Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 43 ... 94 95
ConINGtador

'@Harry De Bakker:

In denk dat zowel Uran als Peraud beide kunnen verassen. Ik verwacht inderdaad, zoals je zegt, dat ze er gewoon staan. Ik heb in ieder geval een van de twee in mijn team als dark horse.

siht

Ik kan Rojas de sprinter niet meer kiezen. Hij gaat dus niet mee

embargo

Dylan van Baarle (Cannondale) of Paul Martens (Lotto Jumbo)
Wie gaat het hoogst eindigen in de sprint?

Patriickjoo

Welke klimmer/klassementsman van 2 miljoen verwachten jullie het meest van?(Dan Martin heb ik al)
Is dat gewoon Kelderman? Of toch Talansky? Of wellicht nog iemand anders?

Dominique-10

'@siht Nee Rojas gaat definitief niet mee. Ploeg is vanmorgen bekend gemaakt

embargo

'@patriickjoo dan zou ik gewoon voor Kelderman gaan, kan misschien ook nog plek 4/5 jongerenklassement halen

ivo001

Ik heb nu dus 1 miljoen over door het wegvallen van Rojas. Ik heb al 19 renners. Hoe kan ik het gat het beste opvullen?
Demare en Bennet heb ik al.

Zit te twijfelen tussen Coppel/Kangert/Malori/Feillu/Trenti/Oss/Vanmarke

Wil eigenlijk een sprinter er voor terug, klassementsrenners heb ik al 9, en dan nog Meintjes en S. Yates als backup.
Een renner voor de proloog kan ook misschien. Malori lijkt me dan een goede, met kans op teampunten van Valverde en Quintana en de witte trui.

Of Demare vervangen voor Coquard?

Ik neig op het moment naar Trentin, voor de etappes die te zwaar zijn voor Cavendish.

Of zou ik beter Demare kunnen vervangen voor Gallopin, en dan Cimolai toevoegen?

Laatst gewijzigd
dirtydutch

'@ivo. Ik zou investeren in vanmarke of oss. Allebei inzetbaar in sprintetappes. Vanmarke vorig jaar 4x een top 10 klassering. Tevens neemt lotto geen sprinter mee waardoor hij vaak rond plek 10 zal finishen, je kan hem ook mooi inzetten in de kasseienetappe. Verwacht dat oss ook mee gaat sprinten. Hij zal dus ook punten binnen gaan sprokkelen.

siht

Je kan Tom Dumoulin nemen, die is 1 miljoen en kans op winst in proloog + gele trui.

ivo001

'@dirtydutch Oss heeft nog weinig gepresteerd dit jaar, en heb Van Avermaet al in mijn team. denk dat ze die misschien vaker uitspelen. Vanmarcke is in een grand tour nog nooit verder gekomen dan de 8e plek. Trentin heeft in 2013 en 2014 een touretappe gewonnen.

@siht Heb Dumoulin al

Ik hoop eigenlijke dat de laatste plek bij Orica Geenedge nog opgevuld gaat worden door Albasini.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

De selectie van Lampre is inmiddels definitief. Zowel Davide Cimolai als Filippo Pozzato zijn geselecteerd. Beide sprinters kunnen wel een heuveltje verteren al denk ik dat Cimolai iets beter is in de heuvels en Pozzato beter is op het vlakke. Gaan ze de sprintetappes op die manier verdelen? Of moet Cimolai knechten (lead-out) voor Pozzato of andersom?

Laatst gewijzigd
jan.linde

Pinot als puncheur? In Zwitserland kwam die aardig mee

Marakus

'@Harry ik denk dat Uran er wel gaat staan die groeide duidelijk naar mate de Giro vorderde. Hij begon gewoon heel slecht en is er volgens mij fris uitgekomen. Peraud heeft vorig jaar een ongekend goeie Tour gereden waar alles op z'n plek viel het zou me verbazen als hij dat kan herhalen. Uran is een grotere en bewezen klassements man en niet te vergeten 10 jaar! jonger.

