Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 159 ... 162 163
S. Morgenstern

Buiten dat het van niet beter kunnen is, lijkt de uitkomst van vandaag me voor Kuss wel positief. Wat zat hij nog te doen voor een elfde plek deze week? Lekker extra tijd pakken en er een bergrit eens vol invliegen is toch veel leuker?

AWestie

Kuss zijn ambities kunnen ook weer in de ijskast. Geen enkele keer terug in de wedstrijd gereden, op een paar keer na dat hij eventjes bij de beste AK-Mannen bleef.

Kruijswijk niet omkijken, gewoon gaan.

Yeez

@tdola v aert tot zijn val prima noemen is lachwekkend

AWestie

Ik denk dat @tdola het baseert op de naam Van Aert ofzo, maar dan heeft hij nog steeds zeer goed gereden. Tot zijn val lag hij op pole position voor twee truien en een handvol zeges. Alleen voor Pogacar is dat klein bier ;) 

tdola

@yeez

Waarom was van aert niet prima met 3 etappe zeges en 2 truien?

Of had ik heel erg goed moeten zeggen?

Ik bedoelde iig wat je van hem mag verwachten en dat is dus erg goed/prima of hoe je t wilt noemen. 

kelderfan
Yeez
#953
@tdola v aert tot zijn val prima noemen is lachwekkend

Hij was uitstekend te noemen totdat hij wegviel door de val. Hij was nog niet top, dat dan wel.

kelderfan
AWestie
#954
Ik denk dat @tdola het baseert op de naam Van Aert ofzo, maar dan heeft hij nog steeds zeer goed ger...

Halen die man.😎

kelderfan
AWestie
#954
Ik denk dat @tdola het baseert op de naam Van Aert ofzo, maar dan heeft hij nog steeds zeer goed ger...

Halen die man.😎

kelderfan

De jeugd laat zich weer zien in de Giro della Regione Friuli Venezia in een bergrit wel te verstaan. Nordhagen wordt in een sprint uiteindelijk 2e. voor o.a. Pellizzari en Pablo Torres {de smaakmaker van de Tour de L'Avenir. Ook Menno Huising en Pietro Matto hebben zich getoond.

kelderfan

Ik lees op VLAB-site dat Valter zich moest laten afzakken en dat voor zijn kopman Sepp Kuss.

Bij de dames ook geen prijs vandaag. Van Agt en Markus zaten wel in de 1e. groep.

S. Morgenstern

Valter moest zich laten afzakken nadat hij reeds was gelost door de beteren vooraan. Valter in die groep van Kuss op kop laten rijden kon verder geen kwaad. Het kopwerk van Kuss zelf vond ik echter nutteloze energieverspilling. Wat maakt het uit of je twaalfde staat met zeven of met zeventien minuten achterstand?

Begrijp weinig van die drang van hem en de ploeg om toch nog voor een toptien plek te gaan. Vandaag zou ik hem lekker een kwartier laten verliezen en laten sparen voor morgen.

kelderfan

Ik begreep uit de podcast, dat 't opleidingsteam voor het komend met maar twee Nederlandse renners blijft zitten, waarbij natuurlijk Lugthart en dat Schellekens erbij hangt. Nu is de 1e. rit Ruebliland afgelopen en daarbij rijden naast Eliott Rowe ook twee Nederlandse talenten Collin Westbroek en Keije Solen. Daarnaast nog een Brit Sebastian Grindley met een mooie palmares met 1e. en 2e. plaatsen.

kelderfan

Onze Nordhagen heeft weer zin met zijn volgende zege. Die heb ik gemist in de Tour de L'Avenir.

Hij is wederom Pablo Torres en Pellizzari de baas. Chapeau# 

AWestie
goldone123
AWestie
#964
TVL zit toch ook in het gegadigdenclubje voor Widar: 8 ploegen azen op zijn komst, blijft hij bij Lo...

Oh omdat staune weg gaat, ik denk dat het niet gaat lukken we gaan het zien

kelderfan
AWestie
#964
TVL zit toch ook in het gegadigdenclubje voor Widar: 8 ploegen azen op zijn komst, blijft hij bij Lo...

Ik hoop toch ook op Widar, want die zou met Nordhagen een goed duo kunnen vormen. Of nog beter met Tijmen Graat een trio.

kelderfan
goldone123
#965
Oh omdat staune weg gaat, ik denk dat het niet gaat lukken we gaan het zien

Widar gaat niet meteen voor 't mannen-team. Hij wil nog een jaar bij junioren meedoen. Maar hij is wel gesignaleerd bij Red Bull. Dus of 't lukt om die te halen is de vraag natuurlijk.

goldone123
kelderfan
#967
Widar gaat niet meteen voor 't mannen-team. Hij wil nog een jaar bij junioren meedoen. Maar hij is w...

Dat staat ook in het artikel

lidl en bora zijn met meest serieus 

kelderfan

Oh, ja Menno Huising en Belletta doen ook goed mee. Huising wordt 6e. in de uitslag. Alleen rijst bij mij de vraag waarom Graat er niet bijzit.

S. Morgenstern

Gisteren ook al niet. Onzichtbare koers rijdt die Graat zo.

kelderfan

Sepp Kuss heeft 't weer niet; hij moet al zijn concurenten laten gaan. Hij weet zich nog een beetje te herstellen en komt als 8e. binnen. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
#970
Gisteren ook al niet. Onzichtbare koers rijdt die Graat zo.

Hij mag zich uitleven in een sprintkoers toch en jij zal wel weten waarom.

Laatst gewijzigd
AWestie

Voor jonkies als Graat is het echt niet erg om de ene koers te pieken en daarna lekker te niksen. Kan LottoDstny met Widar wat van leren ;)

S. Morgenstern

Dat interview met Widar laat inderdaad mooi zien dat het heel verstandig is om af en toe even gas terug te nemen qua koersen. Graat heeft zelf overigens recent ook een interview gegeven waar je uit zou kunnen halen dat hij dat eerder dit seizoen ook even had moeten doen. Heeft ook al behoorlijk wat gekoerst dit jaar.

kelderfan

Kuss heeft na vandaag snode plannen voor de Pico Blanco. Ik hoop dat hij een stap heeft gezet.

1 2 ... 159 ... 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.