Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 160 161 162 163
AWestie

Wout van Aert had met de punten die hij in rit 16 had gehaald nu nog steeds bovenaan het bergklassement gestaan. Vandaag is natuurlijk wel een vol toetje voor het bergklassement, maar hij had echt een grote kans om met twee truien naar huis te gaan. Zo zonde.

kelderfan

De Damesploeg is bezig met halen van jonge talenten, wel uit 't buitenland. Die Imogen Wolff is wel een goeie om erbij te hebben. Oh, ja zij mag als trainee meteen aansluiten en doet mee aan La Choralis Fourmies Feminine met o.a. De Vries, Nooijen en Veenhoven.

Laatst gewijzigd
AWestie

Is al het budget op na PFP?

kelderfan
AWestie
#978
Is al het budget op na PFP?

Daarom moesten Henderson en Markus toch weg. Het kan ook zijn, dat zij toch nog met "wat" gaan komen.

kelderfan

Met die Nordhagen heeft TVL toch een goudmijntje binnengehaald. Chapeau#

Gisteren de ritwinst en vandaag de eindzege.

Alleen is Kuss weer niet bij de les. Hij beloofde beterschap, maar dat wordt 't niet helaas. Hij verliest zelfs 2 plekken in 't klassement. Dat is geen leuk afscheid van het wielrennen voor kanjer Robert Gesink, als je kopman 't niet heeft door... 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Niklas Behrens en Morten Nortoft hebben zich laten zien in de GP Rik Van Looy met een 4e. en 5e. plek.

kelderfan

quote: "We had the plan to go for the stage win,” said sports director Grischa Niermann after the race. “That could have been possible either through the breakaway or with a strong Sepp. But unfortunately, we have to admit that we weren't good enough today. Sepp had to drop back on the penultimate climb. It is what it is for now. The guys certainly fought and did what they could, but we simply weren't good enough to compete today.” Het is een pijnlijke conclussie maar volkomen juist. De kopman niet op niveau en ook zijn ondersteuning liet 't afweten. Voor Robert Gesink moet dat balen zijn.

kelderfan

Eindelijk weer wat leuks te melden. Markus wint de laatste rit in Romandie en Olav Kooij doet er nog schepje boven met de zege in Bremen en dat is toch goed om te lezen.

kelderfan

Ook die stagiare Imogen Wolff heeft zich met Veenhoven laten zien in La Choralis Fourmier.

Fanny

@Kelderfan

Quote: Ook die stagiare Imogen Wolff heeft zich met Veenhoven laten zien in La Choralis Fourmier.

Ik vind het knap hoe je alle koersen over het reilen en zeilen van VLAB bijhoudt/bekijkt en alles hier mooi weergeeft.

Waar haal je de tijd vandaan.

Chapeau !👌

ti-raleigh

Kelderfan, het was in Hamburg. Niet Bremen.

Cen Morawec

Ik heb voor deze ploeg iets meer van deze Vuelta verwacht. 

Helaas kon Uijtdebroeks deze grote ronde niet uitrijden en de medekopman Kuss heeft mindere dagen gehad. Ook tijdens de etappe 20 kon hij niet in de ontsnapping en volgens het plan  voor de etappezege te gaan. Top 15 AK van iemand die al een grote ronde gewonnen heeft is volgens mij niet genoeg voor dit team. Maar, ook de Giro was niet voldoende dit jaar.

Ik ben echter teleurgesteld dat de jonge kopman zijn witte trui niet halen kon. Volgens Sporza had hij dit jaar een unieke kans na opgaven van Tiberi, van Eetveld en Arensman, en omdat Remco er niet was. Het is belangrijk voor een jong talent te leren ook hoe te omgaan met media en met druk. Wij hebben helaas te kort genoten van zijn eerlijke interviews. Denken jullie dat hij dit jaar nog gaat koersen?

Helaas kon Wout het niet reden. Wat betekenen zijn overwinningen zonder Madrid te hallen? Wij moeten hem alleen beterschap wensen.

Ik vind in tegendeel Kruiswijk echt sterk. Door zijn vlucht in etappe 18 in het Baskenland geeft hij enorm veel voldoening en zin naar meer.

T80JZ

Durfde de afgelopen dagen niets te plaatsen over Robert Gesink, bang dat ik was dat hij tegen iets aan zou lopen waardoor hij de Vuelta niet zou kunnen uitrijden. Heel blij voor hem dat het is gelukt in zijn laatste koers. Gesink is een icoon voor de Nederlandse wielersport en voor de ploeg. Het is tekenend voor zijn instelling dat hij de Vuelta van vorig jaar met het hele podium voor Jumbo - Visma (toen nog), 5 etappe overwinningen en drie weken de sterkste ploeg het mooiste moment in zijn carrière noemt. Voor mij was zijn etappe overwinning in de Vuelta zijn mooitste overwinning. Jammer dat hij door de vele tegenslagen nooit het optimale uit zijn wielerloopbaan heeft kunnen halen dat er aan het begin zo veelbelovend uit zag. Robert bedankt voor alles. De ploeg zal je missen. 

