Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 171 172 173 174 »
kelderfan
Poeksel
Het lijkt me best samen te gaan met gele ambities van Vingegaard. Ik vraag me wel af hoe goed het sa...

Wout heeft groen al. Dus die wil net als in de Vuelta scoren en dan loopt Kooij in de weg toch.

AWestie

Ik vind Philipsen en Merlier niet duidelijk beter. Zware tegenstand, maar beide heren dit jaar nog verslagen.

luca77

Kooij maakt alleen een klein kansje op de Tour als hij voordien voor meerdere jaren verlengd.

Als hij dat niet doet, gaat hii zeker niet naar de tour.

Rahim Vlasblom
admin

@Poeksel er was volgens mij sprake van dat Wout de Tour volgend jaar wellicht wilde overslaan.

@Kelderfan geloof niet dat je Kooij met argument uit de Tour houdt. O ja, Merlier en Philipsen zijn toch beter, dan sla ik de Tour wel over... dat slaat natuurlijk nergens op. Ik denk dat de ploeg best met een scenario zou kunnen komen om Kooij mee te nemen naar de Tour zonder dat dit meteen de ambities van Jonas ondermijnt.

S. Morgenstern

Vingegaard kun je dan ook thuislaten, want Pogacar is beter. Mikken op Oostenrijk dan maar.

kelderfan
S. Morgenstern
Vingegaard kun je dan ook thuislaten, want Pogacar is beter. Mikken op Oostenrijk dan maar.

Ok, dan laten wij Jonas thuis, dan kan hij eindelijk meedoen met de PostNord Tour of Denmark.

kelderfan
Rahim Vlasblom
@Poeksel er was volgens mij sprake van dat Wout de Tour volgend jaar wellicht wilde overslaan. @Kel...

Dus UAE komt ook met een sprinter aanzetten voor de 1e. week en dan mag hij zijn biezen pakken. Er moeten zeker 2 mannen mee om in dienst te rijden van Jonas Vingegaard (go, go) voor de vlakke ritten met o.a. Van Baarle en Campenaerts, dat lijkt mij geen issue.

Rahim Vlasblom
admin

Ik weet niet wat dit met UAE te maken heeft. Misschien moeten er wel 3 man mee voor de vlakke ritten. Misschien moet er een sprinter mee om Pogacar van de boni's af te houden 😅

Laatst gewijzigd
kelderfan

Analyse | Was Merlier, Milan of Philipsen het snelst? Dit waren volgens ons de 10 beste sprinters van 2024 | Wieler Revue; wat de sprinters betreffende staat Kooij op 4 na Merlier, Philipsen en Milan.

Rahim Vlasblom
admin

Ze hebben niet de beste sprinter, klimmer, klassementsrenner, klassieke renner.... nou ik zou zeggen, stop er maar mee. Op naar continentaal niveau ermee en koersen in de Ronde van Drenthe. 

kelderfan
Rahim Vlasblom
Ze hebben niet de beste sprinter, klimmer, klassementsrenner, klassieke renner.... nou ik zou zeggen...

Dan kunnen wij 't tenminste live volgen.

kelderfan

Kuss wil Amerika weer van wielrennen laten houden na Armstrong-tijdperk: 'Dat vind ik belangrijker dan uitgenodigd worden door het Witte Huis' | Wieler Revue; mooi dat Sepp probeert 't tij te keren, want Gesink en Kelderman hebben goede herinneringen aan bijv. de Tour of Californie en Kuss de Tour of Utah.

Yeez

@rahimns wat je zegt is wel waar. Op elk terrein rijdt niet de beste renner bij tvl ;)

Rahim Vlasblom
admin

@Yeez wellicht niet.... maar dat is toch geen reden om dan ergens maar niet te starten lijkt me. Ongeveer 95% van het peloton behoort niet tot de absolute top. Het is echt een non-reden om te gebruiken als argument om een renner ergens niet op te stellen. Op dat punt heeft Joop ergens wel gelijk, in de tijd van raleigh ging het niet om 1 renner in de Tour maar namen ze meer winnaars mee, ik vind persoonlijk dat die vergelijking niet opgaat met het huidige wielrennen, maar ik ben er wel een voorstander van om als ploeg om te proberen zoveel mogelijk ijzers in het vuur te hebben om te winnen, of dat nou om etappezeges gaat of de eindzege. Dus wat mij betreft gaan Jonas, Olav en Wout alledrie mee naar de Tour.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Rahim Vlasblom
@Yeez wellicht niet.... maar dat is toch geen reden om dan ergens maar niet te starten lijkt me. Ong...

Gelukkig is 't jouw mening en mijn mening is dat er geen plaats is voor Kooij in de TdF. Zeker nu Jonas en leiding voor de TdF gaan.

kelderfan

Kramer heeft gelukkig toch nog een plek gevonden in 't peloton. Alleen waarom zij wel Schelling behouden en Kramer dan laten gaan, is mij niet duidelijk.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern

Schellekens had nog een contract voor volgend jaar, nadat hij er nu net zijn eerste jaar op heeft zitten. Kramer heeft in totaal drie jaar voor de opleidingsploeg gereden, waarin duidelijk is geworden dat hij de WT-selectie niet gaat halen. Dan zou een nieuw contract toch heel vreemd zijn? Het is mij niet duidelijk wat dat met Schellekens te maken heeft.

kelderfan
S. Morgenstern
Schellekens had nog een contract voor volgend jaar, nadat hij er nu net zijn eerste jaar op heeft zi...

Kramer laat toch zien, dat hij mee kan doen met de grote mannen. Dat Schellekens nog een contract had, wist ik niet. Ik dacht dat 't team hem een jaar heeft verlengd.

kelderfan

@AWestie

Geen Kerboal voor de gele rijdsters. Die gaat naar EF jammer genoeg.

1 2 ... 171 172 173 174 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.