Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 37 ... 90 91
kelderfan



Team Visma | Lease a Bike's victory counter in 2024 reached 13 after this victory. On Sunday, the flat final stage in San Benedetto del Tronto awaits.

 
VLaB is echt wel blij met hun zeges. Dus @Raul Alcala ja kwaliteit gaat voor kwantiteit, maar daar staat tegenover, dat 't ook over de ontwikkeling gaat en dan zeker van de jonge talenten. 

Thurau

Die jonge talenten lijken zich juist prima te ontwikkelen met de aanpak van zowel de WT ploeg als het Development team. Maar jij ziet dat dus anders, dat mag maar dan wil ik graag bewijs van de stelling dat door meer wedstrijden te rijden de ontwikkeling van hen beter wordt. Ik denk juist dat bv aan de zijde van Vingegaard Gran Camino rijden veel beter is dan Graat en co in de Ronde van Rwanda te laten meedoen.

Raul Alcala

Kelderfan, ik snap waar je naartoe wilt. Er is een periode dat ze bij 'ons' niet teveel koersen reden met idd als gevolg...

De laatste jaren zijn er toch meer koersen bijgekomen, of vergis ik me nu?

Plus wat Thurau ook zegt, development jonkies rijden laatste jaren ook meer mee met de grote meneren 

Laatst gewijzigd
Cycling

Volgens mij rijden de jonge renners een prima programma: Kooij, Van Dijke en Van Dijke, zowel Paris-Nice ala UAE. Hagenes rijdt bijna alle klassiekers. Jorgenson de klassiekers en Paris-Nice. Uijtebroeks rijdt Tirreno, Catalunya en Giro. Kooij rijdt ook nog Giro en Gent-Wevelgem. Tulett rijdt Tirreno, Baskenland, Waalse Pijl en LBL. Alleen Staune-Mittet en Van Belle rijden een mager programma en ik ben benieuwd wat de Van Dijke's nog rijden in maart / april. Beter in elke wedstrijd van voren rijden dan in het peloton als opvulling mee te rijden. In Tirreno bijvoorbeeld heb je  veel renners van andere ploegen niet eens gezien 

Laatst gewijzigd
kelderfan
Cycling
#904
Volgens mij rijden de jonge renners een prima programma: Kooij, Van Dijke en Van Dijke, zowel Paris-...

Precies Staune-Mitte rijdt inderdaad echt een mager programma. Het gaat in deze niet om Kooij & Co.

Ik bedoel met jonge talenten o.a. Tijmen Graat, die zich echt liet zien aan de zijde van Vingegaard.

Je ziet nu bij 't developmentteam een paar jonge Britten en ook Van Bekkum laat zich niet onbetuigd. Vooral valt op Mathew Brennan, die in de voetsporen van Kooij lijkt te stappen.

Ja, in welke koersen rijden zij samen met de grote mannen, want 't programma bij de mannen is ook kleiner aan 't worden.

Thurau

"Ja, in welke koersen rijden zij samen met de grote mannen, want 't programma bij de mannen is ook kleiner aan 't worden."

Weer de vraag of je dit kan staven met bewijs, ik heb namelijk niet het idee dat het aantal wedstrijden waaraan ze deelnemen kleiner is geworden.

kelderfan
Raul Alcala
#903
Kelderfan, ik snap waar je naartoe wilt. Er is een periode dat ze bij 'ons' niet teveel koersen rede...

Dat door de hoogtestages sommige koersen moeten wijken is begrijpelijk. Anderzijds zorgt het ervoor, dat het samenrijden wordt beperkt.

De ziekenboeg loopt ook weer aardig vol; dat wordt weer passen en meten.

Kijk eens bij de dames. Volgens de eigen site staan o.a. Ronde van Drenthe, Nokere koers en Alfredo Binda. Bij PCS en andere sites niet terug te vinden. Die rijden volgens mij ook een stuk minder koersen. Dat gaat ook ten koste van de ontwikkeling van o.a. Rosita Reijnhout.