T80JZ

Kuss is geen tegenvaller geweest deze Vuelta. Hij is na zijn covid besmetting een aantal weken extreem vermoeid geweest dan weet je dat dat langer doorwerkt. Zo bezien valt het me nog mee want voor het zelfde geld pakt het slechter uit. Nu herstellen, hopelijk een voorspoedige bevalling voor zijn vrouw bij de geboorte van hun eerste kind en dan weer opbouwen naar volgend jaar. 

Kruijswijk had na alle tegenslag deze Vuelta nodig. Volgend jaar in de Giro samen met Kelderman op jacht naar een etappe overwinning want dat is voor beiden nu hun hoofddoel als ze niet in dienst van Vingegaard moeten rijden. 

Jammer van de zoveelste tegenslag voor Wout. Nog een of twee etappe overwinningen, de groene trui en misschien de bergtrui en deze Vuelta zou er voor de ploeg heel anders hebben uitgezien. Voor Wout ook. Hij was op weg naar zijn topniveau. Hopelijk gaat deze tegenslag en onderbreking daar niet te veel invloed op hebben want dat topniveau zal hij volgend voorjaar nodig hebben.

Cian niet gelukkig dit seizoen in de grote rondes. Volgend jaar dan maar beter. Met Kelderman, Kruijswijk en Tulett een nieuwe poging wagen in de Giro. 

 

 

kelderfan
ti-raleigh
#986
Kelderfan, het was in Hamburg. Niet Bremen.

Je hebt gelijk.

luca77
T80JZ
#989
Kuss is geen tegenvaller geweest deze Vuelta. Hij is na zijn covid besmetting een aantal weken extre...

Kruijswijk geef ik nauwelijk nog kans op een ritzege. Daarvoor heb je enige acceleratie nodig. Om weg te komen uit een groepje, aanvallen te volgen en/of bij een sprintje. En dat is helaas helemaal weg. Als ervaringsdeskundige nog bruikbaar in de giro.

kelderfan
Fanny
#985
@Kelderfan Quote: Ook die stagiare Imogen Wolff heeft zich met Veenhoven laten zien in La Choralis...

Dank je wel, maar vandaag ging 't een beetje beter met de ploeg door de zeges van Kooij, Markus en dan vooral gisteren met Nordhagen. En Roglic heeft zijn rondje "Vuelta" weer binnen. Vorig jaar toppie met zeges in de drie grote rondes en nu was alleen de TdF te genieten door Vingegaard, Jorgenson en Van Aert. Hopelijk volgend jaar weer beter.

peerduell
kelderfan
#981
Niklas Behrens en Morten Nortoft hebben zich laten zien in de GP Rik Van Looy met een 4e. en 5e. ple...

Niklas Behrens? Die rijdt toch voor Lidl trek?

AWestie
peerduell
#993
Niklas Behrens? Die rijdt toch voor Lidl trek?

Kelderfan houdt er van om toekomstige (en oud-)werknemers van TVL te vermelden.

kelderfan
AWestie
#994
Kelderfan houdt er van om toekomstige (en oud-)werknemers van TVL te vermelden.

Ja en zeker zo'n kanjer als Roglic, die er voor gezorgd heeft, dat dit team weer op de kaart is gezet. 

peerduell
kelderfan
#995
Ja en zeker zo'n kanjer als Roglic, die er voor gezorgd heeft, dat dit team weer op de kaart is geze...

Vooral de ontdekkers en "het team" hebben samen met Primož het team op de kaart gezet. #SamenWinnen toch? 

peerduell
luca77
#991
Kruijswijk geef ik nauwelijk nog kans op een ritzege. Daarvoor heb je enige acceleratie nodig. Om we...

"bruikbaar" vind ik niet erg respectvol.

kelderfan
peerduell
#996
Vooral de ontdekkers en "het team" hebben samen met Primož het team op de kaart gezet. #SamenWinnen...

Ja er is toch een gezegde, dat 't kapitaal op 't veld moet staan en dat kun je ook vertalen naar #Samenwinnen.

kelderfan

Quote: "Roglic na Vuelta-zege cryptisch 'Momenteel zit ik bij deze ploeg, maar je weet niet wat de toekomst brengt"

Zou dat kunnen duiden op een terugkeer.

S. Morgenstern

Roglic ging weg omdat hij kopman wil zijn in de Tour de France. Nee, dat zal dus niet duiden op een terugkeer.

1 2 ... 160 161 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.