Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 35 ... 90 91
kelderfan
hetismewat
#850
Even afwachten op de lange beklimmingen, maar Jorgensen gaat een zeer waardige vervanger voor Van Ae...

Die Jorgenson is goed gescout, maar Wout vervangen is wat moeilijker voor Matteo.

Bij de dames is klimmertje Reijnhout de renster die 't team thuisbrengt met een verdienstelijke 8e. plaats en Riedmann komt binnen in de toptien. 

Thurau

Matteo is een uitstekende aanwinst, juist vanwege die multifunctionaliteit. Als hij in het weekeinde kan bevestigen op de lange klim zal het gemis van Wout niet zo enorm zijn. Wilco ook goed gereden. Vond Primoz wat flets, lijkt nog niet een match made in heaven daar bij Bora. Al geldt ook hier, kijken wat de rest van de dagen ons nog brengt.

AxVISMALAB

Bij de podcast 'In het Wiel' wordt Mathieu Heijboer ingebeld en geeft die meer tekst en uitleg over de nieuwe tijdrithelm. Hij geeft hierin ook aan het volste vertrouwen te hebben dat de UCI de helm niet gaat verbieden. Ik ben benieuwd.. 

AWestie
Rawolf

Zeeman word genoemd voor een functie bij voetbalclub AZ. 

Zou wel een klap zijn mocht hij vertrekken bij jumbo

 

kelderfan
Rawolf
#855
Zeeman word genoemd voor een functie bij voetbalclub AZ.  Zou wel een klap zijn mocht hij vert...

Dat zou zeker een klap zijn voor de ploeg; maar ik zou dan meteen doorschakelen en vragen of die Hauglund zin heeft om die functie in te vullen.

kelderfan

Ik ben blij, dat Kelderman en natuurlijk ook Jorgenson bij de les zijn. Hopelijk hebben de heren goede benen a.s. za. + zo.

AWestie

Zeeman wordt om de haverklap gevraagd door voetbalploegen. Waarom zou deze serieus zijn? Ik kan er niet eens voorlopig iets over terugvinden terwijl het roddelcircuit in het voetbal altijd online gebeurt.

Edit: Ah, Chris Woerts heeft het de ether in gegooid. Die doet het ook alleen maar voor de headlines.

Laatst gewijzigd
Yeez

Sluit niet uit dat het klopt, maar chris woerts heeft al zoveel onzin verkocht dat ik die met een hele kruiwagen zout neem

Thurau

Woerts is 99% onzin. Het is vooral het nieuws halen, leukste is altijd zijn constante aankondiging dat investeerders bij Feyenoord nu echt instappen. AZ heeft wel oog voor succesvolle mensen in de sport buiten het voetbal (zie Eenhoorn) maar Zeeman zou dan AD moeten worden terwijl hij bij Visma Lab TD is. Zie dat nog niet zo snel gebeuren.

Yeez

Valter lelijk onderuit geschoven in een afdaling in de tirreno. Aparte val

kelderfan

Nortoft doet 't netjes in de proloog Istarsko Proljece met een 4e. stek.

kelderfan

Die Kooij toch als een duveltje uit een dosie. Mooie zege.

AWestie

Hiermee wipt Kooij weer over Laporte en Vingegaard heen, die een beetje haasje over spelen als het gaat om aantal overwinningen in hun carriere. Die vent is pas 22 en heeft nu al 32 overwinningen op zijn palmares.

kelderfan

Dat is toch niet gek voor Kooij, als sprinter van dienst zijnde. Maar was dat weer Affini die zo mooi doortrok, totdat hij in de gaten kreeg, dat er geen gele rijder in zijn wiel zit.

Kooij liet keurig weten, dat zij als team nog niet klaar zijn. Er zijn plannen met Jorgenson.

Thurau

Olav de beste sprinter in Frankrijk. Vandaag met overmacht en zonder treintje kan hij het ook. Waarde van treintjes lijkt ook minder te worden, in de Emiraten werkte dat voor geen van de ploegen. Zege nummer 11 die al binnen is op 7 maart. Vorig jaar stond de teller op dezelfde dag op 8 al haalde Roglic in die week bijna alles binnen in de Tirreno en dat gaat Vingegaard ook gezien het parcours niet doen.

Rawolf

@awestie, Zeeman heeft wel een link met AZ gezien hij in alkmaar is geboren en heeft al weleens aangegeven open te staan voor een functie in het voetbal. Al ging dat toen over Ajax geloof ik. 

 

Die Kooij word wel een toppertje trouwens. 

AWestie
Rawolf
#867
@awestie, Zeeman heeft wel een link met AZ gezien hij in alkmaar is geboren en heeft al weleens aang...

De link an sich klinkt niet onlogisch inderdaad, maar de rest is mist wat mij betreft: Woerts is een roddelkoning, er zijn al wel vaker namen genoemd als opvolger van Eenhoorn, Zeeman geeft nog niet de indruk dat zijn project bij TVL klaar is met die twee gaten in het voorjaar en ga zo maar door.

Arnhemmer
Thurau
#866
Olav de beste sprinter in Frankrijk. Vandaag met overmacht en zonder treintje kan hij het ook. Waard...

Ik kijk vooral per rittenkoers als je wilt vergelijken. Voor T-A en P-N stonden ze op plus 2. P-N al geëvenaard van vorig jaar, T-A gaan ze al niet die 4 halen, maximaal 3. Er wel even vanuit gaande Vinegaard nog een etappe wint en eindklassement, kom je op zelfde overwinningen als vorig jaar. Nog een overwinning in P-N (lijkt mij haast uitgesloten) of T-A maakt je wel of niet op plus komt ten opzichte van vorig jaar. 

hetismewat

Ik zou die overwinningen van vorig jaar lekker vergeten. De kans dat ze dat evenaren is vrijwel nihil.

kelderfan
hetismewat
#870
Ik zou die overwinningen van vorig jaar lekker vergeten. De kans dat ze dat evenaren is vrijwel nihi...

Vergeten doe ik 't niet, maar correct dat het evenaren een moeilijke zaak wordt.

Laatst gewijzigd
hetismewat

Mooi om te zien dat Visma weer de ouderwetse sloophamer hanteert in de Tirreno.

Arnhemmer
hetismewat
#870
Ik zou die overwinningen van vorig jaar lekker vergeten. De kans dat ze dat evenaren is vrijwel nihi...

Ligt er beetje aan denk ik. Daarin zit hem vooral in de rondjes vorig jaar waar ze ve ritten pakte en het eindklassement. Als je de tour of Britain bijvoorbeeld mist gaat het al rap, zelfde verhaal met Baskenland en Catalonië. Daarintegen heb je wel de tour en giro waar wel weer kansen zie om meer overwinningen te behalen, was vorige jaar wat 'mager'.

Yeez

Tulett... wat een straaljager zeg. Nog 7 man in zijn wiel en vingegaard gaat solo. Gaan ze veel plezier aan beleven

Poeksel

Opvallend dat zowel in TA als PN een renner met een Deense achternaam van Visma demarreert op 29km van het einde (al eindigt daar ook de vergelijking).

1 2 ... 35 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.