Jonas wat mij betreft boven verwachting.
Waar ik me iets zorgen overmaak is t team als geheel bergop, mede door geen kuss.
Hopelijk was dit van kelderman iets mindere dag door val gisteren en is ie dinsdag weer beter (lees bij laatste 25). Anders krijgt jorgenson wel erg veel op zijn schouders. Want laporte, tratnik kan je echt bergop niet teveel verwachten. Van aert is denk ik bergop dit jaar gewoon iets minder door valpartij (hopelijk gaat hij mij later alsnog verbazen). Lemmen kan je geen wonderen verwachten, ook geen recente hoogtestage volgens mij. Benoot degelijk als altijd, als hij erbij blijft tot laatste klim heeft ie werk gedaan zou ik zeggen.
Uit Renaat en José verlekkeren zich nu al op de rit van morgen: "Ongeziene sprint in de sprint om geel" | sporza. Effe weer de bron vermelden, Kelderfan.
Grappig dat ze zeggen dat het spel om de leiderstrui in de sprint nog niet eerder vertoond is, terwijl het twee jaar terug nog gebeurde door het stuivertje wisselen in de Vuelte met de Jumbo's toen. Maar het zal vast om de gele trui gaan, al zal daar ook vast een voorbeeld van te vinden zijn.
Niermann bij In de leiderstrui over Vingegaard: Te hard van stapel lopen is duidelijk hetgeen dat Visma | Lease a Bike wil vermijden na deze steengoede prestatie van Vingegaard. 'Het blijft nog altijd een beetje een race into the unknown. Een reis naar het onbekende dus', aldus Niermann. 'We hopen dat hij nog verder verbetert gedurende de Tour. Voor ons is inmiddels wél duidelijk geworden dat hij heel erg goed is. Anders had-ie dit niet gekund. Met deze gebrekkige voorbereiding kunnen we echter niet garanderen dat dat over twee weken ook nog zo is. We rekenen ons dus nog niet rijk en we zullen ook nog geen champagne opentrekken.
Ik zag ze ook niet, maar dat is geen wonder ; die outfit is zo onopvallend dat je ze de hele dag bijna niet ziet.
Vreselijk dat iemand zoiets heeft kunnen doordrukken bij de sponsoren; alleen de sokken zijn een beetje onderscheidend.
Ik hoop vooral dat wat ze in de control room doen en soms ook op rustige momentjes in koers met pijlen over een x aantal jaar gemeengoed is op ieders slimme tv zodat je meteen kan invullen dat je renner X of Y wil volgen.
Aangezien het shirt ook een beetje een eerbetoon is aan Florence dacht ik dat ze in de lokale kleuren rondreden, maar dat is dus ook gewoon niet waar. Dan hadden ze een mooi roodwit shirt kunnen maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.