Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 160 161 162 163
kelderfan
S. Morgenstern
#1000
Roglic ging weg omdat hij kopman wil zijn in de Tour de France. Nee, dat zal dus niet duiden op een...

Jammer, want jij als kenner weet 't toch zeker.

kelderfan

Het gaat weer goed met de club, want ook Tim heeft zijn laatste wedstrijd gereden. Er reed iemand over zijn hand, lees ik bij IDL.

Trainings Peaks wordt partner van 't team. Jonas geeft aan ook de Giro te willen rijden?

Laatst gewijzigd
AWestie

Gelukkig is het einde seizoen in zicht. Canadees tweeluik vast zoiets als Jorgensen, Vader, Lemmen, Tratnik, Benoot, Hagenes, M. van Dijke? Even uit de losse pols dus zal vast weinig aan kloppen. Ik heb Valter er maar uit gelaten ook al staat hij voorlopig op bijvoorbeeld PCS (daar is 'ie toegevoegd op 12 juli dus da's al even geleden).

Ik had het eigenlijk best mooi gevonden als Robert daar nog had gefietst, om even langs al zijn succesverhalen te gaan. Of Emilia, maar daar staat de ploeg uberhaupt niet aan de start volgens mij.

kelderfan
AWestie
#3
Gelukkig is het einde seizoen in zicht. Canadees tweeluik vast zoiets als Jorgensen, Vader, Lemmen,...

Waarom geen Emillia? Want Tijmen Graat gaat wel die kant op.

AWestie
kelderfan
#4
Waarom geen Emillia? Want Tijmen Graat gaat wel die kant op.

Waar haal je dat vandaan?

Yeez

@awestie interview van graat na l'avenir

kelderfan
AWestie
#5
Waar haal je dat vandaan?

Volgen is ook een ding.

AWestie
kelderfan
#7
Volgen is ook een ding.

Daar noemt hij Gran Piemonte en de Coppa Bernocchi met de profploeg. Je kan dan wel lekker een sneer doen, maar ik lees geen Emilia.

goldone123

Dan zal nordhagen ook wel gaan denk ik

goldone123

Hoeveel mogen er mee doen met met een 1:1 pro wedstrijd iemand enig idee ?

AWestie
goldone123
#10
Hoeveel mogen er mee doen met met een 1:1 pro wedstrijd iemand enig idee ?

Renners in totaal of bedoel je hoe de verdeling moet zijn in een mixteam?

kelderfan

TVL gaat naar Quebec en Montreal met Jorgenson, Benoot, Hagenes, Kelderman, Lemmen, Tratnik en Vader olv Frans Maassen. Wat kan Per Hagenes in Quebec en wat kunnen de klimmers Jorgenson, Kelderman en Lemmen in Montreal. Hoe is 't met Jan Tratnik, want ook die kan kort eindigen.

Fanny

Van Belle nu ook uitgeschakeld. Einde seizoen dus.

Wordt een lange lijst met blessuregevallen.

Benieuwd wie er allemaal nog gaan koersen in Luxemburg, Italië en China tot het einde van het jaar.

Blijven zo niet veel renners meer over van de A groep na de Vuelta, België en Canada

AWestie

Ik tel er acht volgens mij: Tim van Dijke, Gloag, Tulett, Van Aert, Van Baarle, Van Belle (blessures), Vingegaard (ouderschapsverlof), Gesink (pensioen). Mis ik er een?

kelderfan
Fanny
#13
Van Belle nu ook uitgeschakeld. Einde seizoen dus. Wordt een lange lijst met blessuregevallen. Ben...

Ja dat is zeker een lange lijst. Daarom verstandig dat zij volgend jaar met wat meer pionnen starten.

tdola

@awestie

Je mist Hessman (doping perikelen).

Dat maakt dus 9 van de 28 renners niet meer inzetbaar dit seizoen iig (weet niet waar tullet in rev zit, ga ervan uit niet meer rijden dit seizoen). En dan ook de vraag of uijtenbroeks bijv dit seizoen nog rijdt!?

kelderfan

Zo die Affini kan weer tijdrijden met zijn zege ITT EK. Die zal blij zijn na zo'n lange tijd zonder.

Yeez

Affini... verrassend tov zondag zeg... klop kung maar eens. Verder een matig veld, maar mooi voor hem. Mooie emoties ook

tdola

T is affini gegund, al zijn vaak net niet. Super

wieler4live

Het is Affini ook heel erg gegund cijfert zich altijd weg voor zijn ploeggenoten wel jammer dat deze niet telt voor visma lab 

AWestie

En eindelijk een overwinning met de futuristische helm

peerduell
goldone123
#9
Dan zal nordhagen ook wel gaan denk ik

Ik hoop dat Jörgen Nordhagen inderdaad in één van die wedstrjden zich ook kan meten. Maar wat een talent en pas 19. In de 3e rit van de Giro Friuli  liet hij daar al wat van zien door o.a Pellizzari en Pablo Torres te kloppen in een prachtige strijd. Op de fiets het evenbeeld van Vingegaard. Qua talent ook.Als hij blijft (behouden kan blijven) is de ronde-toekomst m.i. verzekerd.

goldone123
AWestie
#11
Renners in totaal of bedoel je hoe de verdeling moet zijn in een mixteam?

Verdeling in een mix team v2 jaar gelden waren dat er 2

goldone123
peerduell
#22
Ik hoop dat Jörgen Nordhagen inderdaad in één van die wedstrjden zich ook kan met...

Nordhagen moet nog een perfecte seizoen draaien ook paar keer ziek geweest zelfde geld voor graat

kelderfan

Sprintster Martina Fidanza komt erbij voor de vrouwenploeg en ik lees ook dat Nienke Veenhoven aan boord blijft. Prima dat er een sprintster bij is gekomen, want dat is in deze nooit verkeerd. Het team heeft speciaal gezocht naar wat op korte termijn nodig is om 't team te versterken. Maar hoe zit 't dan met omhoog, want daar ontbreekt 't duidelijk aan. Als 't omhoog gaat moet 't team laten lopen. Want Oudeman en Reijnhout komen er aan, maar zijn nog niet zover.

1 2 ... 160 161 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.