@Ivo, ik zou denk ik voor Trentin gaan kan je op veel plekken uitspelen en eindigt altijd een paar keer kort zo niet etappe winst. Als ik het me goed herinner zijn zijn overwinningen uit ontsnappingen en dat is erg moeilijk om te voorspellen.

Stevepp

A Cavendish
B Coquard en Bennett

en welke 2 van:

A Meintjes
B Nertz
C Vuillermoz
D de Gendt
E Sepulveda
F iemand anders?

jan.linde

Coquard+Bennett = 2.5mil
Cav = 5mil

Lijkt me duidelijk toch. Cav gaat nooit dubbele punten halen dan die twee bij elkaar

ivo001

Misschien ga ik wel voor Navardauskas ipv Trentin.
Ook 1 miljoen, en vorige tour 5x top 10 gereden!

De teams zijn bijna compleet, er ontbreken er alleen nog 4 bij Europcar en 1 bij Orica-Greenedge

Laatst gewijzigd
Stevepp

'@jan.linde de eerste vraag was even voor een ander poultje, daar is cav 4 miljoen en die andere 2 samen 5 miljoen

martbiemans

Dit is de eerste keer dat ik met een scorito poule meedoe, is dit een beetje een sterk teampie?

V. Nibali
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

C. Froome
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

N. Quintana Rojas
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

A. Contador
Klassementsrenner

€ 5.000.000
Meer info

A. Valverde
Klassementsrenner

€ 4.000.000
Meer info

T. Pinot
Klassementsrenner

€ 2.500.000
Meer info

R. Bardet
Klassementsrenner

€ 2.500.000
Meer info

W. Kelderman
Klassementsrenner

€ 2.000.000
Meer info

L. Meintjes
Klimmer

€ 750.000
Meer info

T. Wellens
Klimmer

€ 750.000
Meer info

T. Martin
Tijdrijder

€ 1.500.000
Meer info

T. Dumoulin
Tijdrijder

€ 1.000.000
Meer info

A. Malori
Tijdrijder

€ 1.000.000
Meer info

P. Sagan
Sprinter

€ 5.000.000
Meer info

A. Greipel
Sprinter

€ 4.000.000
Meer info

J. Degenkolb
Sprinter

€ 3.000.000
Meer info

L. Boom
Aanvaller

€ 1.000.000
Meer info

S. Bennett
Knecht

€ 500.000
Meer info

K. Durasek
Knecht

€ 500.000
Meer info

sprintgeit

Valls + Nibali of Rui Costa + Purito?

siht

'@Martbiemans, 3 tijdrijders lijkt me wat overdreven. Ik zou er 1 of geen inzetten aangezien er maar 1 tijdrit is (openingsetappe).

martbiemans

'@siht I know maar ik verwacht dat movistar the ttt wint en martin zie ik er nog wel voor aan om een etappe te pakken. Daarnaast denk ik ook dat Lars Boom kort zal eindigen op de kasseien. Of is die redenatie niet slim en te veel speculeren?

Il Mostro

Hallo jongens en meisjes,

Hierbij even een tip: kijk, voordat je een vraag stelt over je poule, even op procyclingstats.com. Daar kun je heel duidelijk de resultaten van alle renners bekijken. Ook kun je hier de prestaties van renners via 'Head to head' vergelijken.

Groet,

Patriickjoo

Ongetwijfeld zal Martin ergens een etappe pakken of op zijn minst kort eindigen..Maar dat zou betekenen dat je hem elke etappes op moet stellen want het is onmogelijk te zeggen welke dit gaat zijn..Dan zou ik voor die 1,5 miljoen nog een klimmer of sprinter nemen waarbij je zeker weet dat die meerdere malen top-20 gaat finishen.

martbiemans

Verwachten jullie veel van D. Teklehaymanot? Kost maar 500k en heeft toch aardig bergop gereden de laatste tijd.

Rolf.s

Waarom noemt niemand Richie Porte hij had een best goede voorbereiding naar mijn mening, tot de val in de giro.

1 2 ... 43 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.