Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 24 ... 94 95
JamesEvans2014

'@embargo Omdat Dan Martin zich heeft ontwikkeld en dit parcours op zijn lijf is geschreven. Bij de aankomsten van de punchers gaat hij gegarandeerd hoog eindigen en kan hij zelfs een rit meepakken. Als hij daarnaast zijn klimmersbenen uit de Vuelta tevoorschijn haalt, kan hij ook nog in de bergetappes punten pakken. Hij zal geen top 5 in het klassement gaan rijden, maar top 10 zit er misschien dan wel in.

Rovers

'@EPOmeister, Dezelfde reden als JimKro.

Ab Normaal

100% eens met JamesEvans.
Dan Martin is de allereerste die ik geselecteerd heb en een zekerheid in mijn team.

Uwi

'@chasse-patat Misschien Bardet? Dan moet je nog wel ergens 500.000 vrij maken. Anders zou ik voor Hagen gaan. Heb je alleen nog 500.000 over

Daan°

Jongens, deel ook ff mee in mijn poule :), is met één klik gedaan :). En als ik die DVD box krijg verloot ik hem wel!
http://www.scorito.com/cycling-manager/tour2015/wielerfans-nl?code=6043317e-138f-4017-860f-da020d9cd32d

Daan°

Mijn Team:

Contador
Froome
Nibali
Quintana
Pinot
Kelderman

Cancellara
Martin
Dumoulin

Sagan
Cavendish
Kristoff
Bouhanni
Bennett (Sam)

Boom
Vanmarcke
Alaphilippe
Martens

Nog tips?

chasse-patat

Ik heb Martens eruit gedaan en met de beschikbare 2,5 miljoen gekozen voor Taaramae en Hagen. Denk dat ik het zo wel rond heb. Nu de definitieve selecties nog afwachten :)

Uwi

'@Daan Te weinig mannen voor het klassement en het klimwerk. Alaphilippe gaat blijkbaar niet mee, ook zou ik 2 van de 3 tijdrijders eruit halen.

Daan°

'@Uwi,

Contador, Quintana, Froome, Nibali, Pinot, Kelderman... Niet genoeg?

JamesEvans2014

'@Daan Als ze allemaal fit zijn en presteren wel, maar de kans is groot dat er 1 uitvalt. Dan heb je gelijk wel een achterstand in de bergen op andere deelnemers. Ik zou zelf minstens 8 goede klimmers meenemen.

Laatst gewijzigd
Uwi

'@Daan Ik mis vooral klimmers die kort kunnen eindigen in behoorlijk wat etappes, zoals een Rodriguez, Valverde, D.Martin. Cancellara, T.Martin en Dumoulin zullen de eerste etappe veel punten pakken, maar of ze verder veel pakken is maar de vraag. Sprinters die een bergje kunnen overleven (een Degenkolb, Matthews, Hagen, van Avermaet, Rojas) kan je denk ik ook nog wel gebruiken

embargo

Als ik Van Garderen uit mijn team haal, moet ik dan Hagen en D. Martin nemen, of Van Avermaet en D. Martin?
Of van Garderen er gewoon inlaten?

sprintgeit

Huidig team:

Berg: Froome (Geel), Quintana (geel), Contador , Dan Martin, Rui Costa, S Yates, Meintjes, Bardet, Pinot, Purito, Sepulveda
Sprint: Bouhanni, Kristoff (Geel), Sagan, Rojas, Degenkolb, Demare, v Avermaet (heuvel), Bennett, Boasson Hagen

Met pijn in het hart thuisgelaten: Cav, Majka, TJ, Nibali, Matthews, Valverde, Coquard

Eigenlijk allemaal omdat ze te duur zijn. Twijfel nog over Nibali/Contador en de gele truien. Als Kittel gaat rijden knal ik Degenkolb eruit voor Matthews. Als Pozzovivo of Lopez van Astana erbij komen knal ik m'n ploeg denk ik helemaal weer overhoop.

Laatst gewijzigd
Uwi

Wat voor type renner is Sepulveda precies?

embargo

Staat te boek als knecht, maar is in de route du sud als 5e geindigd op 58 seconden van Contador

dnizzz

Kreeg niet echt antwoord, dus vandaar nog eens de vraag.. Sagan, of Degenkolb+coquard ?
en nog een twijfelgevalletje voor mijn team: Martin vs Kelderman ?

Jelle van der Linden

'@dnizzz
Ik zal gaan voor Sagan en (Daniel) Martin.

embargo

Op die eerste vraag zou ik geen antwoord weten.
Bij die 2e zou ik voor Kelderman gaan.
Martin pakt ongetwijfeld punten in de proloog, maar Kelderman kan 2 weken lang goed bergop rijden.
Martin kan best eens ontsnappen, maar als er 6 ontsnappingsdagen zouden zijn zou hij er maximaal 1 in de punten rijden

JimKro

Ik denk dat hij D Martin bedoelt. In dat geval zou ik hem kiezen ipv kelderman

dnizzz

Het ging inderdaad om Daniel Martin en niet om der Pfanzerwagen ;-)
rationeel denk ik inderdaad aan Martin, maar vind persoonlijk, Kelderman echt een leuke renner (met durf) en een beetje chauvinisme is mij ook niet vreemd.

Misschien gooi ik bij mijn team Gesink (soort van jokertje voor 1,5) en Bennet er wel uit, om Kelderman er wel bij te hebben. Maar dan neig ik er ook weer tot de wissel van sagan voor 2 sprinters.

Mijn team tot nu:

V. Nibali
C. Froome
N. Quintana Rojas
A. Contador
A. Valverde
J. Rodriguez
R. Bardet
T. Pinot
D. Martin
R. Gesink

T. Dumoulin

P. Sagan
A. Kristoff
E. Boasson Hagen
D. Oss
A. Demare
J. Rojas
S. Bennett

sprintgeit

'@Uwi, Sepulveda is iemand die kan verrassen in het hooggebergte. Heeft een aantal leuke uitslagen gereden dit jaar. Niet iemand die top 10 zal rijden, maar met een beetje geluk zet hij wel een paar leuke etappe uitslagen neer.

Uwi

'@embargo @sprintgeit Dank jullie, het overwegen waard dus voor 500.000

Patriickjoo

Wat denken jullie: S.Yates + M.Frank of een renner voor 1,5 miljoen zoals Gallopin,Dennis of van Avermaet?

Fondista

S. Yates en M. Frank, betere kansenspreiding...

Luc__16

Hallo wielerliefhebbers,

Dit is mijn team tot nu toe:

Nibali
Froome
Valverde
Rodriguez
Bardet
Pinot
Meintjes

Thomas
T.Martin
Dumoulin

Cavendish
Sagan
Kristoff
Matthews
Coqaurd
Demare

Trentin
Gallopin
Alaphilippe
M. Brandle

Hebben jullie nog eventueel tips of andere renners die kan inzetten?

1 2 ... 24 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.