'@SonnyColbrelli, als Nibali nu lekker in vorm was in de Dauphine was de keuze wat makkelijker geweest. Ik weet wel dat hij vorig jaar ook de Dauphine heeft gebruikt om in vorm te komen ipv er al te zijn, maar hij werd er nu vaak wel heel makkelijk afgepierd.
Wat betreft el Pistolero..zal denk ik zeker tot aan de laatste week wel bij de top horen, daarna lijkt het me inderdaad sterk dat hij de toppers kan blijven volgen.
Ik denk dat Alberto helemaal niet zo diep heeft hoeven te gaan in de Giro. 6 bergetappes en bij de laatste moest hij eraf, maar bleef het verlies wel heel beperkt. Voor mijn gevoel was dat net als bij voetbal de tweede helft uitvoetballen. Nee hoor, die staat er straks weer.
Affijn, contador 48e :-)
Cavendish is 5M, Greipel 4M. Ik schat Cavendish ook hoger in, maar of de 1M extra waard is tov Greipel weet ik niet. Als je twijfelt zou ik Greipel nemen.
Wat betreft Contador: enerzijds http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/4037717/2015/05/22/Als-Contador-ook-Tour-wint-eet-ik-mijn-schoenzolen-op.dhtml maar anderzijds, bij de Vuelta vorig jaar had ik 'm (ook) niet zo goed verwacht...
Ik heb nu Arredondo/Henao/Ventoso (3,5m) in mijn team, maar twijfel of ik deze zal ruilen voor Rolland/Cimolai (3,5m)
Of dat ik Arredondo/ T. Martin/ Ventoso (4m) zal ruilen voor Rolland/ S. Yates (3,75m) -> in deze situatie blijft Henao dus ook gewoon in mijn team..
Wat denken jullie?
Naast Scorito doe ik ook mee met Zweeler en ik ben bezig met een team (15 renners) voor alleen de 1e etappe (de tijdrit), aangezien er ook prijzen zijn voor elke etappe. De top 20 krijgt punten.
Nu heb ik de volgende renners:
Barta
Brandle
Cancellara
Castroviejo (mocht hij meegaan)
Sylvain Chavanel
Clement
Cummings
Dennis
T.Dumoulin
Froome
Jungels
Kwiatkowski
Malori
T.Martin
Thomas
Hebben jullie nog aanmerkingen? Twijfel zelf een beetje over Clement en Kwiatkowski. Of zijn er andere renners die hier niet thuishoren of die ik mis?
'@Uwi Omdat ik vind dat een forum moet bestaan uit vragen én antwoorden, zal ik je proberen te helpen.
Ik denk dat je een goede lijst hebt van tijdrijders, maar denk met de vlakte van het parcours en de relatief korte afstand dat ook snelle mannen als Matthews, Sagan en Hagen nog wel eens top 20 kunnen eindigen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.