Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 34 ... 90 91
AWestie
Gnoe
#825
Mooie zege van Kooij! Ik heb de rit helaas niet kunnen kijken, maar zag dat Bouwman op ruim 3 minute...

Bouwman heeft een tijd op de kop van het peloton gesleurd om de kopgroep binnenboord te houden

kelderfan
AWestie
#826
Bouwman heeft een tijd op de kop van het peloton gesleurd om de kopgroep binnenboord te houden

Dus is hij weer met Affini de werkpaarden van dienst. Gaat hij de rol van Gesink overnemen?

Raul Alcala

Laatste jaar voor Koentje bij Visma lab

AWestie

Ocherm, wordt SQS/Bora nu overgetoept door dit nieuwe ding dat voor een helm door moet gaan? Oorspronkelijke bron geen idee, gevonden op Twitter.

Afbeelding

AWestie

Mag ik stiekem hopen dat Dylan en zijn vriendin volgend jaar in dezelfde kleuren rijden? Movistar hint at major women’s signing but Pauline Ferrand-Prévot not on the radar | GCN (globalcyclingnetwork.com)

hetismewat

Die helm is oprecht een van de lelijkste dingen die ik ooit heb gezien.

YogiBear

Die helm is oprecht geen porem. Je moet wel heel zeker weten dat je er sneller mee gaat....

SprintMaster

Wat een gedrocht. Mag hopen dat de UCI eens een grens stelt aan al die gekkigheid die men uithaalt om maar winst mee te pakken. 

hetismewat

Weer geen geweldige vlakke tijdrit van VLAB. Jonas een zesje. Cian onvoldoende. Of Tulett en Valter voluit zijn gegaan weet ik niet.

 

Het voordeel is dan weer dat we Jonas waarschijnlijk al op San Giacomo gaan zien losgaan.

Laatst gewijzigd
Yeez

Iemand moet mij nog steeds een goede vlakke tijdrit van Vingegaard laten zien buiten 3e week tdf... ik denk dat dit het dan gewoon is. Zie de Vuelta vorig jaar, zie tirreno 2022. Genoeg voorbeelden. Cian is nooit een tijdrijder geweest en had bovendien de beroerdste omstandigheden van vandaag... en ook voor Vingegaard had het weer beter gekund. Ayuso uitmuntend, maar dat die kon tijdrijden wisten we al

hetismewat

Daarom geef ik Vingegaard ook een voldoende. Dat de rest matig tot slecht is, hoeft niet met de mantel der liefde bedekt te worden. 

Cian wil bij Visma aan zijn tijdrit werken en daar mag hij de tijd voor krijgen, maar vandaag was het wel heel magertjes.

Yeez

Daar zal Vingegaard blij mee zijn, dat die van jou een voldoende krijgt ;)

verder denk ik dat Uijtdebroeks zich vooral op zijn sterke punten moet focussen. Renners die zich bij tvl en voorlopers gingen focussen op hun mindere punten werden daar niet echt beter van in het algemeen. Genoeg voorbeelden

Laatst gewijzigd
kelderfan

Vingegaard is blij met de vorm en er zijn nog dagen om e.e.a. goed te maken, Volgens Jonas is Wilco Kelderman dik in orde bergop. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn.

kelderfan
Raul Alcala
#828
Laatste jaar voor Koentje bij Visma lab

Hoe kom jij aan die informatie. @Fanny moet toch meer weten.

Wat mij betreft mag hij zeker blijven, want hij kan zeker wat betekenen voor de kopmannen.

kelderfan

In de 2e. etappe van Parijs-Nice ging 't ook niet lekker voor de ploeg. Geen schijn van kans voor Kooij.

Yeez

Affini deed nog een geweldige leadout, maar helaas konden Kooij en de van Dijkes niet mee in zijn slipstream. Het gat viel dicht. Affini laat wel weer zien zoveel power te hebben voor dit werk. Mooi voor Kooij 

kelderfan

Hier 't verhaal van Valter in de Strade. Duidelijk nu waarom hij steeds werd gelost en zich steeds terug heeft gevochten. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

@Raul Alcala

"Zo te zien lijkt Koen Bouwman niet de man voor de uitgang, want hij zit er nog bij in de TTT."

Maar helaas komen zij niet in de buurt van de winst, De gewijzigde omstandigheden zullen debet zijn. 

Yeez

Zonde van de regen zeg. Dat 2e deel leek in verhouding heel snel. Zeker nu ze nog helemaal compleet waren...Als je naar de uitslag kijkt en de ploegen daar was het denk ik uae quickstep en tvl geweest als willekeurige top 3 (wanneer iedereen droog had gereden)

Poeksel

Ja, best knappe prestatie van de Visma-mannen in de regen, zeker gezien ze het slechtste tijdritmateriaal van alle WT-ploegen schijnen te hebben ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan
Poeksel
#845
Ja, best knappe prestatie van de Visma-mannen in de regen, zeker gezien ze het slechtste tijdritmate...

ja, zelfs de UCI is verbaasd, want zij gaan onderzoek doen naar de helm. Die speciaal voor Jonas is gemaakt.

De  kortstondige hagelbui heeft voor de verschillen gezorgd en dan vooral bij Evenepoel en Roglic & Co..

Laatst gewijzigd
Yeez

Jorgenson mikt op top 5 of zelfs top 3 deze pn zegt hij. Zonde dan van vandaag. Ik zie hem eerlijk gezegd voor niemand onder doen behalve evenepoel of roglic

Yeez

Vader moest strade bianche missen vanwege een kleine knieblessure (via zijn eigen instagram)

kelderfan

Nu wordt duidelijk, dat volgens Jorgenson de jongens niet voluit zijn gegaan bergop, want ook Maassen was verbaasd, dat zij met 7 man over de laatste klim zaten.

In de T/A moet Robert Gesink helaas opgeven na de valpartij met Froome. Dat is wel de zoveelste keer in zijn loopbaan.

Laatst gewijzigd
hetismewat

Even afwachten op de lange beklimmingen, maar Jorgensen gaat een zeer waardige vervanger voor Van Aert zijn komende tour.

1 2 ... 34 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.