Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 13 ... 94 95
Arme Strong

Het zou kunnen dat hij voor 1 rit gaat, maar ik verwacht eigenlijk bar weinig van hem. Hij rijdt dit seizoen matig, en in de giro reed hij vooral voor matthews, dat verwacht ik nu eigenlijk weer. Voor 1.5M kun je genoeg andere leuke dingen doen lijkt mij.

lucas14

en een van Avermaet?

JimKro

'@Arme Strong

De kans is groot dat 1 of meer van die vier inderdaad niet hun geld waard gaan zijn. Maar welke? Deze renners hebben in ieder geval veel meer etappes waarin zij hun punten kunnen halen dan Cavendish.

Ab Normaal

V Avermaet zijn vrouw gaat bevallen in de tour.
Denk dat ie dan vertrokken is.

Abdoe

Lastig om nu te gaan speculeren over renners als Avermaet en Alaphilippe. omdat het verre van zeker is of ze überhaupt starten. Zelf maak ik mijn pooltjes altijd pas als de startlijst definitief is, dat scheelt een hoop onnodig werk.

Arme Strong

'@Abdoe dat is idd wel slim.

Arme Strong

'@JimKro,

Ja daar heb je denk ik gelijk in.
Ik vind het wel jammer dat ik niet echt voor sprinters kan gaan deze tour, normaal haal ik daar altijd veel punten mee.

Patriickjoo

Dus jullie zouden zeggen Cavendish altijd meenemen?

nasibal

'@Arme strong

Als ik me niet vergis zat Contador na de Giro, inclusief alles, aan de 700 of meer.

nafnikleb

'@nasibal,
Contador 481
Aru 781
Kruiswijk 281

Harry De Bakker

Niemand noemt Bouhanni voor het groen. Mocht de Tour inderdaad te vroeg komen voor Kittel, dan verwacht ik een strijd tussen Cavendish, Kristoff en Bouhanni. Sagan gaat er door de nieuwe puntentelling en een ploeg die volledig rijdt in dienst van Contador niet aan te pas komen. Dat is althans mijn verwachting.

Patriickjoo

'@ Harry de Bakker, maar zelfs met de nieuwe regelgeving kunnen mannen als Cavendish en Bouhanni maar in 4 ritten punten pakken toch? Sagan heeft in een rit of 9 wel kans

Ab Normaal

Hoe is het met onze vriend Voeckler? Gaan we daar nog iets van zien?

lucas14

hopeloos uit vorm dit jaar. Slecht in de Dauphine. Werd overal meteen gelost. Toch denk ik dat hij wil zijn zinnen gezet zal hebben op een paar overgangsetappen, naar Gap? of Mende?

IL DON

Mijn grootste vraagteken uit de Tourpoule is Kwiatkowski. Hij rijdt momenteel waardeloos in de Tour de Suisse. Maar de eerste etappes in de Tour zou hij flink kunnen scoren (zowel in de proloog, mur van Huy en ook de kassei-etappe). Als hij in vorm is, dan is hij zeker voor mij een kandidaat om mee te nemen. Maar zijn resultaten spreken momenteel niet echt voor hem. Wat denken jullie van Kwiatkowski?

droomteam

Nu Alaphilipini rijd geen Tour hoor .

Poeksel

Vorig jaar: heel goed in het voorjaar, slecht in de Dauphine, Tour matig (drie keer top 10), najaar weer erg goed. Zou zomaar dit jaar ook kunnen gebeuren, maar je weet het nooit, misschien is hij zich heel erg aan het verstoppen (al is achter Cavendish eindigen in een bergetappe wel erg matig). En inderdaad, een goede Kwiatowski kan geel pakken in de eerste week (al heb je daar bij dit spel niet zo heel veel aan).

Lance Beenstrong

Met nieuwe puntentelling krijgt inderdaad de winnaar meer vergeleken met de rest, maar stel dat cav, greipel en kittel, allemaal een etappe winnen, dan is dat verschil al weer niet zo groot. Bovendien is het verschil tussen nummer 1 en 2(50-30=20) ook te halen bij tussensprints, in overgangsetappes kan Sagan dus wel mee om bij tussensprints punten te pakken lijkt me.

nasibal

'@nafnikleb:

Thnx, waar haal je die info vandaan? Als je het pakt uit je eigen overzicht is het ook afhankelijk van wanneer je hem opgesteld hebt of niet.

Ab Normaal

Tja, Kwiat kan zich ook zomaar verstoppen en echt op zijn elf en dertigste naar boven gereden zijn om iedereen zand in de ogen te strooien.
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand van te voren geen deuk in een pakje boter fietst om vlak daarna in de vorm van zijn leven te zijn.

LBL was niet zo slecht van Voeckler. Kan zich ook gewoon weer verstopt hebben.

ivo001

TOP 10 RENNERS (PUNTEN SPEL)
Fabio Aru 652
Alberto Contador 566
Mikel Landa 493
Steven Kruijswijk 309
Elia Viviani 302
Giacomo Nizzolo 287
Paolo Tiralongo 278
Andrey Amador 272
Tanel Kangert 256
Sacha Modolo 251

droomteam

Jim Kro met jou suggestie van Cavendish zijn het 424 punten of meer . 4x50 = 200 + 17x8=136 = 80 einde = 424

Heske

Wat denken jullie van Wellens en Gallopin?

En is coquard zijn geld waard?

lucas14

hij zal wel gaan strijden voor het groen in de tussensprints, maar denk dat hij in snelheid te kort komt

Ab Normaal

Wellens is nu niet fit. Hangt er dus vanaf hoe fit hij is als de Tour begint.

1 2 ... 13 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.