Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 23 ... 94 95
Poeksel

Even ter informatie trouwens, een van de twee muren stond in 2011 ook op het programma. De uitslag: http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2011_Stage_4_Mur_de_bretagne

Lance Beenstrong

En dit was dezelfde aankomst in Mende in 2010:
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2010_Stage_12_Mende

Rolfo

Ik hoor ook weinig over Porte als meesterknecht van Froome. Kan hij met de beste mee omhoog na zijn val in de Giro?

Stanro

Ik denk eerder Roche en misschien Poels?

Trainee

'@Stanro En Nieve, Henao en Thomas?

pirazzi

500.000 voor Sam Bennett is idd weinig, toch een paar keer top 10 gereden in Tirreno-Adriatico dit jaar en nog 12de in Gent Wevelgem 2014.

LdR

'@Sprintgeit: jawel, al wordt aan de krappe kant met 8 klassement / berg mannen. Heb er ook nog 2 TT bij, dus wellicht dat ik die ga laten vallen om wat ruimte voor een extra berg man te creëren.
@pirazzi: fijn, dat maakt mij nog meer aan het twijfelen. Bennett hoort voor dat bedrag dan gewoon in je selectie te zitten

Arme Strong

Wat te denken van Matthews vs Degenkolb (als Kittel niet meegaat). Ik vrees dat ze allebei niet voor de groene trui gaan, en dus niet altijd mee sprinten. Van Degenkolb las ik dat hij voor 1 etappe zege gaat... Ik vind dat een beetje bescheiden voor een man van zijn kaliber. Je gaat niet echt veel punten pakken als hij maar 1 etappe wint. Ik denk dat Degenkolb in sprints en in de kasseienrit een goede kans maakt, maar Matthews lijkt me weer beter in de heuvelsprints. Bij Matthews heb ik een beetje het gevoel dat hij 1 etappe wint, en vervolgens afstapt om zich te richten op de vuelta... Misschien moet ik geen van beide nemen?

Lance Beenstrong

Ik heb 8 klimmers/klassementsmannen, 8 sprinters(die een heuvel kunnen verteren) nu nog 5 miljoen over voor 4 plekken. Heb daarvoor nu Tom Dumoulin(€1.000.000), Scarponi(€1.500.000, omdat ik van de grote 4 Nibali niet heb), Van Avermaet(€1.500.000, punch/sprint/kassei/tijdrit) en Vanmarcke(€1.000.000 punch/sprint/kassei).

Ik heb geen cav, greipel, matthews, kittel, bouhanni, coquard.

Ik twijfel voor die 5 miljoen tussen de nu geselecteerde mannen en bijv. Gerrans, Gallopin, Thomas.

Nog tips/aanvullingen?

JimKro

Er zijn ook eigenlijk maar iets van 2-3 'heuvelsprints' voor iemand als Matthews. Op de muurtjes legt hij het waarschijnlijk af tegen betere klimmers. Ik zie Matthews in de vlakke sprints normaal gesproken niet zomaar even top 10 rijden (als hij überhaupt al mee sprint). Voor de groene trui zijn ook betere kandidaten. Dus wat mij betreft is hij weggegooid geld.

Laatst gewijzigd
EPOmeister

'@ Poeksel, Rojas gewoon keurig 11e tussen de AK mannen in deze etappe!! Ik ga demare eruit gooien denk ik

Rovers

Ik ga ook maar eens een poging wagen in een tourspelletje. Dit zijn mijn mensen :
Froome (c) - Rodriquez (c) - Contador - Nibali - N. Quintana Rojas - A. Valverde - T. Pinot - D Martin
S Yates - F. Cancellara - T. Dumoulin - P Sagan - A. Kristoff (c) - E. Boasson Hagen
Rojas - Demare - Oss - Alaphilippe - Sepulveda en Bennet.

Laatst gewijzigd
Gekkegerrit1

Contador of
Van Garderen + Van Avermaet of
D. Martin + Van Avermaet + Gallopin?

zomaareens

die laatste

JimKro

'@Rovers

Bij mij gaat het ook zoiets worden denk ik. Nog wel Bardet er bij

EPOmeister

'@ Rovers, Jimkro, ik tel 7 sprinters voor het vlakke (Oss en Boasson Hagen al meerekenend..), is het niet slimmer om in ieder geval voor die 4 vlakke ritten 9 man te hebben in je team die punten kunnen halen in deze ritten?

JimKro

Ik vind 9 plaatsen een beetje zonde voor maar vier etappes. Je kan 1 of 2 plekken opvullen met een renner die sowieso punten scoort door klassementen (bv. Dumoulin in de tweede etappe met mogelijk punten voor het geel en wit). Als je op safe wilt spelen kan je best nog een extra sprinter meenemen, maar zelf hoef ik er in ieder geval geen 9 te hebben.

Arme Strong

'@EPOmeister, ja JimKro heeft gelijk, als je 9 (vlakke) sprinters wilt, dan gaat ten koste van je klim/klassement team. Dat is zonde als je bedenkt dat daar veel meer etappes van zijn.

chasse-patat

Overigens, mijn Frans is niet super goed maar Alaphillipe gaat volgens deze bron niet naar de tour: http://www.cyclingpro.net/velopro/road/pas-de-tour-de-france-pour-julian-alaphilippe

Laatst gewijzigd
embargo

In principe natuurlijk maar 3 etappes voor een massasprint, want neem aan dat er de laatste niet veel rassprinters meer over zullen zijn

embargo

Hij zegt inderdaad dat hij er ooit zal staan, maar dat dat niet dit jaar is

nafnikleb

'@chasse patat, LOL.
"Pas de Tour de France pour Julian Alaphilippe"

embargo

Waarom is iedereen eigenlijk zo gek op D. Martin?
In 2012 heeft ie 3x top 10 gereden, 2013 1x waarbij hij wel gelijk de etappe won.
Verder pakt hij volgens mij redelijk weinig punten

Daan°

Ik ga D.Martin vervangen voor Kelderman, sprint af en toe ook mee en klimt denk ik beter dan Martin.

embargo

Dylan van Baarle bij sprintjes heuevlop, enige kans op een top 20 notering?

1 2 ... 23 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.