Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 40 ... 94 95
back2bike

Aan de andere kant, bij de ploeg van bardet wordt het wel belangrijk voor wie ze gaan: Peraud of Bardet?

pattiepot

Bardet en Kwiatkowski/Rui Costa of Nibali (4e topklassementsrenner)...?

lucas14

Ik zou na vandaag toch Nibali weer meenemen

Jelle van der Linden

Wie denken jullie dat meer punten gaat opleveren:
Ik heb nog 2 miljoen over.
Ik heb geen klimmers meer nodig!
Als ik Simon Yates en Vuilermoz kies zijn ze voor de muuraankomsten.
1. Tom Dumoulin + Malori
2. Hagen + 500k
3. Coquard
4. Castroviejo + Durbridge + 500k
5. Simon Yates + Vuilermoz + 500k
6. Simon Yates + Castroviejo + 500k

Esko

Ik neig naar optie 2 en 3 met mijn voorkeur naar optie twee. Naast sprinten kan Hagen in een overgangsetappe een gevaarlijke klant zijn voor een succesvolle ontsnapping.

rubenvvs1999

Wat denken jullie van Tim Wellens? Hij heeft natuurlijk een lichte blessure opgelopen, maar is erg talentvol. Is hij de 750k waard?

RubenVB

Het wordt tijd dat het begint zodat niemand meer kan aanpassen haha

ivo001

'@jelle Rojas en Demare, of heb je die al?
Boasson Hagen + Benett is misschien nog wel beter.

Jelle van der Linden

'@ivo001,

Ik heb Rojas, Demare en Bennett al

RubenVB

'@Rubenvvs Wellens zou wel een etappe kunnen winnen in de ontsnapping, maar qua klassement top 25 niet heel veel punten waard.

RubenVB

'@ Jelle optie 4 en dan nog met Cimolai erbij. Zowel bij proloog als bij teamtijdrit profijt van en Cimolai voor de sprints.

rubenvvs1999

'@rubenVB ik heb nu wellens en 750k. Is het verstandiger om één goede 1,5mln renner te kiezen of een renner van 1mln en een van 500k of bijv Frank en Simon Yates

Jelle van der Linden

RubenVB,

Ik heb Cimolai al.

Vijverberggeit

Wie levert het meest op voor 2 miljoen, onze Kelderman, man in vorm, of toch Dan Martin, het parcours lijkt goed voor hem maar is dit jaar nog niet super. Of iemand nog een beter idee voor klassement en heuvel aankomsten?

Usquebaugh

Op dit moment is het toch nog koffiedik kijken, we zien wel wie de betere opties waren tijdens de tour ga gewoon van je gevoel uit

droomteam

Pirazzi dan vergeet je ook nog SKY en Tinkof Saxo voor de ploegen tijdrit tevens zit er dit keer ook nog een beklimming aan het eind in van 6,7%

droomteam

De ploegen uitslag van 2013 er bij gepakt en dan nu het parcours bekeken dan is voor mij de top favoriet SKY ,of Movistar moet Dowsett mee nemenen dan zie ik die ook op het Podium

Luc__16

Bennet of Meintjes

Haha teveel keuzes.

RubenVB

'@Rubenvs Blijft moeilijk. 750 k renners zijn of een schot in de roos of een miskoop. Frank bijvoorbeeld verwachtte ik vorige Tour veel van maar dat werd niets.

Simon Yates heeft een top Dauphine gehad, maar de vraag is of hij dat 3 weken kan volhouden..

Bij een goede 1,5 mljn renner heb je iets meer zekerheid, maar dan met die 750k x2 weer gespreide kansen :)

Niballie

Ik heb er weer eentje, over de Yates-broertjes:

A: Simon
B: Adam

zomaareens

Iemand een link van dat artikel over Mattews? Twijfel nog zo over m.. als ie voor groen gaat neem ik m

Niballie

http://www.cyclingquotes.com/news/white_matthews_can_win_the_green_jersey_-_but_not_this_year/

Dit zei White een tijdje geleden.

Gids05

Ruben vb kan cimolai goed tijdrijden dan ?????

Jelle van der Linden

'@Gids05,

Goed lezen hij schrijft cimolai voor de sprints.
dat tijdrijden sloeg op Durbridge en Castroviejo

Masterw

Wie zouden jullie kiezen
Kwiakowski of van Garderen?

1 2 ... 40 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.