Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 41 ... 90 91
kelderfan
Raul Alcala
#1000
Gratis bier is altijd relevant!

Maar ja, Landa drinkt eigenlijk liever Spaanse wijn. Ook leuk natuurlijk dat de bierpomp open staat. Go, go Sepp Kuss.

Raul Alcala

Kelderfan. Ik zie het als een mama appelsap 

kelderfan

“We zijn ons goed aan het verdiepen in Remco Evenepoel”: manager van Visma-Lease a Bike over datascouting tegenstanders | Het Nieuwsblad.

Je ziet hierboven dat Merijn Zeeman echt wel verder kijkt dan mama's appelsappie.

Zeeman legt elke tegenstander op de meetlat. Hij vergat wel Roglic mee te nemen in de analyse.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij zegt hij dat ze het doen: We analyseren iedereen die een tegenstander is op een domein waar wij willen winnen. Dus dan ook op Roglic en ik denk dat ze die kennen als een achterzak.

kelderfan

Jesse Kramer wordt 4e. in de Yougster Coast Challenge.

Bovendien is de ploeg de laatste en niet favoriet voor de MSR.

Volgens mij is IDL nu de aangever en niet WF!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Kelderfan wat dacht je van geen van beide, dit komt gewoon uit het persbericht van de ploeg. 

BraboCycling
Yeez
#998
Voorlopige startlijst gent-wevelgem: laporte, benoot, hagenes, kooij, vd sande, tim van dijke, mick...

Van Aert zou toch ook G-W gaan rijden?

Maar ze beschouwen met deze startlijst G-W dan wel als een 'tussendoortje', al rijdt Laporte wel veel nu. Want geen Wout, Jorgenson, Van Baarle en Tratnik is wel wat magertjes vind ik.

En met deze namen had je ook De Panne kunnen rijden (op Laporte en Benoot na), was een mooie koers geweest. 

Laatst gewijzigd
samuello

Ik dacht ook dat Van Aert Gent Wevelgem zou rijden. Zou ik ook logischer vinden dan Benoot. Die moet het toch echt van de heuvels hebben. Zelfs Van Baarle zou logischer zijn.

Overigens vind ik niet dat ze met Laporte en Kooij het als tussendoortje beschouwen. Voor Milaan San Remo komen ze tekort, maar in Gent Wevelgem zijn ze beiden grote kanshebber en heb je ook wat aan de Van Dijkes, Hagenes en Van der Sande.

Dit is inmiddels wel de vaste sprinttrein van Kooij. Daarom ook bijzonder dat Mick van Dijke, Tim van Dijke of Van der Sande niet meegenomen wordt naar de Giro. Lijkt me niet verstandig om met een nieuwe trein een grote ronde aan te vangen. Al is Van Aert op zichzelf misschien wel trein genoeg. 

Wie start eigenlijk in de heuvelklassiekers nu Kelderman geblesseerd is? Valter zou ik logisch vinden, maar die rijdt ook de Giro. Van Belle en van der Sande verwacht ik nog wel, maar verder zou ik het niet weten. 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kooij heeft vorig jaar met Affini en Wout al wat sprintjes afgewerkt en vrij succesvol, dus dat komt wel goed. Wilco heeft nog een maand en heeft waarschijnlijk zijn eerste uren op de rollers al achter er rug. Voorlopig maak ik me daar nog geen zorgen om. 

BraboCycling
samuello
#1008
Ik dacht ook dat Van Aert Gent Wevelgem zou rijden. Zou ik ook logischer vinden dan Benoot. Die moet...

Tulett sowieso en Jorgenson doet AGR. Benoot rijdt ze alle 3 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Een sprinter wint de MSR, helaas geen Kooij.

 

 

 

 

 

 

 

BraboCycling

Kooij vandaag de enige die z'n niveau haalde. Philipsen was vorig jaar 15e in MSR, nu 1e dus laten we dat voor Kooij ook hopen.

Teleurstellende dag vandaag voor Visma. Klassiekers worden interessant met forse tegenstand van Vd Poel - Philipsen - Pedersen 

Rawolf

Je kan al die prutswedstrijden winnen maar wel jammer dat ze de eerste dag waar het er echt om gaat amper serieus nemen...

BraboCycling
Rawolf
#1013
Je kan al die prutswedstrijden winnen maar wel jammer dat ze de eerste dag waar het er echt om gaat...

