Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 14 ... 94 95
zomaareens

Kwiatkowsy zal wel de schijt eraan hebben dat zijn Alahilippe toch op de voorlopige startlijst is gezet door zn ploeg. Toch iemand voor dezelfde soort etappes en misschien wel beter momenteel. En zn kont tegen de krib gooien i.c.m. verstoppertje spelen? Zomaar gevoelsmatig hoor. Of er is echt iets met m aan de hand, maar dan hoor je dat vanzelf

JimKro

'@ droomteam

Ik rekende zonder de punten op het eind. Als je die meetelt moet je eigenlijk nog meer rekenen dan 80 punten per miljoen.

RubenVB

Ik ga het weer vragen :-p heeft iemand al lucratieve subpoules gevonden?

ivo001

'@Ruben

Als ze hier geplaatst worden zijn ze al meteen een stuk minder lucratief ;)

Patriickjoo

S.Dumoulin is bij Scorito weggehaald zie ik zojuist.. Er is nog helemaal niet zeker dat hij niet meegaat toch?

zomaareens

wie wordt de eerste luitenant van Nibali mensen? wie weet dat?

nasibal

'@zomaarineens

Vino weet dat wel denk ik, en anders Nibali zelf.

RubenVB

'@ Ivo

Tuurlijk niet. Ik bedoel, welke pools hebben leuke prijzen? ;)

Poeksel

Gewoon zoeken op wat voor de hand liggende termen, RubenVB. Dan kom je ze vanzelf tegen.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Wat kan Hagen op de muur aankomsten? muur van huy zal wel te zwaar zijn...maar de andere?

Ab Normaal

Ook denk ik.

WoutervitesseNL

wanneer moeten alle definitieve selecties bekend zijn? Dan kan ik mn definitieve team gaan maken

Poeksel

Een dag van tevoren dacht ik.

Vanvliet77

Goedenavond allen,

Ik doe mee aan een andere poule waarin je max 12 renners mag opstellen, overigens zonder budget zoals bij scorito, waar ik ook aan meedoe..

Mijn vraag is welke 12 renners zouden jullie opstellen ?

David

rubenvvs1999

Ik zie net op scorito dat S dumoulin is verwijderd. Ik zet er over te denken om Gallopin bij de selectie te halen. Hoe zit het met het sprintwerk van deze man, kan hij muurtjes aan en als ik hem haal heb ik nog 500k over wat is een goede renner om die overige 500k in te steken?

Benzardi

'@van vliet

Aan dat spelletje doe ik ook mee, mijn tip zal zijn 7 klassement renners en 5 sprinters.

Vanvliet77

Ook Tony Martin ?

Vanvliet77

En alleen de toppers ? Of ook verrassende namen, vind het vrij lastig .....

Poeksel

Dat probleem hebben we allemaal :) Elk jaar zijn er wel een paar verrassingen, maar als je van tevoren kon voorspellen wie dat zijn, zijn het geen verrassingen meer.

Laatst gewijzigd
Vanvliet77

Haha ja dat begrijp ik !!! Maar de keuze maken van 12 renners is erg lastig.

JimKro

Wat is daar nou lastig aan als je geen budget hebt. Gewoon de 8 beste gc renners en nog 4 topsprinters zou ik zeggen

swiear

Valverde nemen ofniet? Goed voor de muurtjes, maar ook het klassement?

Vanvliet77

Geen Tony Martin voor de proloog ?

nasibal

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren als we op dit forum allemaal crap renners voorstellen.

Schafdamen

ferrar 1.5 miljoen. Zal hij veel top10 rijden dit jaar?

1 2 ... 14 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.