Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 26 ... 94 95
Matti

Modolo is er nu niet bij, dus Cimolai zal voor eigen kans mogen gaan denk ik.

Wie wordt de kopman bij MTN-Quebeka? Hagen voor de sprint, maar wie in het hooggebergte? Meintjes?

Marco17-09

Hallo allemaal,

Ik heb ook een poule georganiseerd op Scorito.com voor de Tour de France 2015 en wil je daar ook voor uitnodigen!

Aanmelden kan tot uiterlijk zaterdag 4 juli om 14:00 uur. Eens kijken wie het meeste verstand van wielrennen heeft!

Klik op de link hieronder om ook mee te doen en maak kans op mooie prijzen!

Groeten,
RTL 7 Tour du Jour tourpoule

p.s.
Ook hebben we op dezelfde site een poule aangemaakt voor Wimbledon 2015. Voor de liefhebbers onder ons:
Het spel werkt eenvoudig:
- Stel een team samen van 20 spelers (10 dames en 10 heren)
- Kies iedere ronde een teamcaptain voor extra punten

Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 29 juni om 12:30 uur.
Klik op de link hieronder voor de tennis poule

Link RTL7 Tour du Jour Tourpoule: http://www.scorito.com/cycling-manager/tour2015/rtl-7-tour-du-jour?code=8669839e-bb3f-4988-b5a0-0288d073e468
Link Wimbledon 2015 poule: http://www.scorito.com/tennismanager/wimbledon2015/wimbledon-2015?code=d9345a23-354e-4534-ba89-e2369c7524ff

Daan°

Hallo allemaal,

Ik heb een poule georganiseerd op Scorito.com voor de Tour de France 2015 en wil je daar ook voor uitnodigen! LAAT NOU EENS ZIEN WIE HIER HET MEEST VERSTAND HEEFT VAN WIELRENNEN...
Het spel werkt eenvoudig:
- Stel een team samen van 16-20 renners
- Kies 3 kopmannen
- Stel iedere etappe 9 renners op
- Kies per etappe één van je 3 kopmannen 

Aanmelden kan tot uiterlijk zaterdag 4 juli om 14:00 uur. Eens kijken wie het meeste verstand van wielrennen heeft!

Klik op de link hieronder om ook mee te doen!

Groeten,
Daan Douven

Willen jullie ook even inschrijven in mijn poule?
http://www.scorito.com/cycling-manager/tour2015/wielerfans-nl?code=6043317e-138f-4017-860f-da020d9cd32d

Vanvliet77

Goedenavond allen....

Met de poule van scorito heb ik zo goed als mijn team helemaal ready to go😉, echter speel ik nog met een andere poule mee, waarin je maar 12 renners mag opstellen dit overigens zonder budget.
Dit is mijn lijstje, mocht je suggesties hebben hoor ik dat graag..
1. Quintana
2. Froome
3. Nibali
4. Contador
5. Van Garderen
6. Pinot
7. Rodriquez
8. Valverde
9.kwiatkowski
10. Sagan
11. Degenkolb
12. Kristoff

Als je suggesties heb dan hoor ik het graag.

WIDMollema?

Nog eentje. Sagan + Boasson Hagen of Bouhanni + Degenkolb (in de veronderstelling dat Kittel niet meegaat) ?

Harry De Bakker

'@Marco17-09
@Daan

Begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij is dit forum vooral bedoelt om te discuseren over je teamselectie. Het is denk ik niet de bedoeling om reclame te maken voor je eigen subpoule (in ieder geval niet door een standaard bericht te kopiëren en te plakken):

Het spel werkt eenvoudig:
– Stel een team samen van 16-20 renners
– Kies 3 kopmannen
... Etc.

We willen allemaal graag de trotse eigenaar worden van die prachtige DVD Box, maar zorg dan in ieder geval voor sluikreclame of iets dergelijks, want jullie 'reclame-vorm' begint te vervelen ...

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb vandaag Cancellara toch maar vervangen voor T Martin en Sam Benett. Cancellara gaat het in de proloog niet meer redden denk ik, en ik zie hem eigenlijk minder snel meesprinten/stampen voor de winst in de heuveletappes en muurtjes.

Enige waar ik een beetje over twijfel is Bardet, heb hem niet in mijn opstelling. Zou die meer opleveren dan Rui Costa?

Sebaz

Ook ik heb een (voorlopige) selectie gemaakt op Scorito. Inmiddels al zo'n 45 keer veranderd haha. Hij bestaat uit de volgende namen:

Klassement: Froome, Quintana, Contador, Pinot, Kwiatkowski, Majka,
Sprint: Cavendish, Rojas, Kristoff, Sagan, Bennett, Hagen, Matthews.
Dark horses: Rodriquez, Nerz, D.Martin, S.Yates, Sepulveda.

Ik twijfel met name over Kwiatkowski (vorm?) en Majka (Mag klassement rijden of slechts 'knechten' voor Contador). Zijn beide best prijzig en kan daar eventueel wel wat veranderingen in maken. Ik had bijvoorbeeld Warren Barguil in mijn ploeg staan, maar heb hem eruit gehaald. Is 2 miljoen en beduidend minder duur dan Majka en Kwiat. En Sepulveda of Kudus?

