Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 31 ... 90 91
Thurau

Jonas rijdt in Gran Camino de rest compleet aan gruzelementen LOL Tratnik geweldige beloning na een uitstekende ploegprestatie. Koers maken en winnen klinkt zo makkelijk maar doe het maar.

Thurau

Vos ook nog aan de champagne! Genoten van haar, een sieraad voor de sport.

hetismewat

Wat een dag. Sowieso een heerlijke dag koers, maar met deze uitslagen erbij helemaal genieten natuurlijk.

kelderfan

Het is echt een topdag geworden en vooral Marianne Vos heeft haar team weer op de kaart gezet.

Die Jan Tratnik heeft 't ploegenspel vakkundig afgemaakt, Is 't geen Poga dan is er altijd nog Jan Tratnik,

Wheely

Wit plafond hier.

AWestie

Nathan kreeg wat vragen afgevuurd. Hij leidt als gastheer van Visma-Lease a Bike nog sponsoren rond.

Glorious

Wat een drama commentaar weer bij ES. Maargoed, Valter zo nu en dan gek ver van achter wel 5e geworden, prima en Lemmen ook weer prima. 2 man in de top 10 eindklassement. Nu wachten op 2x Vingegaard en genieten van Kuurne op de Belg. 

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Valter en Lemmen puike prestaties met een top 5 en top 10 in de UAE Tour. Ongelooflijk wel hoe de UAE mannen, in hun thuisrace, door het ijs zakken. Daar moet iets gespeeld hebben, maar de sponsor zal dat niet leuk vinden. 

Al met al een succesvolle UAE Tour met etappewinst en 2x top 10 eindklassement. 

 

kelderfan

Jonas doet 't weer ondanks het slechte weer (regen en wind). Mooie zege en eindzege. Chapeau. Tijmen Graat heeft zich prima geweerd en ook Kelderman heeft zich weer getoond op de laatste dag.

AWestie

Welke bril heeft Wout op?

kelderfan

Een goeie bril, dat wel. Wat een kanjer is die Wout toch en Laporte leuk op de 4e. stek.

Dit weekend is een kopie van vorig jaar. 

kelderfan

Van Hooydonck is toch ook aangesloten bij het team.

Thurau

Perfect slot van dit weekeinde! Koers hard gemaakt en Wout maakt het subliem af. De volgende Vlaamse koers op zijn palmares. Er ontbreken er nu nog 2. 

kelderfan
Thurau
#763
Perfect slot van dit weekeinde! Koers hard gemaakt en Wout maakt het subliem af. De volgende Vlaamse...

Dat wordt duimen dan, maar hij mag nu eerst op hoogte met Benoot en Hagenes

tdola

En tratnik 

Arnhemmer

Had TVL nou al een nieuwe bijnaam, of zijn er alleen nog maar spinsels??? Want na vorige jaar iets unieks te presteren met alle grote rondes in het jaar, dit weekend als eerste team ooit 2 openingsweekende op rij domineren/winnen...... stem ik voor: (tromgeroffel) The History Makers🙄

Laatst gewijzigd
Thurau

Ik hou het bij de bijtjes. Geel en ze steken LOL

goldone123

ik vind killer bees de beste.

Arnhemmer

Met The History Makers kan je wel meer kanten op. THM (even afgekort) are back in town, are back on road, are back at the road, blows are minds off again, do something i can't believe my eyes. Bekt toch allemaal iets lekkerder dan Killer Bees ervoor zetten😜

hetismewat

Hebben we al een idee van de selectie voor Parijs - Nice, naast Jorgensen, Kelderman en Kooij? Ik vermoed dan Christophe en de Van Dijkes, wellicht? Nog een extra klimmer als 7e man?

Yeez

Bouwman rijdt. Toevallig een reactie van hem gekregen na tdu. En ik gok daarnaast de van dijkes en affini. Laporte doet strade de dag voor pn

Laatst gewijzigd
AxVISMALAB
Yeez
#771
Bouwman rijdt. Toevallig een reactie van hem gekregen na tdu. En ik gok daarnaast de van dijkes en a...

Dan heb je een mooie ploeg als ondersteuning voor Kooij en voor de ploegentijdrit die dit jaar weer in PN zit. 

hetismewat

Ik vind overigens een TTT van 27 km (op dag 3 nota bene) in een wedstrijd van 8 dagen een beetje ridicuul.

Heel benieuwd naar Jorgensen in P-N. Als de klimbenen net zo goed zijn als de klassiekerbenen, kan hij een mooi klassement rijden.

tdola

Met roglic en evenepoel wel pittige tegenstanders voor jorgensen en kelderman. 

hetismewat

Ik ga er ook niet van uit dat ze gaan winnen, maar een top 5 zou een mooie uitdaging zijn voor Jorgensen, denk ik.

1 2 ... 31 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.