Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 40 ... 86 87
Raul Alcala

Die odds, voor welke koers is dat?

Edit. De Giro natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik gok niet dus heb ik me nooit verdiept hoe ze zo iets opbouwen. En of het neerbuigend is dat weet ik niet maar ik denk dat weinige op dit moment Thomas zo hoog zouden neerzetten op hun lijstje. Was me trouwens er even niet van bewust dat dit alleen om de Giro ging, stond er ook niet bij. Daar is de startlijst ook nog niet compleet natuurlijk.

Laatst gewijzigd
AWestie

Dat is de grap dus: odds worden o.a. gebaseerd op hoeveel mensen er op inzetten. Daarnaast nog een hoop statistiek dat per toko verschillend is en resultaten uit het recente verleden en je hebt al een hoop indicaties. Dat Geraint hoog staat betekent dus...nou je snapt het hoop ik. Ik zie inderdaad dat ik niet had vermeld dat het om de Giro ging, heb ik denk ik net uit de screenshot geknipt.

 

Fanny

Bouwman en Vader met de jonkies op stap in de Italiaanse klimmetjes koers zonder een ITT.

Benieuwd wat Bouwman, Vader en ook Staune-Mittet hier kunnen bewerkstelligen in deze nmm lastige koers die enigzins wel wat lijkt op de Belgische Ardennen met veelal steile opeenvolgde korte klimmetjes.

Laatst gewijzigd
Yeez

vader heeft wel een knieprobleem gehad en door strade gemist. Anders zou ik hem hier zeker mee zien doen om de prijzen 

kelderfan
Fanny
#979
Bouwman en Vader met de jonkies op stap in de Italiaanse klimmetjes koers zonder een ITT. Benieuwd...

Ik ben ook benieuwd naar Koen in de Settimana. Staune_Mittet rijdt Milaan - San Remo ervoor. Is dat niet ietwat teveel voor zo'n jong talent.

AWestie

Ik ben heel benieuwd naar een artikel over wat het team van plan is met Staune-Mittet. Ze brengen hem voorlopig lekker voorzichtig, wat op zich niet erg is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Kelderfan heb je gezien wat Del Toro al gereden heeft dit seizoen en die is 2 jaar jonger.

Thurau
Rahim Vlasblom
#983
@Kelderfan heb je gezien wat Del Toro al gereden heeft dit seizoen en die is 2 jaar jonger.

Rijden talenten weer meer wedstrijden is het ook niet goed. LOL

YogiBear

Zie UAE nog met zijn WT en CT op de startlijst van Settimana staan. Of het nu klopt of niet, maar mag dat überhaupt?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@YogiBear zover ik weet mag dat niet... dus heel benieuwd of dit inderdaad klopt, lijkt me niet. Het was mij ook al opgevallen.

Yeez

Wind mee in de finale van msr. Niet heel gunstig voor kooij en mindere mate laporte denk ik? Die zullen liever een groepssprintje willen

Yeez

Jorgenson vertelt bij the move podcast dat hij ook nog de amstel meepakt

Gnoe

Bora interesse in Tratnik, zou toch mooi zijn VLAB gaat/kan verlengen met Tratnik. Ben ook benieuwd wat er met de rest van de contracten gebeurd, het is nog vroeg in het seizoen, maar er zijn wel 7 renners die geen contract hebben voor 2025.  

YogiBear

@Gnoe Misschien een beetje een semantische discussie. Ik zou eerder zeggen dat het er maar zeven zijn. Daarbij ook 'maar' vanwege de namen; Op Tratnik en Bouwman na zijn ze volgens mij goed vervangbaar. Daarbij liggen er ook al 23 vast voor volgend seizoen.

Yeez

Tvl heeft veruit de meeste renners onder contract voor 2025 samen met trek, dus inderdaad "maar" 7

Laatst gewijzigd
Glorious

Als Tratnik weggaat zou Tim Wellens een goede vervanger zijn. Kunnen we uren over discusseren natuurlijk. 

Raul Alcala

Tratnik is zo tevreden bij Visma lab als een kirrende kleuter in een ballenbak 

Nokere Koerse

Naast hard fietsen ook nog eens acteren. Wout van Aert is echt van alle markten thuis. 🤣

https://www.wielerflits.nl/nieuws/wout-van-aert-toont-acteerskills-in-ludieke-namegame-campagne-visma-lease-a-bike/

kelderfan
Glorious
#992
Als Tratnik weggaat zou Tim Wellens een goede vervanger zijn. Kunnen we uren over discusseren natuur...

Je neemt mij de woorden uit de mond.

kelderfan
Raul Alcala
#993
Tratnik is zo tevreden bij Visma lab als een kirrende kleuter in een ballenbak 

Maar mist hij zijn maatje niet.

kelderfan

Sepp Kuss is Mikel Landa eeuwig dankbaar: "Zei op Angliru dat als ik Vuelta wou winnen, ik hem moest volgen" | sporza.

Ja een klein verwijt, dat Landa bij Evenepoel & Co is terechtgekomen. Wat Sepp heeft laten zien is toch wel 't uniekst uit de soap van vorig jaar en nog verfilmd ook. Wout geeft 't goede voorbeeld. Misschien nog meer films maken met hoofdrolspelers visafslag Jonas Vingegaard, Sepp Kuss las roepende in de mist en Wout Van Aert, die de boel moet redden.

Laatst gewijzigd
Yeez

Voorlopige startlijst gent-wevelgem:

laporte, benoot, hagenes, kooij, vd sande, tim van dijke, mick van dijke

Laatst gewijzigd
FDJ
kelderfan
#997
Sepp Kuss is Mikel Landa eeuwig dankbaar: "Zei op Angliru dat als ik Vuelta wou winnen, ik hem moest...

Allemaal leuk en aardig, maar zoveel maanden later mosterd na de maaltijd en niet meer relevant. Roglic is weg. Landa mag Evenepoel nu proberen naar winsten te slepen en Vingegaard en Kuss lijken nog altijd prima met elkaar te kunnen. 

Raul Alcala

Gratis bier is altijd relevant!

1 2 ... 40 ... 86 87

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.