Oh, ja 't Development Team geeft ook inzicht in de komende koersen. Umag, Porec en Istrie met Brennan, Hoydahl, Pattison, Schellekens, Mattio en Van Bekkum. GP Criquielion op 2 maart met Van Belle, Belletta, Huising, Kramer, Lugthart, Mattio? en Nortoft. Ook op 2 maart Le Tour des 100 Communes met ..... en op 3 maart Grand Prix de la Ville de Lillers Souvenir Bruno C met .....
Dat wordt weer leuk puzzelen voor de kenners.
Ik denk niet dat Laporte in staat is om in Strade echt goed te presteren, zeker niet tegen de klimmers.
P-N vind ik een zwakke selectie voor klassement (met tegenstand van Evenepoel, Roglic, Vlasov, Rodriguez, Bilbao, Almeida, Gaudu, Gall etc), maar Kooij moet dan maar de meubelen redden door enkele ritzeges te grijpen, al vind ik dat er toch ook weinig echte sprintkansen zijn (eigenlijk alleen rit 1 en 2 en ook veel concurrentie). Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken, vind het een vrij opmerkelijke selectie eigenlijk. Zeker omdat ze naar Tirreno dan een volledige klimploeg sturen.
@brabocycling
Gezien je alleen met vingegaard een topfavoriet voor ronde van 1 week hebt ondersteunen ze die optimaal.
Denk dat je zonder vingegaard elke willekeurige selectie kan neerzetten in Parijs nice, maar nog geen (top) favoriet hebt.
Dus gaan ze voor sprint en mogen kelderman en jorgenson kijken hoever ze komen met hulp van bouwman. Ik weet niet of jij een andere reëel selectie zou kunnen neerzetten met huidige programma's en dan denkt wel topfavoriet in pn te hebben.
Leesvoer over 't vernieuwde damesteam!
Quote:VLaB; Umag; "Later this season, the calendar includes races like Paris-Roubaix U23, the Tour de l’Isard, Giro NextGen and the Tour of Lombardy U23. Some famous names in a calendar fully adapted to the fase each rider is in." Wouw dat is goed nieuws, dat zij voor de ontwikkeling Giro NexGen en Lombardy U23 gaan rijden naast Tour de l’Isard en Paris-Roubaix U23.
Maar winnen is zeker zo belangrijk voor de ontwikkeling. Kijk maar bij Jonas Vingegaard.
Ploeg voor Strade wordt voor mijn gevoel een klein beetje onderschat. Valter en Kuss zijn gewoon top-10 materiaal en Laporte is een absolte klasbak die echt wel goed gaat zijn in een ondersteunende rol. Als Tulett zijn vorm van de laatste dagen van Camino kan doortrekken en Lemmen van UAE, dan zijn ze ook in de breedte gewoon heel sterk.
Ja, winnen tegen Pogacar zal er naar alle waarschijnlijkheid niet in zitten, maar dat geldt voor alle andere ploegen ook.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.