'@nasibal: Ik denk niet dat er daardoor veel 'crap' selecties verschijnen. De meeste mensen die de moeite nemen dit forum te bezoeken, beschikken wel over enige (basis) wielerkennis.
Persoonlijk gebruik ik dit forum meer ter bevestiging van mijn eigen ideeen en interesseer ik me in de gedachtengang van anderen. Ik ben niet iemand die een selectie van een ander klakkeloos overneemt. Dus mijn selectie zal niet zo snel een 'crap' renner bevatten, althans daar ga ik wel van uit, al weet je het met de sport maar nooit. "Resultaten uit het verleden bieden geen garranties voor de toekomst".
MorenoHofland38, ik zou persoonlijke gaan voor T. Dumoulin en D. Martin en de overige 500k als kwaliteitsinjectie gebruiken voor je team. Het verschil in punten tussen T. Martin en Dumoulin is klein, omdat ze dezelfde kwaliteiten bezitten. (dan wordt het dus gokken tussen 2, waarvan er Dumoulin de goedkopere versie is). Tussen Rui Costa, Kwiat en D. Martin kiezen is wat lastiger, maar gevoelsmatig zou ik voor D. Martin gaan vanwege bewezen diensten en zijn capaciteiten bergop. Rui Costa lijkt voor een goed klassement te willen gaan, maar dat moet ik nog maar zien. Hij is wel altijd een gevaarlijke outsider voor meerdere etappezeges.... Dus met T. Dumoulin en D. Martin bouw je de meeste zekerheid in + 500 ekkies. Correct me if I'm wrong!
Wat dacht je van Scarponi? Ik las dat hij nog één laatste kunstje wil flikken. Koers is natuurlijk op maat gemaakt voor hem! Als hij wil en de ruimte krijgt natuurlijk zie ik hem zo maar top 7 rijden, misschien nog wel beter!
Ik doe voor het eerst mee en heb mijn voorlopige selectie ingevuld. Heb ik iemand gemist of flink overschat?
C. Froome - € 5.000.000
A. Contador - € 5.000.000
N. Quintana Rojas - € 5.000.000
V. Nibali - € 5.000.000
J. Rodriguez - € 3.000.000
T. Pinot - € 2.500.000
D. Martin - € 2.000.000
R. Gesink - € 1.500.000
R. Taaramae - € 1.000.000
W. Poels - € 1.500.000
L. Meintjes - € 750.000
T. Dumoulin - € 1.000.000
M. Cavendish - € 5.000.000
P. Sagan - € 5.000.000
M. Matthews - € 3.000.000
R. Costa -€ 2.500.000
J. Alaphilippe- € 750.000
D. Teklehaymanot - € 500.000
Ik zit te twijfelen om Rodriguez eruit te gooien en 2 van 1,5 miljoen. Of nog een sprinter erbij. En misschien een andere man voor Astana ipv Taramae.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.