Raul Alcala

Klopt, de laatste jaren zijn er een handvol races bijgekomen, en als mn geheugen me niet in de steek laat....…...............heeft de ploegleiding destijds ook aangegeven een handvol meer races per jaar te rijden 

Raul Alcala

Kelderfan. Heel eerlijk boeit dameswielrennen me niet of nauwelijks. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
Thurau
#906
"Ja, in welke koersen rijden zij samen met de grote mannen, want 't programma bij de mannen is ook k...

Welk bewijs wil je hebben. Of zij meer of minder gaan rijden moet nog duidelijk worden, want niet alle koersen zijn opgenomen in het bestaande programma. Ja in welke koersen kunnen zij dan wel samen rijden.

Je hebt nu alleen de Settimana op het programma staan, maar die is opgenomen bij 't development-team.

Thurau
kelderfan
#910
Welk bewijs wil je hebben. Of zij meer of minder gaan rijden moet nog duidelijk worden, want niet al...

De bewijslast ligt bij jou, aangezien jij al stellig meldt dat ze minder koersen gaan rijden. Nu geef je toe dat het volledige programma niet eens bekend is. Hou dan op met te doen of dat minder aantal koersen een voldongen feit is. Net als de opmerking dat Rosita haar ontwikkeling stokt, dat is gewoon onzin. Die ontwikkeling gaat eigenlijk heel goed omdat jij haar vorig jaar nooit noemde en nu ze 1x heeft gewonnen ben je plotseling bezorgd over wat er verder gaat gebeuren. Eigenlijk presteren de vrouwen boven verwachting en dan moet Fem nog beginnen. 

Over de mix koersen, naast de Settimana zijn dat onder andere de Volta Classic en denk ik de Czech Tour+nog het een en ander. Lijkt me ruim voldoende, zeker met ook een deftig programma binnen het Development team zelf.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin
Raul Alcala

Lijkt me vooral voor de toppers te gelden toch? Niet voor de bengels.

Glorious

Wat een wilde paris nice en tirreno winnen! Genieten. En natuurlijk de traditie dat wilco pleurt. Wat een dag!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wauw die Matteo Jorgenson heeft zijn visite-kaartje afgegeven. Chapeau Matteo.😃

AWestie

Hopelijk is Kelderman niet te straf gevallen, wel jammer dat hij daardoor denk ik de top 10 misloopt.

kelderfan
AWestie
#916
Hopelijk is Kelderman niet te straf gevallen, wel jammer dat hij daardoor denk ik de top 10 misloopt...

Oei, dat heb ik niet meegekregen. Hopelijk niet al te erg.

hetismewat

Geweldig hoor van Jorgensen. Zo oppermachtig. Bij de Belg wisten ze zeker dat Remco de beste man in koers was, maar hoe gecontroleerd en oppermachtig Matteo reed... ik denk het niet.

kelderfan
hetismewat
#918
Geweldig hoor van Jorgensen. Zo oppermachtig. Bij de Belg wisten ze zeker dat Remco de beste man in...

Hij was echt de sterkste, maar 1 foutje is genoeg gebleken.

Glorious

Kelderman is uit de uitslag... Maar nu blijkt 8e in eindklassement. Mooi! Gevallen in de laatste 3 km?

Laatst gewijzigd
Wheely

Balans tot nu toe:

Omloop & KBK, twee ritten P-N Plus het AK, twee ritten T-A plus het AK.

Niet normaal.

Raul Alcala

💯👊👀📣

kelderfan

Zeker een mooie score en bijna een topdag voor 't team. Bravo.

Jammer van de val van Wilco Kelderman. Hij staat gelukkig wel in uitslag. Dus even afwachten wat 't team ervan zegt.

Bij de 't Development team is er wat te vieren, want Tomos Pattison wordt 3e. en Van Bekkum 2e. in de einduitslag van Istrian Spring Trophy. Dat lijkt mij met de oog op de toekomst niet verkeerd. Vooral die Tomos lijkt mij een pareltje.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kelderfan
Raul Alcala
#924
Tomos

Ja snelle brommers doen 't goed in 't wielrennen. Met 18 jaar nog niet versleten, maar zelfs een pareltje voor de toekomst.😂

Oh, ja die Italiaanse brommer doet 't ook niet verkeerd tussen toch oudere renners met een keurige 5e. plek in 't algemeen klassement.

Het merk is Pietro Mattio.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 37 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.