Ocherm, wordt SQS/Bora nu overgetoept door dit nieuwe ding dat voor een helm door moet gaan? Oorspronkelijke bron geen idee, gevonden op Twitter.
Mag ik stiekem hopen dat Dylan en zijn vriendin volgend jaar in dezelfde kleuren rijden? Movistar hint at major women’s signing but Pauline Ferrand-Prévot not on the radar | GCN (globalcyclingnetwork.com)
Iemand moet mij nog steeds een goede vlakke tijdrit van Vingegaard laten zien buiten 3e week tdf... ik denk dat dit het dan gewoon is. Zie de Vuelta vorig jaar, zie tirreno 2022. Genoeg voorbeelden. Cian is nooit een tijdrijder geweest en had bovendien de beroerdste omstandigheden van vandaag... en ook voor Vingegaard had het weer beter gekund. Ayuso uitmuntend, maar dat die kon tijdrijden wisten we al
Daar zal Vingegaard blij mee zijn, dat die van jou een voldoende krijgt ;)
verder denk ik dat Uijtdebroeks zich vooral op zijn sterke punten moet focussen. Renners die zich bij tvl en voorlopers gingen focussen op hun mindere punten werden daar niet echt beter van in het algemeen. Genoeg voorbeelden
ja, zelfs de UCI is verbaasd, want zij gaan onderzoek doen naar de helm. Die speciaal voor Jonas is gemaakt.
De kortstondige hagelbui heeft voor de verschillen gezorgd en dan vooral bij Evenepoel en Roglic & Co..
Nu wordt duidelijk, dat volgens Jorgenson de jongens niet voluit zijn gegaan bergop, want ook Maassen was verbaasd, dat zij met 7 man over de laatste klim zaten.
In de T/A moet Robert Gesink helaas opgeven na de valpartij met Froome. Dat is wel de zoveelste keer in zijn loopbaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.