met de Jumbo's toen. Maar het zal vast om de gele trui gaan, al zal daar ook vast een voorbeeld van te vinden zijn.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Niermann bij In de leiderstrui over Vingegaard: Te hard van stapel lopen is duidelijk hetgeen dat Visma | Lease a Bike wil vermijden na deze steengoede prestatie van Vingegaard. 'Het blijft nog altijd een beetje een race into the unknown. Een reis naar het onbekende dus', aldus Niermann. 'We hopen dat hij nog verder verbetert gedurende de Tour. Voor ons is inmiddels wél duidelijk geworden dat hij heel erg goed is. Anders had-ie dit niet gekund. Met deze gebrekkige voorbereiding kunnen we echter niet garanderen dat dat over twee weken ook nog zo is. We rekenen ons dus nog niet rijk en we zullen ook nog geen champagne opentrekken.

 

 

Laatst gewijzigd
wieler4live

Viel van Aert nou? Val partij was net achter Laporte 

goldone123

volgens mij lag er niemand van visma bij, zag in ieder geval niks.

Cycling

Van Aert is als 58ste gefinisht. Vlakbij zijn teamgenoten Jorgenson, Lemmen, Vingegaard en Benoot. 

veld
Cycling
#3085
Van Aert is als 58ste gefinisht. Vlakbij zijn teamgenoten Jorgenson, Lemmen, Vingegaard en Benoot.&n...

Ik zag ze ook niet, maar dat is geen wonder ; die outfit is zo onopvallend dat je ze de hele dag bijna niet ziet. 

Vreselijk dat iemand zoiets heeft kunnen doordrukken  bij de sponsoren; alleen de sokken zijn een beetje onderscheidend. 

Glorious

Heel jammer dat ik extreem veel moeite moet doen om mijn team te kunnen vinden, inderdaad waanzinnig dom. Al ging het vandaag al iets beter... 

goldone123
veld
#3086
Ik zag ze ook niet, maar dat is geen wonder ; die outfit is zo onopvallend dat je ze de hele dag bij...

ja hetzelde jammer genoeg.

Raul Alcala

Het is verdomd irritant ja. Ik spot steeds onbedoeld de gele trui ook.

veld

Wie dit heeft bedacht moeten ze een functie elders geven. Zou het nog mogelijk zijn om alsnog 

een of ander opallend herkenningsteken/kluer ergens op het shirt of de helm aan te brengen?

Dat zou ca 100 uren kikplezier schelen.

AWestie

Ik hoop vooral dat wat ze in de control room doen en soms ook op rustige momentjes in koers met pijlen over een x aantal jaar gemeengoed is op ieders slimme tv zodat je meteen kan invullen dat je renner X of Y wil volgen.

Aangezien het shirt ook een beetje een eerbetoon is aan Florence dacht ik dat ze in de lokale kleuren rondreden, maar dat is dus ook gewoon niet waar. Dan hadden ze een mooi roodwit shirt kunnen maken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

er waren gelukkig geen renners van Visma betrokken bij de valpartij...

Raul Alcala
AWestie
#3091
Ik hoop vooral dat wat ze in de control room doen en soms ook op rustige momentjes in koers met pijl...

Dat fluorescerende prit stift gele shirtje waar ze vanaf dit jaar in reden zat zo in m'n hoofd gemarkeerd.

Laatst gewijzigd
Rawolf

WVA sorteert alvast voor op een transfer naar Bora Redbull. Of wie anders zit er achter deze mafiashirtdesign praktijken. 

goldone123
Rawolf
#3094
WVA sorteert alvast voor op een transfer naar Bora Redbull. Of wie anders zit er achter deze mafiash...

nah

Laatst gewijzigd
goldone123

waarschijnlijk de zelfde als bora..

Cornelius

Het voordeel van zo’n truitje dat de drager onzichtbaar maakt, is dat Jonas op elk gewenst moment mee kan glippen in een vlucht zonder dat de concurrenten het merken. 😏

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oei, De killerbees nu echt in 't defensief. UAE toch even sterker toch.

AWestie

Wat een show van UAE inclusief armgebaartje. Tegen de aanzet van Pogacar na een bocht is gewoon niks te doen, behalve geduldig wachten tot de derde week denk ik.

goldone123

je merkt wel dat vingegaard paar % mist.

1 2 ... 122 123 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.