Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 29 ... 89 90
Yeez

@hetismewat op basis van wat zouden lemmen en valter harder moeten rijden op deze vlakke tijdrit? Ik zie geen houvast?

@Axvismalab Affini, Vingegaard, Kruijswijk, Laporte hebben zo'n stuur. Van Aert tijdelijk niet door zijn nieuwe houding. Kijk anders zijn wk tijdrit terug. Ook dennis foss en roglic hadden vorig jaar zo'n stuur

Laatst gewijzigd
hetismewat

@Yeez nogmaals: het gaat voornamelijk om het ontbreken van positieve uitschieters. Natuurlijk kán het best dat het nog steeds allemaal top is, maar dat Valter en Lemmen simpelweg niet goed genoeg zijn om hier een O'Connor, Amirail, Poole, Ivan Romeo, Kellan O'Brien, Alex Edmonson, Maikel Zijlaard, Filip Maicijuk, Simon Carr en Lorenzo Milesi te verslaan, maar het zou best prettig zijn als we op een vlakkere tijdrit eens een uitschieter zouden zien, om te bevestigen dat je bij Jumbo op een vlakke tijdirt nog boven jezelf uit kan stijgen.

En het is allemaal geen ramp, maar zeker in de rondes van een week ga je toch een hoop laten liggen als blijkt dat het toch níet helemaal op orde is vergeleken met andere teams.

Yeez

Tim van dijke is een uitschieter. Lemmen valt idd iets tegen en voor valter is dit heel degelijk zeker na zijn val

Thurau

Lemmen is qua tijdritten ook nog relatief een onbesproken blad, zijn beste resultaat was in Gran Camino met niet al teveel toppers en de nodige hoogtemeters. Dit vind ik een normale uitslag voor hem op het vlakke. Tim rijdt gewoon erg goed hier en Atilla zal met de valpartij van gisteren niet ontevreden kunnen zijn over vandaag. Vergelijk je hem met een Yates valt mij het verschil hier mee.

tinus-dordt

Goedenavond,

ik hoop dat jullie als Visma liefhebbers mij kunnen helpen, ik ben op zoek naar het voorjaarsprogramma van Olaf Kooij. Kan iemand mij daarbij helpen? Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Thurau
tinus-dordt
#705
Goedenavond, ik hoop dat jullie als Visma liefhebbers mij kunnen helpen, ik ben op zoek naar het vo...

Op pagina 1 van dit subforum kun je volgens mij het programma van Olav vinden.

tinus-dordt
Thurau
#706
Op pagina 1 van dit subforum kun je volgens mij het programma van Olav vinden.

Super bedankt!!

ik zocht vooral naar Brugge de panne en Scheldeprijs, maar daar is dan zeker niks van bekend?

Yeez

scheldeprijs rijdt de ploeg al jaren niet, dus vermoed ook nu niet. Ik denk dat kooij de panne ook wel doet, maar nooit officieel gecommuniceerd 

Glorious

Jammer dat ze de Scheldeprijs nog steeds niet rijden na dat incident. 

Ben weer erg benieuwd naar het seizoen, het gevoel is dat de concurrentie sterker dan ooit is voor Visma. Maakt het wel leuker! 

Laatst gewijzigd
tinus-dordt

Heb het gevoel dat Visma ook sterker is geworden. Ben vooral benieuwd naar Jorgenson, verwachten jullie al wat hem in de klassiekers? Zou hij al vrije rol krijgen? 

AWestie
Glorious
#709
Jammer dat ze de Scheldeprijs nog steeds niet rijden na dat incident.  Ben weer erg benieuwd n...

Gelukkig zijn ze niet door het spoor-incident daar niet meer langs gekomen, want ondertussen is de organisatie van de Scheldeprijs bijna een schoolvoorbeeld voor anderen. 

kelderfan
AWestie
#711
Gelukkig zijn ze niet door het spoor-incident daar niet meer langs gekomen, want ondertussen is de o...


Scheldeprijs WE(1.1) met Nienke Veenhoven op de startlijst. Bij de dames hebben zij geen problemen met de spporovergang. Dan zullen de haar toch braaf volgen.


 





 


 

kelderfan

Mooi van Valter met een 6e. plek in de UAE Tour.

Thurau

Ook Lemmen in de eerste groep,keurig werk ook van Mick die lang mee ging bergop.

Yeez

Valter goed zeker na zijn smak. Hij moet ook wel. Strade is volgende en zijn grootste doel vh jaar ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
#715
Valter goed zeker na zijn smak. Hij moet ook wel. Strade is volgende en zijn grootste doel vh jaar ;...

Ja, daarom ben ik blij, dat Valter ondanks zijn valpartij er nog goed bij zit. Dat kan hij gebruiken voor de Strade.

hetismewat

Mick klom in Murcia (of was het Almeria) ook al heel goed. Prima dag voor Jumbo zo. 

Yeez

Murcia

tinus-dordt

Goedenavond,

wil iemand mij helpen, doe mee aan een wielerspelletje. Nu wil ik heel graag Hagenes opnemen in mijn ploeg omdat ik een beetje fan van hem ben. Kan echter nergens vinden wat hij in het voorjaar gaat rijden. Verwachten jullie hem in veel klassiekers?

alvsst super bedankt voor jullie medewerking!!!

Yeez

Zeker: kuurne

Zeer waarschijnlijk: wevelgem en roubaix

de andere koersen is afwachten vrees ik

kelderfan

Kelderman begrijpt Roglic én Uijtdebroeks, maar kiest zelf voor interessante dubbelrol bij Visma | Lease a Bike | Indeleiderstrui.nl.

Jammer dat hij niet is uitgegroeid tot topper als bijv. Roglic, maar hij is en blijft een van de beste Nederlandse klimmers. Wel leuk en interessant, dat hij net als Gesink ook in dienst wil rijden in de GT's.

Go, go Wilco Kelderman.

kelderfan

Oh, ja

VLaB gaat ook de Settimana rijden met volgens PCS dan Menno Huising.

Yeez

Hopelijk nemen ze in gran camino geen onnodige risico's in deze tijdrit (gezien het weer en de wind). Nog genoeg grote koersen die volgen

hetismewat

Kooij te vroeg op kop, maar had ook weinig keus.

God, wat heb ik een hekel aan die UAE sprints. Een volledig peloton zonder enige vermoeidheid in de benen met minstens 10 treintjes... Levensgevaarlijk.

Laatst gewijzigd
AWestie

De valpartij had de voorbereiding van TVL in de poep gegooid, maar Kooij kwam er toch nog zeer netjes uit.

1 2 ... 29 ... 89 90

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.