Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 160 161 162 163
Cornelius

@kelderfan Pauline Ferrand-Prévot komt toch ter vervanging van Riejanne Markus?

Yeez

Behrens de sterkste vandaag in de u23 race, maar niet de slimste... lost bij het overnemen bijna artz, jammer dat jij het niet doorhad. Sprint vervolgens op een veel te licht verzet. Daar valt nog winst te behalen... 

AWestie

4e en 6e (?) in Québec en Jorgensen was ook mooi attent, belooft veel goeds voor Montréal. Benoot pushte Matthews tot een extra versnelling in de laatste honderd meter.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Beste sprint van Benoot die ik ooit gezien heb. Met de middelen de goede koers gereden in Quebec. 

kelderfan
AWestie
#28
4e en 6e (?) in Québec en Jorgensen was ook mooi attent, belooft veel goeds voor Montré...

Ja dat is zeker niet verkeerd te noemen. Vooral de verrassende aanval van Jorgenson was echt verrassend en goed. Prima Benoot en de verrassend goede Strand Hagenes vielen positief op en dan vergeet ik Tratnik, die echt goed bezig was. En leuk dat TVL meedoet in de finale.

kelderfan
Rawolf
#29
Beste sprint van Benoot die ik ooit gezien heb. Met de middelen de goede koers gereden in Quebec.&nb...

Die Benoot is goed in orde. Jammer dat Matthews net even te sterk bleek.

AWestie
xistnc
AWestie
#32
Beetje vreemd: Wouts shirt waarmee hij uit de Vuelta stapte kan je kopen

Ja, waarbij het wat mij betreft zelfs een beetje inzit tussen 'vreemd' en 'luguber'. Zou dit vanuit het Spaanse ziekenhuis-circuit komen? Er staat echter wel 'Verzonden vanaf Amsterdam' bij.

Cen Morawec

Hoe leuk. Cian is na zoveelste tegenvaller weer in orde en heeft naar zijn zin!

 

https://www.instagram.com/p/C_3L9lvMQP6/

AWestie
xistnc
#33
Ja, waarbij het wat mij betreft zelfs een beetje inzit tussen 'vreemd' en 'luguber'. Zou dit vanuit...

Inderdaad, ik had dit nooit bedacht als team maar het is gewoon een site gepromoot door TVL.

Edit: Volgens mij is het shirt van de site af gehaald.

Laatst gewijzigd
Nokere Koerse
Fanny

Vraagje.

Kan iemand mij vertellen wat Bouwman heeft. Kan er nl niets over vinden. De ploeg meld ook niets.

Afgelopen zondag in de Bemer Classic samen met Van Dijk betrokken geweest bij een zware massale valpartij waarbij Van Dijk zijn pols brak.

Bouwman heeft de koers nog wel uitgereden maar ruim achter winnaar Kooij.

Volgens PCS stond hij als enige al lange tijd op de rol voor Tour de Luxemburg maar is er dus nu vanaf gehaald.

Op zijn Strava staan ook al de hele week al geen trainingsritten terwijl hij die altijd netjes doorgeeft.

Toch nog te geblesseerd door de val ? 

kelderfan
Fanny
#37
Vraagje. Kan iemand mij vertellen wat Bouwman heeft. Kan er nl niets over vinden. De ploeg meld ook...

Eigenlijk te gek, dat niemand weet wat de reden is voor zijn afwezigheid in de Tour of Luxembourg. Wat moet Wilco daar doen, want 't is geen Emillia of iets dergelijks en hij moet vandaag Montreal rijden en die koers is meer geschikt voor klimmers van zijn format.

Want anders: Visma | Lease a Bike initieert terugkeer van grote Nederlandse etappekoers, aanvraag voor start in 2025; dat is niet meer dan positief, dat VLB zich daarvoor inzet. Dat komt 't Nederlandse wielrennen tegoet.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Lieke Nooijen heeft zich weer getoond en is mooi 2e. geworden in Stuttgart. Maar ook daar voert UAE wel de boventoon.

kelderfan

shit Olav Kooij wordt niet de man, want Merlier pakt de zege EK 2024.

Maar wat die Affini doet is echt uitzonderlijk goed te noemen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Laatste drie winnaars in Luxemburg: Hirschi, Skjelmose en Almeida. Mooie tijdrit erbij. Waarom zou dat een koers zijn die niets is voor Kelderman? Ik verwacht hem daar wel weer in de toptien, eerder dan in Montreal.

Nikolai

Ongelofelijk slechte tactiek van Nederland. Alles gegokt op een aanval met Vander Poel in plaats van het kruit van de lead-outs droog te houden. Zo moest Kooij het helemaal alleen doen en dat kost je de overwinning.

AWestie

TVL had de nummers om een serieuze achtervolging op Pogacar in te zetten, maar er was geen echt organisatie.

S. Morgenstern

Ze zaten erbij met zijn vieren, maar dat is heel iets anders dan mogen denken aan een serieuze achtervolging op Pogacar.

AWestie

Het is lang tot de 25 seconden blijven hangen. Natuurlijk is het lekker lui-op-de-bankcommentaar, maar de enige manier om hem nog te kunnen pakken is organiseren. Zeker in deze wedstrijd waar Pogacar ook gewoon aan het vechten was voor iedere meter.

S. Morgenstern

Lemmen deed er een half rondje aan om überhaupt voorin de groep te komen. Niet uit onwil (Benoot zou je daar nog van kunnen verdenken dat hij op zijn sprint zat te speculeren achterin), maar omdat die groep ook niet echt stilviel (verschil bleef werd redelijk langzaam meer), het in de afdalingen een met al die bochten steeds op een lint bleef en Lemmen natuurlijk al helemaal moest vechten voor iedere meter.

Dit is geen makkelijk rondje om te controleren, zeker niet in de finale, achter Pogacar aan en dan ook nog met de vraag 'voor wie doen we dit?' in je hoofd.

Laatst gewijzigd
AWestie

Klopt helemaal, ik denk vooral over scenario's hoe men terug in winnende positie kan komen. Hoe onwaarschijnlijk ook. Voor wie je rijdt zou sowieso snel duidelijk moeten zijn met afspraken vooraf en daaruit volgend zou het echt niet gek zijn geweest als Wilco bijvoorbeeld voorin was blijven brommeren. Die ging des Wilco's ook lekker vaak omkijken en aanvallen ontlokken, om van te gillen.

AWestie

x

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kooij geeft de aftrap voor 't naseisoen met Becity, Gooikse Pijl, Munsterland en Parijs - Tours.

kelderfan

"I tried to follow Pogačar two laps to go on the climb and kind of ruined my legs at that moment," said Jorgenson to Cyclingnews as he described the final few laps. 

Helaas heeft Jorgenson nu gezien, wat Pogačar in de benen heeft. Maar het is een goede poging geweest. 

1 2 ... 160 161 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.