Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 36 ... 84 85
AWestie

Natuurlijk zijn Skjelmose en Evenepoel geen koekenbakkers in de sprint, maar het is dan wel echt tragisch om te zien hoe Kelderman en Jorgensen in de finishstraat worden weggeblazen. Heel benieuwd naar of Matteo kan bevestigen morgen.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Jorgenson en McNulty hebben laatste kilometers constant op kop gereden voor hun klassement, waarbij Skjelmose wat meer voor de ritzege leek te rijden, dus logisch dat hij die sprint makkelijk won.

Evenepoel was veel sterker dan de rest en reed dan ook heel de groep uit zijn wiel, had weinig met wel of geen goede sprint te maken. 

YogiBear

@Poeksel Nee hoor. De vergelijking is dat er in beide dan ook nog eens een Deen wint en er iemand van UAD tweede wordt.

hetismewat

Het zou ergens toch wel heel lekker zijn als Jorgensen voor Roglic eindigt in P-N.

Glorious

Wat een topdag weer. Jorgenson kan gezien de stand PN winnen, al moet daarvoor nog het 1 en ander gebeuren, schat hem hoger in dan McNulty en heeft mooie secondes voorsprong op Remco bv! Dat Roglic niet presteerd vind ik jammer voor hem persoonlijk maar ook stiekem weer lekker. Morgen hopelijk ook weer Vingegaard, mooi weekend!

AWestie

Ik vind het ook niet vreemd, het ziet er gewoon altijd zo verdrietig uit. Roglic kon dat ook altijd zo goed, even wegblazen. 

Yeez

@awestie tragisch? Heeft met explosiviteit te maken. Qua niveau zit jorgenson hier gewoon bij de beste 3 renners van deze parijs-nice. Dat je met zoveel gewicht zo weerwerk bied aan die klimmertjes zegt voldoende. Heel benieuwd naar morgen. 

AWestie

Dat bedoel ik ook niet 

kelderfan
Poeksel
#875
Opvallend dat zowel in TA als PN een renner met een Deense achternaam van Visma demarreert op 29km v...

Ja die Skjelmose wordt echt wel een topper in de toekomst. Jammer dat VLaB die jongen niet heeft gescoord.

Ik heb 't helaas niet gevolgd. Het mooie weer is debet. Maar Jonas en toekomstig pareltje Cian prima en chapeau# heren en team.

In P-N hebben Jorgenson en mijn favo het uitstekend gedaan met wederom mijn Chapeau

Laatst gewijzigd
kelderfan


  • Winnaar van de dag: het is alsof de groten der aarde elkaar keer op keer willen overtreffen. Jonas Vingegaard was eventjes in de schaduw gezet door Tadej Pogacar, maar reed vandaag iedereen op een hoopje. We zijn nog maar begin maart en ook Vingegaard is in bloedvorm.


  • Knecht van de dag: Ben Tulett (22) wisselde Ineos Grenadiers in voor de gele wespen en vertolkte op San Giacomo een sleutelrol. De jonge Brit deed iedereen naar adem happen, op zijn kopman na.


  • Morgen: de aankomst bergop op Monte Petrano had het klassement moeten definiëren, maar de spankracht is een dag vroeger dan verwacht al weg.

  • Dat alles lees ik bij Sporza wielrennen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tulett wordt toch overal genoemd? Ook in het verslag van wielerflits, in het interview van Vingegaard en in dit topic.

Quesada Quesada

Lijkt erop dat de ploeg dit jaar niet Brugge - De Panne rijdt (pcs)

goldone123

ben tullet was een jaar geleden niet zo super op klimmetjes, dus de methode werkt wel.

kelderfan
S. Morgenstern
#886
Tulett wordt toch overal genoemd? Ook in het verslag van wielerflits, in het interview van Vingegaar...

Je hebt gelijk en ik zal 't wijzigen.

BraboCycling

Tulett kan nog wel eens een mooie dark horse worden in de AGR / LBL.

Wat Jorgenson doet is echt waanzinnig knap, had ik niet verwacht! Die gaat in de E3 en RVV ook echt een mega rol spelen! 

AWestie

Zoals Jorgensen nu rijdt ligt eindwinst in Nice binnen handbereik. Alleen even scherp zijn op wie er meerijdt, want in de laatste kilometer gaat natuurlijk niemand meer voor hem op kop.

goldone123

hmm, misschien toch wel een voordeel dat hij die gele trui niet heeft, nu moet UAE gaan controleren, al is het UAE je weet het maar nooit.

kelderfan

Morgen wordt 't in een plooi gelegd met Evenepoel als gevaarlijkste man in een Waalse rit.

Maar Jorgenson en Kelderman zijn echt goed bezig. Dat wordt toch leuk met twee kandidaten voor de top-tien. Go, go Wilco Kelderman.

Poeksel

Goeie kans dat VLaB morgen de leiding pakt in dit klassement: 

https://www.procyclingstats.com/rankings/me/wins-teams

Wel weinig podiumplekken overigens.

kelderfan

Jonas Vingegaard is de overwinningen aan 't sprokkelen. Hij heeft nu weer gescoord met een mooie zege. Uijtdebroeks laat zich goed zien.

Dus wederom een goede dag voor 't team. Daarbij 2e. en 3e. voor Van Bekkum en Tomos Pattison in Istrie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Poeksel UAE rijdt ook wel een bak meer koersen. Hebben nu al 12 wedstrijden meer gereden dan Visma-Leaseabike

kelderfan
Rahim Vlasblom
#896
@Poeksel UAE rijdt ook wel een bak meer koersen. Hebben nu al 12 wedstrijden meer gereden dan Visma-...

Ja, waarom eigenlijk zoveel ritten minder? UAE gaat toch ook op hoogte trainen.

Thurau
kelderfan
#897
Ja, waarom eigenlijk zoveel ritten minder? UAE gaat toch ook op hoogte trainen.

Dat antwoord weet je al lang, minder wedstrijden rijden en de focus op de WT wedstrijden. Gezien de prestaties van de ploeg lijkt mij er geen reden te bestaan om dit te wijzigen. Sterker nog, je zou je kunnen afvragen of UAE dit ook niet moet gaan doen. Waarom je daar de hoogtestages bij haalt is mij een raadsel, die zijn een middel en geen doel op zich.

Raul Alcala

Dan wordt je als ploeg wellicht de beste ploeg van het jaar, maar dat vind ik zo nietszeggend. Het gaat toch om kwaliteit ipv kwantiteit?

hetismewat

Ik denk dat UAE graag 10 van die overwinningen in Italiaanse .pro races zou inruilen voor een Tirreno en (mogelijk) Parijs Nice.

1 2 ... 36 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.