Ik gok niet dus heb ik me nooit verdiept hoe ze zo iets opbouwen. En of het neerbuigend is dat weet ik niet maar ik denk dat weinige op dit moment Thomas zo hoog zouden neerzetten op hun lijstje. Was me trouwens er even niet van bewust dat dit alleen om de Giro ging, stond er ook niet bij. Daar is de startlijst ook nog niet compleet natuurlijk.
Dat is de grap dus: odds worden o.a. gebaseerd op hoeveel mensen er op inzetten. Daarnaast nog een hoop statistiek dat per toko verschillend is en resultaten uit het recente verleden en je hebt al een hoop indicaties. Dat Geraint hoog staat betekent dus...nou je snapt het hoop ik. Ik zie inderdaad dat ik niet had vermeld dat het om de Giro ging, heb ik denk ik net uit de screenshot geknipt.
Bouwman en Vader met de jonkies op stap in de Italiaanse klimmetjes koers zonder een ITT.
Benieuwd wat Bouwman, Vader en ook Staune-Mittet hier kunnen bewerkstelligen in deze nmm lastige koers die enigzins wel wat lijkt op de Belgische Ardennen met veelal steile opeenvolgde korte klimmetjes.
Naast hard fietsen ook nog eens acteren. Wout van Aert is echt van alle markten thuis. 🤣
Ja een klein verwijt, dat Landa bij Evenepoel & Co is terechtgekomen. Wat Sepp heeft laten zien is toch wel 't uniekst uit de soap van vorig jaar en nog verfilmd ook. Wout geeft 't goede voorbeeld. Misschien nog meer films maken met hoofdrolspelers visafslag Jonas Vingegaard, Sepp Kuss las roepende in de mist en Wout Van Aert, die de boel moet redden.
Allemaal leuk en aardig, maar zoveel maanden later mosterd na de maaltijd en niet meer relevant. Roglic is weg. Landa mag Evenepoel nu proberen naar winsten te slepen en Vingegaard en Kuss lijken nog altijd prima met elkaar te kunnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.