Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 30 ... 135 136
kelderfan

Kooij heeft nog twee kansjes om zijn doelstelling te halen.

Groetjesaandevoetjes
kelderfan
#722
Oh, ja VLaB gaat ook de Settimana rijden met volgens PCS dan Menno Huising.

Interessant dat er ook staat dat het development team gaat en niet het normale team. 

Yeez

Kooij gaat te vroeg, maar beter dit dan ingesloten zitten. Sowieso is het een beetje een loterij op die brede banen. Jammer dat hij niet op merlier durft te gokken, want hij zit daar perfect in zijn wiel. Trekt hem nu eigenlijk voor hem aan, al denk ik sowieso dat merlier intrinsiek gewoon sneller is dan kooij... nog 2 kansen

Laatst gewijzigd
kelderfan
Groetjesaandevoetjes
#727
Interessant dat er ook staat dat het development team gaat en niet het normale team. 

Dat is waarschijnlijk een foutje, want de Settimana is te veel gevraagd voor 't dev.team. Ik denk, dat het komt omdat Menno als 1e. renner genoemd is geworden.

kelderfan

Ik ben benieuwd naar de Omloop en deelnemers, maar die staan wel gemeld op 1; de officiele bevestiging moet van het team komen. Wij gaan toch niet EF nadoen.

AWestie
kelderfan
#729
Dat is waarschijnlijk een foutje, want de Settimana is te veel gevraagd voor 't dev.team. Ik denk, d...

Nu maak je er wel een heel spannend verhaal van, terwijl er uiteindelijk een gemixt team gaat en welke naam het team precies heeft tijdens die wielerweek hangt voornamelijk af van hoeveel dev en hoeveel WT-rijders meedoen. Simpelweg poppetjes tellen.

kelderfan
AWestie
#731
Nu maak je er wel een heel spannend verhaal van, terwijl er uiteindelijk een gemixt team gaat en wel...

Ik tel met je mee.😃

AWestie

Uijtdebroeks ingehaald in Camino tt? Da's nou ook weer niet nodig toch...

Thurau

Tulett doet het ook rustig aan, snap ik wel net als het feit dat Wilco wel effe doortrekt. Geen ITT om conclusies te trekken. Morgen begint het daar pas.

kelderfan

Benoot rijdt ook G-W; bron Sporza programma Tiesj Benoot.

En Staune heeft 't niet onverdienstelijk gedaan.

Laatst gewijzigd
Yeez

De vrouwenploeg heeft pech. Lijken schaduwkopmannen Henderson en vigie te moeten missen na valpartijen in Valencia. Henderson heeft een sleutelbeenbreuk

kelderfan
Yeez
#736
De vrouwenploeg heeft pech. Lijken schaduwkopmannen Henderson en vigie te moeten missen na valpartij...

Ja, dat is zeker pech, maar met zo'n kleine ploegje wordt 't moeilijk om Van Emden's plannen om te zetten. Het is nu weer de plekken vullen.

AWestie
kelderfan
#737
Ja, dat is zeker pech, maar met zo'n kleine ploegje wordt 't moeilijk om Van Emden's plannen om te z...

Echt hou eens op met telkens benoemen dat de ploeg te klein is. En je blaast ook een beetje de rol van Jos op hoor.

kelderfan
AWestie
#738
Echt hou eens op met telkens benoemen dat de ploeg te klein is. En je blaast ook een beetje de rol v...

Jos van Emden wilde de vrouwenploeg op de rol zetten, door net als bij heren de ontwikkeling op de voorgrond te zetten of niet? Als er 1 pionnetje uitvalt is er geen man over boord. Nu vallen twee belangrijke schakels door pech uit. En ja benoem de selectie aan de magere kant. Dat betekent dat de ploeg weer moet schuiven.

De jonge talenten met als vb Reijnhout en Veenhoven zijn nog erg jong en hebben een traject nodig.

kelderfan

Eindelijk dan toch Kooij, die 't doet. Bravo !

hetismewat

Mooie sprint van Kooij. Lang in de wind. Maar dat Merlier op dit moment met afstand de snelste is, is duidelijk.

Yeez

Kooij in de wind? Komt er op 150 meter pas uit... tegen de boarding waar de wind van links kwam. Als er iemand niet in de wind zat was hij het. Merlier inderdaad weer indrukwekkend. Deze racebaan sprints zijn voor hem gemaakt

kelderfan

Jonas Vingegaard gaat solo en wint solo. Kanjer gefeliciteerd.

4e. zege voor de ploeg. Oh, ja Cian wordt 4e, vandaag.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Een mooie dag voor 't team met 2 zeges. Dat moet de volgers toch blij maken.

Maar ook mijn favo doet 't prima met zijn geweldige kopbeurt op de voorlaatste heuvel. Chapeau# Wilco Kelderman.

Hij mag dan een hekel hebben aan de TdF; toch zou hij niet misstaan in de TdF-ploeg.

Laatst gewijzigd
Thurau

Jonas rijdt gewoon in zijn eigen klasse, vandaag ook met kutweer op niet eens zo een zware klim maakt hij gehakt van de rest. Cian al dik in orde en met de zege van Kooij erbij maakt dat het tot een prima dagje voor de ploeg.

hetismewat

Was dat Graat die nog zoveel kopwerk deed en Jonas nog een keer naar voren reed ook? Ook het vermelden waard. Alleen Tullet weinig werk kunnen doen. Ben benieuwd of we die later nog mooie dingen gaan zien doen. Verder een geweldige ploeg gezien.

kelderfan
hetismewat
#746
Was dat Graat die nog zoveel kopwerk deed en Jonas nog een keer naar voren reed ook? Ook het vermeld...

Ja, die Tijmen Graat lijkt mij de stap te kunnen zetten naar de hoofdmacht. Kijken hoe hij 't in dit rondje doet.

Raul Alcala

Vingegaard, ik vind het een geweldige verhaal hoor. Ze kwamen eigenlijk voor Honoré, en sinds die ene Ronde van Polen kwam het er steeds meer uit. En hij lijkt elk jaar zelfbewuster, volwassener en sterker te worden. Een goede vrouw en huis psycholoog naast hem. Daar zal een Lefèvre zich niet zo snel een buil aan vallen.

Mooi dat Kooij bevestigt. Als we dit weekend ook een prijs pakken, dan was het het wachten wederom waard, en kan het wel eens een knal seizoen worden.

kelderfan
Raul Alcala
#748
Vingegaard, ik vind het een geweldige verhaal hoor. Ze kwamen eigenlijk voor Honoré, en sinds...

Helemaal eens met je verhaal, maar ik had begrepen, dat een Deense trainer 't team had geinformeerd over de kwaliteiten van Jonas Vingegaard.

BraboCycling

Wat een koers, de Omloop. Jorgenson laat zien dat hij uit het juiste (Visma)hout gesneden is en dat Jan het alsnog afmaakt, wauw! 

1 2 ... 30 ... 135 136

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.