Zoals hier eerder al werd besproken is het misschien niet leuk om al te veel op details in te gaan en eventuele "geheimen" op tafel te gooien, maar de volgende vraag kan mijns inziens nog wel:
Hoe denken jullie over het aantal te selecteren renners. Zestien lijkt mij sowieso te weinig, maar wellicht dat twintig wat te veel is, omdat mijn ervaring leert dat je vaak met renners blijft zitten die je amper opstelt of in de verkeerde etappes. Momenteel heb ik er zeventien, maar ik twijfel een beetje of ik dat "moet" verhogen. Nog los van de vraag hoe, want mijn budget is op en m'n team staat redelijk al zeg ik het zelf.
Rodriguez én Valverde geen optie? Kijkend naar het verleden Rolland, maar wie weet kan Barguil verrassen. Vorig jaar reed Rolland naar een elfde plek geloof ik, terwijl hij vierde was geworden in de Giro. Aan de andere kant heeft hij nog weinig laten zien dit jaar. Nibali is voor mij een zekerheidje, maar dat heeft ook met persoonlijke voorkeur te maken. Contador een Giro-Tour dubbel zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, al hoop ik dat het tussen Contador en Nibali zal gaan.
Ik denk dat veel mensen dat hebben met van Avermaet. Echter als zijn vrouw gewoon op de verwachte datum of misschien wel later gaat bevallen, kan hij gewoon praktisch de hele tour rijden en dan pak je veel punten op je concurrenten. Maarja als hij na de TTT er de brui aan geeft valt het wat tegen hoeveel punten hij pakt ben ik bang.
Pinot! Die gaat het gewoon weer erg goed doen deze Tour! Ik denk dat van Garderen te kort komt in de laatste week. Het is een Tour voor klimmers en dan zie ik Pinot hoger eindigen.
Eens @KcirAmsnir, de vrouw van van Avermaet is uitgerekend op de laatste dag van de tour dus best grote kans dat Greg de Tour "gewoon" uitrijdt of in ieder geval de eerste twee weken en daar liggen zijn kansen natuurlijk. Met Greg kun je dus zomaar goed scoren!
Ik twijfel erg of ik Uran of Peraud moet meenemen. Beide zijn voor 3.000.000 niet aan de goedkope kant, maar ik denk dat ze er tijdens de Tour gewoon staan. Uran tweemaal 2e in de Giro en Peraud afgelopen jaar zelfs 2e in de Tour ! Uran begon matig aan afgelopen Giro maar hij werd steeds sterker. Peraud is een Fransman en die werken vaak het hele jaar naar de Tour toe. Ik verwacht dat hij nog één keer gaat pieken in een grote ronde. Keuzes, keuzes, en nog eens keuzes ...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.