Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 42 ... 94 95
Esko

Bouhanni had ik juist omgeruild om Valverde in mijn team te kunnen proppen. Van Rojas is het onzeker of ze hem wel of niet meenemen. Ik heb voor het geval dat wel een leuke vervanger klaarstaan.

Bertje82

Zoals hier eerder al werd besproken is het misschien niet leuk om al te veel op details in te gaan en eventuele "geheimen" op tafel te gooien, maar de volgende vraag kan mijns inziens nog wel:

Hoe denken jullie over het aantal te selecteren renners. Zestien lijkt mij sowieso te weinig, maar wellicht dat twintig wat te veel is, omdat mijn ervaring leert dat je vaak met renners blijft zitten die je amper opstelt of in de verkeerde etappes. Momenteel heb ik er zeventien, maar ik twijfel een beetje of ik dat "moet" verhogen. Nog los van de vraag hoe, want mijn budget is op en m'n team staat redelijk al zeg ik het zelf.

Jeffrey81

Ik lees weinig mensen die voor 1,5 miljoen gokken op Arredondo. Bij mij staat ie er vooralsnog wel in. Slechte keuze, of zouden jullie voor 1,5 miljoen een andere keuze maken?

Ik heb al 20 renners overigens, dus het zou enkel om één vervanger gaan eventueel....

Laatst gewijzigd
pirazzi

Arredondo kan wel top 5 in het bergklassement halen.

Stevepp

Na veel leeswerk vraag ik ook maar even wat tips, waar verwachten jullie meer van:
Rodriguez of Valverde?
Barguil of Rolland?

En grote vraag: wie van de "grote vier" weglaten? Ik neig naar Contador of Nibali

Niballie

A. Gallopin
B. Cimolai + S. Yates

KcirAmsnir

Rodriguez én Valverde geen optie? Kijkend naar het verleden Rolland, maar wie weet kan Barguil verrassen. Vorig jaar reed Rolland naar een elfde plek geloof ik, terwijl hij vierde was geworden in de Giro. Aan de andere kant heeft hij nog weinig laten zien dit jaar. Nibali is voor mij een zekerheidje, maar dat heeft ook met persoonlijke voorkeur te maken. Contador een Giro-Tour dubbel zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, al hoop ik dat het tussen Contador en Nibali zal gaan.

Jelle van der Linden

'@allieballie,

Ik zal kiezen voor optie B. Meer kansen op punten. Bij Gallopin is het nog maar de vraag of hij veel punten gaat halen

Laatst gewijzigd
JasperMollema

Darkhorse: Woutje Poels, of zal hij net de laatste man gaan worden voor Froome?

Gekkegerrit1

Nibali
Froome (C)
Quintana (C)
Valverde
Van Garderen
Rodriguez
Pinot
Bardet
D. Martin
S. Yates
Meintjes
T. Dumoulin
Sagan (C)
Kristoff
Degenkolb
Boasson Hagen
Cimolai
Bennett
G. Izagirre
Valgren

Wat vinden jullie van dit team? en kopmannen?

bart1e

Verwachten jullie dat een Valverde of een bardet meer punten haal? Zit nog te twijfelen tussen deze 2.

ivo001

Ik verwacht Valverde, denk dat hij wel 2 etappes kan winnen, en in het klassement net top 10 zal halen.

Maar het is wel een prijsverschil van 1.5m

zomaareens

Porte laatste man Froome? En Fuglsang bij Nibali?

droomteam

Ralpf ik heb het niet over dubbele punten aan het eind Wan neer Quintana 4e word in het klassement haalt hij daar voor 50 punten en 1 in het jongeren klassement dan zijn dat er samen 110 .

Rolf.s

uran en bennet of alleen T. van Garderen?

ivo001

Ik verwacht helemaal niets van Uran. In de Giro bijna onzichtbaar, en TJ van Garderen reed een goede Dauphiné

Jalabert88

Wie o Wie....
A. v. Avermaet en Thomas
B. Henao en Kelderman

siht

Ik zou V Avermeat sowieso niet meer kiezen met zijn vrouw die op springen staat

KcirAmsnir

Ik denk dat veel mensen dat hebben met van Avermaet. Echter als zijn vrouw gewoon op de verwachte datum of misschien wel later gaat bevallen, kan hij gewoon praktisch de hele tour rijden en dan pak je veel punten op je concurrenten. Maarja als hij na de TTT er de brui aan geeft valt het wat tegen hoeveel punten hij pakt ben ik bang.

jan.linde

Van Garderen of Pinot? Van Garderen was in de Dauphiné de enige die Froome enigszins kon volgen, maar Pinot is meer een rasklimmer. Parcour ligt hem wel, die halve minuut in de ploegentijdrit is te verwaarlozen tegen een paar top10 plaatsen of zelfs hoger..

Marakus

Pinot! Die gaat het gewoon weer erg goed doen deze Tour! Ik denk dat van Garderen te kort komt in de laatste week. Het is een Tour voor klimmers en dan zie ik Pinot hoger eindigen.

Eens @KcirAmsnir, de vrouw van van Avermaet is uitgerekend op de laatste dag van de tour dus best grote kans dat Greg de Tour "gewoon" uitrijdt of in ieder geval de eerste twee weken en daar liggen zijn kansen natuurlijk. Met Greg kun je dus zomaar goed scoren!

Laatst gewijzigd
Rolfo

Superknecht Maijka vs van Garderen, van wie verwachten jullie het meest qua punten?

Laatst gewijzigd
jan.linde

En mogen Henao, Kreuziger/Valgren voor eigen kansen rijden op muren?

jan.linde

Vuillermoz mag ook in dat rijtje

Harry De Bakker

Ik twijfel erg of ik Uran of Peraud moet meenemen. Beide zijn voor 3.000.000 niet aan de goedkope kant, maar ik denk dat ze er tijdens de Tour gewoon staan. Uran tweemaal 2e in de Giro en Peraud afgelopen jaar zelfs 2e in de Tour ! Uran begon matig aan afgelopen Giro maar hij werd steeds sterker. Peraud is een Fransman en die werken vaak het hele jaar naar de Tour toe. Ik verwacht dat hij nog één keer gaat pieken in een grote ronde. Keuzes, keuzes, en nog eens keuzes ...

1 2 ... 42 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.