Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 39 ... 85 86
kelderfan
Rawolf
#948
Harper, Taco, van Poppel, Campenaerts enz zijn buiten de deur ook wel beter geworden.

Helemaal eens. Het is echt niet zwart/wit. Roglic heeft gewoon wat tijd nodig om weer op niveau te komen. Dat komt deels door de leeftijd.

kelderfan

🎥 Lotte Kopecky en Wout van Aert schitteren in Strava-challenge van Red Bull op F1-circuit van Spa-Franchorchamps |  Red Bull kom er maar in.

Laatst gewijzigd
tdola

Hopelijk valt t mee voor kelderman en mist hij de giro niet, andere kant als hij giro wel mist, goede 1e reserve voor de tour.....

Reserves voor de giro? Bouwman en staune-mittet?

kelderfan

Volgens pcs dan is Milaan - Sanremo als volgt ingedeeld.

Laporte met Kooij, Staune-Mittet, Van Der Sande, Van Dijke 2x en Vermote. Wat is de verwachting in deze.

horsm

Wel weer echt shit, die sleutelbeenbreuk van Kelderman. Nou heeft hij weer zo'n gemankeerde voorbereiding op de Giro - als het hem al lukt om op tijd in orde te zijn. 

horsm

@kelderfan - ik zou zeggen: Staune-Mittet in een vroege vlucht; Laporte mee met het eerste pelotonnetje dat sprint om plaatsen in de onderste helft van de top tien. Kooij vind ik moeilijk om in te schatten. E

tdola

Mooi dat jongens als van dijke de kans krijgen in msr.

Andere kant geen top selectie,  maar dat is ergens ook wel logisch zonder top favoriet. De Vlaamse kern is of op hoogte (van aert, tratnik, benoot en hagenes) of mag even bijkomen (affini, van baarle en jorgenson).

Laporte kan ver komen, kooij wellicht verrassen.

Vd sande en vermote zullen 1e 230 km hun werk doen vermoed ik. En dan de van dijkes en staune-mittet die Laporte en kooij zo goed mogelijk op laatst moeten afzetten lijkt me.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is duidelijk dat de Strade en MSR lichtelijk zijn geofferd vanwege de andere voorbereiding van Wout. Dit zijn keuzes die ze gemaakt hebben en ook wel begrijpelijk, je kan niet in elke koers met een topfavoriet aan de start staan. 

kelderfan
Rahim Vlasblom
#958
Het is duidelijk dat de Strade en MSR lichtelijk zijn geofferd vanwege de andere voorbereiding van W...

Zeg maar zijn opgeofferd. Zonder Wout kun je nog niet.

kelderfan
horsm
#956
@kelderfan - ik zou zeggen: Staune-Mittet in een vroege vlucht; Laporte mee met het eerste pelotonne...

Ja dat lijkt mij wel 't strijdplan. Kleine kantekening mijnerzijds, dat ik Staune-Mittet toch liever in Catalunya had zien strijden. Hij is toch een ronderenner van de toekomst.

Yeez

Bartali is onder de wt vlag aangevuld met 3 beloften

Adrianus en Patrick
Rahim Vlasblom
#958
Het is duidelijk dat de Strade en MSR lichtelijk zijn geofferd vanwege de andere voorbereiding van W...

Deze selectie is gewoon niet top, een top selectie is wellicht ook niet nodig voor MSR , Normaal zie ik enkel Laporte nog blij blijven om WvA te steunen mocht het lastig worden. nu kan hij voor eigen kans rijden net als Kooij

Als het echt losgaat met Pogi vd Poel is het toch man tegen man.

Laatst gewijzigd
Poeksel

https://sporza.be/nl/2024/03/11/hoe-slaagt-visma-lease-a-bike-er-toch-elke-keer-in-om-het-maximale-uit-een-renner-te-halen~1710166950594/

 

Op zich leuk artikel, alleen wordt er een raad voorbeeld gegeven: 

"

"De Jumbo-ploeg zei toen tegen Laporte: "Als je bij onze ploeg die wattages zou rijden, had je die tijdritten gewonnen met onze begeleiding.""

"Als je dat tegen een renner kan zeggen en het daadwerkelijk ook zo is (dat Laporte tijdritten begint te winnen sinds zijn overstap), dan straalt dat natuurlijk ook enorm af op je ploeg en op andere renners.""

In 2018 en 2019 won hij tijdritten, maar dat was toch echt in dienst van Cofidis. In dienst van de geelzwarten niet meer.

Groetjesaandevoetjes

Interessant dat niemand van TA ook MSR rijdt. Hopelijk blijft Staune Mittet in Italië na MSR en rijdt hij Coppi e Bartali. Geen Brugge De Panne dit jaar dus?

kelderfan
Yeez
#961
Bartali is onder de wt vlag aangevuld met 3 beloften

Om welke beloften gaat 't?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Kelderfan dat is nog niet bekend, kreeg alleen van Sander Kleikers door dat dit de samenstelling was en dat ze dus daarmee onder de vlag van de WT ploeg rijden.

kelderfan
Rahim Vlasblom
#966
@Kelderfan dat is nog niet bekend, kreeg alleen van Sander Kleikers door dat dit de samenstelling wa...

Dus toch onder de plu van het WT-team.

kelderfan

Wat gaat Visma | Lease a Bike beginnen tegen Van der Poel en Pogacar in Milaan-Sanremo? 'Twee beschermde renners'  Dat zal zeker erg moeilijk worden en dan zeker voor Kooij.

Hij kan hier wel stappen zetten, want ik verwacht en hoop, dat hij in de nabije toekomst bij Vlaamse kern wordt ingedeeld. Hij lijkt mij juist een type "Laporte" te worden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin
kelderfan
#967
Dus toch onder de plu van het WT-team.

Kan niet anders, want je mag maar max 2 WT renners toevoegen aan een CT opleidingsploeg 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

MSR is dit jaar geen hoofddoel van de ploeg, ze hebben duidelijke keuzes gemaakt richting de RVV en Paris-Roubaix en dus gaan ze hier dit jaar natuurlijk proberen zo dicht mogelijk te komen maar is het ook lekker om Kooij eens te laten proeven aan deze koers zonder druk. 

Nokere Koerse

Pechvogel Wilco Kelderman: een overzicht van alle tegenslagen

Echt bizar wat een tegenslagen Kelderman al gehad heeft in zijn carriere. 

AWestie

Ik ging eens kijken bij de verschillende odds en ik vind (ook al is het een groot talent) het toch best wel fors dat Cian overal in de top 3 staat. Ik kan alleen maar denken dat dit het VLAB-effect is. Plaatje is van Unibet voor de minder bekende gokkers onder ons.

Laatst gewijzigd
hetismewat

Het startveld is wel matig als je dat ziet. Denk wel dat Bardet, Arensman en O'Connor in principe hoger gaan eindigen dan Cian.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geraint Thomas staat daar 2e.... hoe serieus moet je dat dan nemen.

AWestie
Rahim Vlasblom
#974
Geraint Thomas staat daar 2e.... hoe serieus moet je dat dan nemen.

Dat is vooral afhankelijk van het gewicht dat jij er aan geeft. Het klinkt wat neerbuigend over een renner die in zijn afgelopen drie grote rondes twee keer podium reed namelijk, maar goed.

verder is hoe odds opbouwen redelijk straightforward, dus zo gek is een lijst van wedkantoren nooit echt.

1 2 ... 39 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.