Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 32 ... 85 86
Cycling

Hagenes heeft een mooi programma. Benieuwd naar zijn prestaties in Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Hieruit blijkt wel dat ze veel vertrouwen in hem hebben.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Cycling
#776
Hagenes heeft een mooi programma. Benieuwd naar zijn prestaties in Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaande...

Ik ben benieuwd naar de verrichtingen van Hagenes.

Yeez
Yeez
#771
Bouwman rijdt. Toevallig een reactie van hem gekregen na tdu. En ik gok daarnaast de van dijkes en a...

Inderdaad de selectie in pn volgens de voorlopige startlijst

Laatst gewijzigd
AWestie

Ook mooi als Kooij dus de Van Dijkes voor zich blijft houden. Soms upgraden naar Wout of Christoph en je bent spekkoper.

Yeez

Sluit niet uit dat affini laatste man gaat zijn. 

kelderfan
Yeez
#780
Sluit niet uit dat affini laatste man gaat zijn. 

Affini lijkt mij de 1e. man. Go, go Affini

kelderfan

Ik kijk in deze uit naar Valter en LaPorte in de Strade t.o. Pogacar, Wellens en Pidcock niet te vergeten. Want Pogacar wil niet onderdoen voor zijn landgenoot, die hij nu misloopt door hoogteverschil.

Uil

Vooral benieuwd naar Kuss deze Strade. 

Ik hoop top 10 voor hem ! :) 

Was in Jean al heel sterk, deze koers is nog een stukje zwaarder met meer hoogtemeters wat wel in zijn voordeel moet zijn.

kelderfan

Oh, ja 't Development Team geeft ook inzicht in de komende koersen. Umag, Porec en Istrie met Brennan, Hoydahl, Pattison, Schellekens, Mattio en Van Bekkum. GP Criquielion op 2 maart met Van Belle, Belletta, Huising, Kramer, Lugthart, Mattio? en Nortoft. Ook op 2 maart Le Tour des 100 Communes met ..... en op 3 maart Grand Prix de la Ville de Lillers Souvenir Bruno C met .....

Dat wordt weer leuk puzzelen voor de kenners.

 
 
 

 

 

kelderfan
Uil
#783
Vooral benieuwd naar Kuss deze Strade.  Ik hoop top 10 voor hem ! :)  Was in Jean al hee...

Ja, Kuss moet dat werk ook goed aankunnen en is in goede doen.

BraboCycling

Ik denk niet dat Laporte in staat is om in Strade echt goed te presteren, zeker niet tegen de klimmers.

P-N vind ik een zwakke selectie voor klassement (met tegenstand van Evenepoel, Roglic, Vlasov, Rodriguez, Bilbao, Almeida, Gaudu, Gall etc), maar Kooij moet dan maar de meubelen redden door enkele ritzeges te grijpen, al vind ik dat er toch ook weinig echte sprintkansen zijn (eigenlijk alleen rit 1 en 2 en ook veel concurrentie). Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken, vind het een vrij opmerkelijke selectie eigenlijk. Zeker omdat ze naar Tirreno dan een volledige klimploeg sturen. 

 

Dave87

Rit 1, 2 en 5 zijn meer dan goed haalbaar voor Olav waarbij de kans ook nog groot is dat in rit 1 en 5 hij het niet tegen Jakobsen en Groenewegen hoeft op te nemen. 

tdola

@brabocycling

Gezien je alleen met vingegaard een topfavoriet voor ronde van 1 week hebt ondersteunen ze die optimaal. 

Denk dat je zonder vingegaard elke willekeurige selectie kan neerzetten in Parijs nice, maar nog geen (top) favoriet hebt.

Dus gaan ze voor sprint en mogen kelderman en jorgenson kijken hoever ze komen met hulp van bouwman. Ik weet niet of jij een andere reëel selectie zou kunnen neerzetten met huidige programma's en dan denkt wel topfavoriet in pn te hebben. 

Yeez

Onderschat jorgenson niet voor het klassement 

AWestie

Zou een leuk experiment zijn als je Jonas een keer een voldoende selectie meegeeft en dan alle jongens die in principe hoog kunnen eindigen in een andere mooie ronde van een week compleet mayhem laten maken. Kijken wat dat voor effect heeft.

Laatst gewijzigd
BraboCycling
Yeez
#789
Onderschat jorgenson niet voor het klassement 

Laten we het hopen, ben heel benieuwd wat die kan! (Ook in tijdrit)

kelderfan

Oei Van Baarle heeft nog werk te doen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Matthew Brennan laat zich zien in de Umag Trophy met een leuke zege voor 't Dev.Team.

kelderfan
kelderfan

Quote:VLaB; Umag; "Later this season, the calendar includes races like Paris-Roubaix U23, the Tour de l’Isard, Giro NextGen and the Tour of Lombardy U23. Some famous names in a calendar fully adapted to the fase each rider is in." Wouw dat is goed nieuws, dat zij voor de ontwikkeling Giro NexGen en Lombardy U23 gaan rijden naast Tour de l’Isard en Paris-Roubaix U23.

Maar winnen is zeker zo belangrijk voor de ontwikkeling. Kijk maar bij Jonas Vingegaard.

Yeez

Hopelijk blijft tulett fit. Net als kelderman. Niet ideaal dat hij verkouden is net voor parijs-nice

hetismewat

Ploeg voor Strade wordt voor mijn gevoel een klein beetje onderschat. Valter en Kuss zijn gewoon top-10 materiaal en Laporte is een absolte klasbak die echt wel goed gaat zijn in een ondersteunende rol. Als Tulett zijn vorm van de laatste dagen van Camino kan doortrekken en Lemmen van UAE, dan zijn ze ook in de breedte gewoon heel sterk.

Ja, winnen tegen Pogacar zal er naar alle waarschijnlijkheid niet in zitten, maar dat geldt voor alle andere ploegen ook.

FDJ

En dan ben ik ook nog heel benieuwd naar Milan Vader met zijn mountainbike achtergrond. Zou dit ook zeker moeten kunnen 

kelderfan
Yeez
#797
Hopelijk blijft tulett fit. Net als kelderman. Niet ideaal dat hij verkouden is net voor parijs-nice

Ja, niet ziek worden is zeker belangrijk voorafgaande aan P-N. Hopelijk gaat 't goed.

1 2 ... 32 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.