Voor Visma is dit niet de eerste dag waar het om gaat. De eerste échte dag waar het om gaat is de RVV & ze hebben duidelijk ingezet op P-N en T-A. 
Dat zie je ook wel aan wie er opgesteld waren vandaag, al valt Laporte wel echt tegen (ziek?) 

Raul Alcala

Kooij 14de

kelderfan

Ja Laporte had ziijn dag niet door ziekte, geen goede vorm. Kooij gelukkig bij zijn 1e. deelname toch aardig vooraan met z'n 14e. plek. Hij heeft 't team thuisgebracht. Ook positief Staune-Mittet, die toch bleef knokken om Kooij bij te staan, want er waren verder geen VLaB mannen te bekennen.

Bij de dames kun je ook niet juichen, want alleen Markus kan zich handhaven bij de 1e. drie.

Cycling

@Kelderfan Waar haal jij vandaan dat Laporte ziek is? 

Laatst gewijzigd
kelderfan
Cycling
#1017
@Kelderfan Waar haal jij vandaan dat Laporte ziek is? 

Wat denk jij dan, want hij moest de rol snel lossen en dat was niet volgens het boekje.

Raul Alcala

Kopman Christophe Laporte voelde zich wat ziekjes. 

Thurau
Rawolf
#1013
Je kan al die prutswedstrijden winnen maar wel jammer dat ze de eerste dag waar het er echt om gaat...

Dit is natuurlijk stoken om het stoken. Sinds wanneer zijn Tirreno, P-N, KBK of Omloop prutswedstrijden? Sorry hoor maar daar val je toch echt door de mand. De ploeg heeft overduidelijk gekozen voor RVV en Roubaix als de prioriteit, kun je leuk vinden of niet maar daardoor is de opstelling hier minder dan later in de maand. Alleen Laporte valt tegen, misschien ziekjes en Olav rijdt eigenlijk puik voor een debutant. Geen man overboord en bij DSM-Firmenich Post NL viel nog minder te genieten, over prioriteiten gesproken.

kelderfan

Arme @Rawolf. Je mag niet stoken.

@Cycling Nou vertel toch een beetje ziekjes. Nu moest Kooij met een "zwakke ploeg" het karwei klaren. Dat Staune-Mittet er wel nog redelijk bijzit en heeft geprobeerd om Kooij bij te staan moet toch te denken geven.

Thurau
kelderfan
#1021
Arme @Rawolf. Je mag niet stoken. @Cycling Nou vertel toch een beetje ziekjes. Nu moest Kooij met e...

@kelderfan

Waarom zou dat te denken moeten geven? Waren jouw verwachtingen voor MSR dat de ploeg hier ging winnen? Was Wout verplicht volgens jou om hier aan de start te staan? Moet alles wijken voor MSR? Of zit je gewoon spijkers op laag water te zoeken.

En als Rawolf inderdaad een trollpost plaatst met zijn prutswedstrijden quote dan zeg ik nergens dat hij niet mag stoken ( weer een voorbeeld van jouw slechte leesvaardigheid soms) maar (be)noem ik het zoals het is.

Rawolf
Thurau
#1020
Dit is natuurlijk stoken om het stoken. Sinds wanneer zijn Tirreno, P-N, KBK of Omloop prutswedstrij...

vind het jammer dat een monument als MSR zo weinig prioriteit heeft. Wat DSM-Firmenich daarmee te maken heeft is me een raadsel, die hadden ook in hun sterkste opstelling 0 kans op winst gehad. 

 

Philipsen bewijst trouwens maar weereens dat koersen rijden zo slecht nog niet is. Rijd Nokere en dan hier in supervorm. Die absolute noodzaak om tijdens Milano Sanremo ergens in spanje op een berg te zitten ontbreekt volledig.

 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Niet iedereen is hetzelfde Rawolf. En Van Aert heeft MSR al eens op zn conto geschreven. Hij wil nu RVV en PR erbij

Thurau
Rawolf
#1023
vind het jammer dat een monument als MSR zo weinig prioriteit heeft. Wat DSM-Firmenich daarmee te ma...

Geen raadsel hoor, je praat over het niet respecteren van een Monument en DSM laat Degenkolb en Eekhoff + alle sprinters thuis. Dat getuigt ook niet van een inzetten op deze koers als een doel.

En je gaat toch voorbij aan je omschrijving prutswedstrijden. Is gewoon een onzinopmerking en dat weet je heus wel.

1 2 ... 41 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.