Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 38 ... 85 86
horsm

Zowel TA als PN! Dat is ook niet veel teams gelukt!

Yeez

In hetzelfde jaar niemand las ik... het kan dus nog beter dan 2023 ;)

Poeksel

Herinneren jullie nog dat WF schreef dat Visma met Jorgenson voor Roglic de grote verliezer was op de transfermarkt? ;)

Laatst gewijzigd
Thurau
Poeksel
#928
Herinneren jullie nog dat WF schreef dat Visma met Jorgenson voor Roglic de grote verliezer was op d...

Ik wel! Was overigens geen onlogische gedachte gezien Primoz zijn geweldige jaar. Maar het lijkt er op dat de ploeg de juiste keuzes heeft gemaakt. Niks ten nadele van Roglic maar 2 Alpha's van dat niveau voor de Tour ging niet meer aangezien Jonas nu echt numero uno was en daarnaast wist de ploeg dat ze moesten vernieuwen/verjongen. Seizoen is nog lang maar de nieuwelingen passen zich snel aan en doen goede dingen.

Raul Alcala

Echt? Ik dacht meer dat ze de verliezer waren sec door het vertrek van Roglic, niet zozeer icm Jorgenson 

Raul Alcala

Nee zo expliciet was het niet https://www.wielerflits.nl/nieuws/niet-een-grootste-winnaar-transfermarkt-jumbo-visma-misschien-wel-grootste-verliezer/

AWestie

was er nog meer bekend geworden rond het afstappen van Kooij?

goldone123
Raul Alcala
#931
Nee zo expliciet was het niet https://www.wielerflits.nl/nieuws/niet-een-grootste-winnaar-transferma...

ik denk persoonlijk dat ze roglic optijd hebben weg laten gaan natuurlijk wel jammer.

horsm

Volgens mij hadden ze graag gezien dat Roglic was gebleven. Maar ja, hij droomt nog van de Tour winnen, en daar moet hij voor naar een ander team.

Raul Alcala
goldone123
#933
ik denk persoonlijk dat ze roglic optijd hebben weg laten gaan natuurlijk wel jammer.

Iedereen die bij ons vertrekt wordt minder, behalve die jongen van Powless 

AWestie

Van Bekkum heeft het algemeen klassement blijkbaar verloren door ongeoorloofd bidonnetje: Twitter

Cycling

Er wordt steeds gezegd dat VLaB te weinig wedstrijden rijdt. Ik denk dat het na Paris-Nice en Tirreno heel goed is dat VLaB de komende dagen niet in België rijdt. De renners moeten eerst op adem komen van de zware inspanningen die ze als ploeg geleverd hebben. Het is de enige ploeg waarbij alle renners een zichtbare rol hebben gespeeld.

Laatst gewijzigd
goldone123
Cycling
#937
Er wordt steeds gezegd dat VLaB te weinig wedstrijden rijdt. Ik denk dat het na Paris-Nice en Tirren...

effe 12 daagjes wachten tot de klassiekers, word een saaie 12 dagen.

Arnhemmer
Yeez
#927
In hetzelfde jaar niemand las ik... het kan dus nog beter dan 2023 ;)

In dat geval...... blijf ik al helemaal bij ik; The history makers, een mooie nieuwe roep/bijnaam voor ze vind😉

kelderfan
Raul Alcala
#935
Iedereen die bij ons vertrekt wordt minder, behalve die jongen van Powless 

Dat moet nog blijken, want Jonas laat optekenen, dat het winnen van de T/A geen garantie is voor de TdF.

Roglic moet nog wennen aan Bora en dat was duidelijk te zien.

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
#936
Van Bekkum heeft het algemeen klassement blijkbaar verloren door ongeoorloofd bidonnetje: Twitter

Dat is echt jammer voor Van Bekkum.

kelderfan

Dat is mooi om te horen.

Laatst gewijzigd
Thurau
Raul Alcala
#935
Iedereen die bij ons vertrekt wordt minder, behalve die jongen van Powless 

Is wel waar ja, soms komt het door het overschatten van eigen kwaliteiten zoals ik vond bij Tolhoek. Maar in de meeste gevallen lijkt het groene gras aan de overkant ernstig te verdorren als men er eenmaal komt. Powless is de uitzondering die overigens ook niet naar Visma Lab ging uit een passie voor de ploeg maar omdat Vaughters toen de ploeg moest redden anders had die meteen voor EF gekozen.

Thurau

Kelderman weer out door val. Sleutelbeen, hopelijk duurt het herstel niet te lang maar het is geen toeval meer die stroom aan valpartijen. En net als Gesink, hij valt en breekt altijd iets. Beterschap!

T80JZ

In de laatste bocht van de laatste etappe nog wel. Niet te geloven. Kan dit een probleem vormen voor de hoogtestage voor de Giro of is daar nog voldoende tijd voor? Hij moet dan weer aan zijn stuur kunnen trekken. Voordeel kan zijn dat hij niet kan deelnemen aan de Amstel Gold Race. Teveel risico's. 

T80JZ

Mooie overwinning van Jorgenson. Hij is een betere klimmer dan Van Aert. Maar zal hij ook een betere of net zo goede tempoklimmer als Van Aert zijn? Want diens kilometers op kop sleuren in de bergen is een specialiteit op zich. Of wordt Jorgenson de derde klimmer in rij, na Vingegaard en Kuss, en moet Kruijswijk voortaan eerder aan de bak in de bergetappes? 

Raul Alcala
Thurau
#943
Is wel waar ja, soms komt het door het overschatten van eigen kwaliteiten zoals ik vond bij Tolhoek....

Ah dat laatste wist ik niet. En de ploegleiding dacht volgens mij ook dat hij een ak renner voor de grote rondes zou kunnen worden. Dat idee is inmiddels wel onderuit gehaald.

Rawolf

Harper, Taco, van Poppel, Campenaerts enz zijn buiten de deur ook wel beter geworden.

Raul Alcala

Fair enough 

kelderfan
Thurau
#944
Kelderman weer out door val. Sleutelbeen, hopelijk duurt het herstel niet te lang maar het is geen t...

Shit hij weer, dat is echt vervelend voor hem en de ploeg.

1 2 ... 38 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.