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Sebaz, Kwiatkowski en Majka, maar geen Nibali?

Je zou misschien Kwiatkowski, Rojas en Sepulveda kunnen vervangen voor Nibali? Of Kwiatkowski + Matthews voor Contador en Demarè.

JimKro

'@Ivo
Dikke kans dat Bardet meer gaat opleveren dan Rui Costa. Waarschijnlijk beter in het hooggebergte en klassement. Daarnaast ook een kandidaat voor de witte trui

dennishoutenbos
Laatst gewijzigd
Poeksel

Prima team Dennis.

ivo001

'@Jimkro

Voor het klassement waarschijnlijk beter ja, maar van wat ik hier gelezen heb gaat Rui Costa ook nog flink punten pakken op de aankomsten op de Mûr de Bretagne, Huy en misschien La Havre?

Edit: Ik zie net dat Konig is toegevoegd bij Scorito. PrijskaartjeL €2.500.000.

Twijfel tussen Costa/Bardet/Konig.

Maar misschien niet te veel meer nadenken tot de laatste 2 dagen, dan zullen de deelnemers wel redelijk definitief zijn.

Laatst gewijzigd
Quintana10

'@Ivo

Altijd voor Bardet gaan naar mijn mening. Beter in het hoog gebergte dan Costa en zou wel eens in de top 5 kunnen eindigen. Konig is geen kopman itt de 2 anderen en valt dus al direct af.

pirazzi

Basso staat in de categorie klassementsrenner maar hij is sinds zijn overstap naar Tinkoff-Saxo knecht van Contador.

tommoz

Dag allemaal,

Ik heb het etappeschema eens goed bestudeerd en vraag me af of er nu wel zoveel matthews aankomsten zijn? Voor etappe 3,6,8 denk ik dat ze eerder voor gerrans zullen gaan bij orica (vergelijkbaar met etappe 7 in de giro?)
En op het vlakke zijn er denk ik toch een heleboel snellere mannen dan Matthews.. Ben benieuwd wat het strijdplan van orica zal zijn.

Verder zou het zomaar kunnen dat er 5 massasprints zijn ipv 4.. Ik vermoed namelijk dat etappe 15 gewoon in een massasprint zal eindigen (laatste 60 km zijn vlak, dus als peleton rustig begint komen de sprinters makkelijk die 2e cat. berg over toch?

Of zeg ik nu iets geks?

JimKro

Ja zou zeker kunnen. Maar ook wel een vrij grote kans dat een Cavendish er wordt afgereden daar als andere ploegen de koers hard maken.

En voor Matthews zie ik idd niet erg veel geschikte aankomsten.

Ik zat trouwens te denken aan Geschke voor 500k. Zou hij de man zijn van Giant op de muuraankomsten?

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Wie zou ik eerder Kiezen Kwiatkowski of Rui Costa?
Want Kwiatkowski kan van alles wat een beetje en kan teampunten krijgen als Cavendish 1 of 2 ritten wint.
Rui Costa gaat sowieso hoog eindingen in tijdrit en kan ook in de heuvels etappe hoog eindigen.

Wat vinden jullie??

tommoz

Ik denk dat ze wel voor geschke zullen gaan in die ritten idd, alleen betwijfel of hij met dit deelnemersveld in elke muuraankomst bij de eerste 5 zal gaan eindigen...

Nu is 500k natuurlijk ook niet heel veel geld, maar kost wel weer een plekje in je team. Dan hebben cimolai/bennet denk ik betere puntengarantie.

In de categorie 500k, wat vinden jullie van J. Pantano?

tommoz

'@strikers: kwiatkowski.... Gaat ook een goede ITT rijden en zoals je al zei: een alleskunner. Gaat ook punten pakken in de TTT. Ik denk dat kwiat in bloedvorm gaat zijn in de tour,

Costa is net niks. Alleen als hij zn klassement in het begin verprutst dan kan hij misschien 1 of 2 ritten winnen door in een ontsnapping te gaan zitten.

TheStrikers

'@tommoz Ik heb ook het gevoel dat Kwiatkowski in de tour zijn Talent laat zien
Ook nog een Kandidaat voor witte trui dus ook een voordeel

zomaareens

V vliet: 3 of 4 sprinters?

SJB

Ik heb tot nu toe het volgende team:

- Nibali
- Froome
- Quintana
- Valverde
- Rodriguez
- Pinot
- Bardet
- D. Martin
- Barguil
- Sagan
- Kristoff
- Boasson Hagen
- Demare
- Rojas
- Oss
- Bennett
- Cimolai

En nog 5 miljoen over voor eventueel 3 plekken. Ik kan natuurlijk gewoon Contador nemen of een combinatie van klassementrenner, aanvaller, sprinter/tijdrijder. Heeft iemand suggestie wat ik nou moet/kan doen?

Lance Beenstrong

degenkolb, dumoulin, vanmarcke?

zomaareens

wie pakt meer punten over de hele tour? kwiat of degenkolb?

1 2 ... 26 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.