Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 41 ... 94 95
Wuton

'@zomaareens dit is wat ik recent had gelezen over Matthews:
http://www.cyclingnews.com/news/matthews-ready-for-tour-de-france-debut

Luvape

Is Kangert een goede optie naar jullie idee? Degelijke renner, goede tijdrit en vond hem in de afgelopen Giro opvallend sterk klimmen.
Heb nu 9 klassementsmannen, 3 klimmers, 6 sprinters, Dumoulin (NL) en een miljoen te besteden.

RubenVB

'@Gids05 wat @Jelle zegt. Cimolai is echt een sprinter inderdaad, geen tijdrijder.

ivo001

Wie kunnen er eigenlijk het beste dalen van de grote 4? Begin een beetje te twijfelen aan mijn keus voor Quintana als kopman.

RubenVB

'@Luvape bij Astana dit seizoen presteert bijna iedereen :-p Kangert is vaak top 20

@Ivo Contador

droomteam

Waarom zou je twijfelen aan Quintana al word hij nummer 3 of 4 aan het eind dan haalt hij waarschijnlijk nog meer punten dan de nummer 2 die haalt aan het eind 80 punten
Word hij 3 haalt hij 60 punten aan het eind + 60 als jongere dus 120 punten word hij 4 dan is het 110 punten .

ralphf

Einde van de tour geeft kopmanschap toch geen dubbele punten?

bart1e

Kan iemand mij advies geven over mijn laatste keuze, voor welke optie kan ik het beste gaan.

A: Van avermaet & Rojas
B: Gallopin & Oss
C: Costa

Twijfel alleen of Costa meer punten in zijn eentje gaat halen.

Gr!

Keibler

Hallo mensen ik doe niet mee met deze poule maar wat denken jullie van Alaphillipe, Barguil...

snoek1974

Zou voor Gallopin en Oss gaan , van avermeat rijdt hem waarschijnlijk niet uit en Rojas heeft veel concurrentie in de heuvel etappes .

Costa heb ik ook aan gedacht maar gekozen voor Kwiatovski

Gallopin is een aanvaller , mogelijkheid in de heuvel etappes , punten bij winst etappe Greipel en Oss is een sprinter en kan je opstellen tijdens de ploegentijdrit

herrzaat

Fuglsang hoor ik weinig in het forum. Mij is verteld dat hij wat kilo's verloren is en aangezien hij in elke klassieker dit jaar top 10 reed, vind ik het een dark horse voor de top 8 a 10. Graag jullie gedachten hier over :)

rubenvvs1999

Ik wil graag kiezen tussen rodriguez of valverde en quintana of froome als mijn kopmannen naast sagan. Wat is volgens jullie de beste combi? Graag onderbouwde mening.

mcnuggets

'@ruben. Ik zou dan Valverde kiezen. Vooral vanwege zijn kans op teampunten en de kansen in de ttt. Van de klimmers quintana vanwege de witte trui.

wesley1983

Nacer bouhanni gevallen in frans kampioenschap en moet waarschijnlijk verstek geven voor de tour.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2378839

Jalabert88

Ik twijfel sterk over mijn laatst te besteden 3 miljoen. Naar eigen inzicht zoek ik nog iemand die mee kan doen bij de tijdrit en de muurtjes in de eerste week. Optie B is wellicht voor de rest van de tour een betere optie... Maar waarvoor zouden jullie jullie kiezen;
A. V. Avermaet en Thomas of
B. Kelderman en Henao

Ab Normaal

Definitief geen Bouhanni.
Cav krijgt de vlakke sprints wel kado zo.

joh78

A. Kelderman en Martin
B. Valverde

Hunneman180

Oja, is misschien wel handig om te weten. Ik denk dat bijna iedereen wel een van de 'vier' moet wegdoen, omdat hij/zij anders te weinig budget heeft. In 2011 heeft Contador de Giro (winnaar), en de Tour gereden. In de Tour werd hij echter 5 en misschien heeft dit wel aan dat hij geen 2 rondes achter elkaar kan combineren.

joostpr8

Welke optie a of b?
A. Contador
B. Majka en van avermaet
en c of d?
C. van avermaet
D. rojas en bennett

mcnuggets

wat zijn definitief de 500K koopjes? Bennett, Cimolai en? Sinkeldam?

Fundacion Euskadi

'@joostpr8: ik zou eerder nerz kiezen dan bennett

wesley1983

Na het uitvallen van Bouhanni lijkt Soupe mij ook een koopje of toch het overwegen waard,zal toch zijn kans mogen gaan in de sprint nu denk ik.
Petit nog oproepen lijkt me ook een mogelijkheid voor Cofidis.

RubenVB

...... ik ben al een week klaar met veranderen(wat ik daarvoor 25x deed)

Maar nu met het uitvallen van Bouhanni kan ik weer opnieuw beginnen.... was een zekerheidje voor mij

droomteam

Ja balen al het huiswerk kan opnieuw door het uitvallen van Bouhani .Dacht dat ik klaar was nee weer nadenken wie wel er voor in de plaats

marcfiets

ja jammer bouhanni was een mooie voor de vlakke sprints maar ook voor de sprints met een heuveltje

1 2 ... 41 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.