Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 33 ... 85 86
kelderfan

Even wat anders. Bij de VLaB-site staat nu ook de G.P. Monsere 1.1 koers 3 maart a.s. Zie ook G.P. Criquilon 1.1. op 2 maart a.s. Daarbij zijn ook 2 koersen in Frankrijk gepland met 100 Communes en Ville de Lillers en ook een koers in Istrie Porec als ik goed heb op 3 maart a.s. Nu mag ik toch aannemen dat de ploeg voor die drie gebruikelijke koersen ongewijzigd blijft met Brennan, Hoydahl, Pattison, Schellekens, Mattio en Van Bekkum. Dan blijven over voor de overige 4 koersen Graat, Huising, Kramer, Simmons, Belletta en Nortoft. Daar komen wel Van Belle, en Van Der Sande bij. Nordhagen zou pas later aansluiten en Smithson is geblesseerd.

BraboCycling

Criquellion rijden Van Belle, Kramer, Huising, Belletta, Norhagen, Lughtart en Simmons. 

 

Van der Sande rijdt Strade ipv Vader. Wat is er met Vader, weet iemand dat? 

Yeez

Vader is de laatste 1.5 wel vaker last minute van de startlijst gehaald. Ik denk gewoon nog niet helemaal vol belastbaar voor langere tijd, al gis ik. Moet sowieso uit gaan kijken voor 2025

kelderfan

VLaB gaat vol vertrouwen naar de komende monumenten en rittenkoersen. De T/A is natuurlijk hun belangrijkste uitdaging om met de winst te gaan strijken. Cian is dan ook weer van de partij om Vingegaard bij te staan.

Groetjesaandevoetjes

Vader zei eerder in een interview dat hij in het begin van 2024 meer zou gaan koersen dan in heel 2023, maar ik zie op zijn agenda dat nog niet echt. Zal hij Coppi e Bartalli doen?

kelderfan

Markus en Vos scoren een top-tien in Strade met 7e. en 9e. plek,

BraboCycling

Al met al een tegenvallende Strade bij zowel de mannen als de vrouwen 

kelderfan
BraboCycling
#807
Al met al een tegenvallende Strade bij zowel de mannen als de vrouwen 

Dat kun je wel stellen. Valter was echt niet goed. Gelukkig heeft Laporte de eer gered met een top-tien.

Laatst gewijzigd
AWestie

Met de renners die er heen zijn gestuurd is het een kwestie van geluk en vorm van de dag. Dat er drie toptienplekken uit worden gehaald vind ik misschien wat onder de verwachting maar of het echt tegenvallend is...

kelderfan
AWestie
#809
Met de renners die er heen zijn gestuurd is het een kwestie van geluk en vorm van de dag. Dat er dri...

Daar zeg je wat. Erheen gestuurd! Lemmen en Tulett werden geroemd vooraf gaande. Ik heb Sepp Kuss lang zien meedoen.

Hij moest Pogacar laten gaan op 81 km voor de meet en kwam daarna in de problemen. Valter zat steeds op 't elastiek.

Alleen Laporte heeft 't geprobeerd.

BraboCycling
AWestie
#809
Met de renners die er heen zijn gestuurd is het een kwestie van geluk en vorm van de dag. Dat er dri...

In bijna alle voorspellingen stond Valter na Pogi als favoriet genoteerd en stonden ook Kuss en Laporte in de top 10 van favorieten. Als je dan met moeite een 10e plek eruit sleurt van een sterke Laporte (verrassend!) vind ik dat enorm mager, zeker van de kopmannen. 

AWestie

Ik lees hem alleen bij WF hoog en die voorbeschouwingen vind ik meestal niet heel diepgravend. Ze hadden een drietal leuke opties, maar Valter komt terug van UAE (vaak vraag of vorm daar blijft hangen), Kuss is pas net weer een beetje leuk aan het eendagsrijden en klassiekerrijders zijn stiekem allang niet meer de jongens die gegarandeerd hoog eindigen dus ik zie de wat fletse uitslag wel in perspectief.

Yeez

Voor kuss en tulett zijn deze omstandigheden ook gewoon niet goed. Laporte wel sterk tussen de klimmers. Van valter iets meer verwacht

Cen Morawec

Wat verwachten jullie van Wilco Kelderman in Parijs-Nice. Hier gaat hij voor zijn rekening rijden. Ik hoop op een mooi posiumplek

kelderfan
Cen Morawec
#814
Wat verwachten jullie van Wilco Kelderman in Parijs-Nice. Hier gaat hij voor zijn rekening rijden. I...

Ik hoop dat Wilco Kelderman zich laat zien. 

AWestie

Hij geeft zelf aan zich niet meer klassementsrenner te voelen https://nos.nl/l/2511242

Niermann zit een beetje tussen BraboCycling en mij in https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/grischa-niermann-visma-lease-a-bike-eerlijk-na-strade-bianche-we-hadden-er-meer-van-verwacht

 

kelderfan

Kooij doet 't met een mooie zege in rit 1. Jorgenson is goed bezig,

Glorious

Deze was toch voor mij onverwacht, yes! Jorgenson ook scherp, heel Visma trouwens. Morgen een echte sprint.

Laatst gewijzigd
Thurau

Kooij met de 10e zege voor de ploeg dacht ik. Niet slecht voor een team die minder koersen rijdt dan de concurrentie. Maar het gaat hen om de WT wedstrijden en daar presteren ze ook. Hele ploeg vandaag in orde, Olav is gewoon veel meer dan een relatieve dikbil sprinter als Groenewegen en daar profiteer je in veel meer koersen van. Jorgenson ook prima, al komt zijn test vooral in de bergen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar wat ik nog leuker vind. is dat Matthew Brennan het weer vlikt met zijn 2e. zege in Istrie en nu in Porec.

Ook een sprintertje in opkomst.

goldone123

ik weet niet of het een echte sprinter is, misschien meer richting wva, in iedergeval explosief 

kelderfan

Trouwens Kramer wordt 13e. in de GP Lillers. 

kelderfan
goldone123
#821
ik weet niet of het een echte sprinter is, misschien meer richting wva, in iedergeval explosief ...

Brennan begon zijn seizoen afgelopen woensdag in de Trofej Umag, ook in Kroatië. Daar wist hij al de sprint te winnen van een uitgedund peloton, tegen onder meer rassprinter Jakub Mareczko. Dus snel aankomen is zeker zijn ding en ik hoop ook, dat hij zich ontwikkeld in de richting van Van Aert en Laporte.

BraboCycling

Heerlijke zege voor Kooij en ook mooi om te zien dat Jorgenson attent koerst. Ben benieuwd wat dit de komende dagen gaat brengen! 

Gnoe

Mooie zege van Kooij! Ik heb de rit helaas niet kunnen kijken, maar zag dat Bouwman op ruim 3 minuten binnen kwam. Was er iets gebeurd met hem? Had hem toch ook wel bij de eerste groep verwacht. 

1 2 ... 33 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.