Ik wel! Was overigens geen onlogische gedachte gezien Primoz zijn geweldige jaar. Maar het lijkt er op dat de ploeg de juiste keuzes heeft gemaakt. Niks ten nadele van Roglic maar 2 Alpha's van dat niveau voor de Tour ging niet meer aangezien Jonas nu echt numero uno was en daarnaast wist de ploeg dat ze moesten vernieuwen/verjongen. Seizoen is nog lang maar de nieuwelingen passen zich snel aan en doen goede dingen.
Van Bekkum heeft het algemeen klassement blijkbaar verloren door ongeoorloofd bidonnetje: Twitter
Er wordt steeds gezegd dat VLaB te weinig wedstrijden rijdt. Ik denk dat het na Paris-Nice en Tirreno heel goed is dat VLaB de komende dagen niet in België rijdt. De renners moeten eerst op adem komen van de zware inspanningen die ze als ploeg geleverd hebben. Het is de enige ploeg waarbij alle renners een zichtbare rol hebben gespeeld.
Is wel waar ja, soms komt het door het overschatten van eigen kwaliteiten zoals ik vond bij Tolhoek. Maar in de meeste gevallen lijkt het groene gras aan de overkant ernstig te verdorren als men er eenmaal komt. Powless is de uitzondering die overigens ook niet naar Visma Lab ging uit een passie voor de ploeg maar omdat Vaughters toen de ploeg moest redden anders had die meteen voor EF gekozen.
In de laatste bocht van de laatste etappe nog wel. Niet te geloven. Kan dit een probleem vormen voor de hoogtestage voor de Giro of is daar nog voldoende tijd voor? Hij moet dan weer aan zijn stuur kunnen trekken. Voordeel kan zijn dat hij niet kan deelnemen aan de Amstel Gold Race. Teveel risico's.
Mooie overwinning van Jorgenson. Hij is een betere klimmer dan Van Aert. Maar zal hij ook een betere of net zo goede tempoklimmer als Van Aert zijn? Want diens kilometers op kop sleuren in de bergen is een specialiteit op zich. Of wordt Jorgenson de derde klimmer in rij, na Vingegaard en Kuss, en moet Kruijswijk voortaan eerder aan de bak in de bergetappes?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.