Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 44 ... 94 95
ivo001

'@mart
Kelderman, malori en boom eruit voor Rodriguez en Demare

Patriickjoo

Ik heb nu nog 1,5 miljoen budget en nog 1 plek over.. Heb nu 10 klimmers en 9 sprinters/punchers. Wat zouden jullie doen voor die laatste 1.5 miljoen? Ik twijfel tussen een klimmer(Navarro), tijdrijder(T.Martin) of een aanvaller zoals bv. Gallopin.

siht

paar klimmers/klassementsrenners, je moet er toch een aantal opstellen elke dag en er vallen er altijd paar uit

Siep

T. Martin. Ik verwacht dat hij de proloog wint en dus geel pakt en misschien pakt ie ook nog een andere etappe of top 5

LdR

Keuze:
A. Tom Dumoulin + Kelderman
B. Matthews

Verder mis ik zowel Greipel als Cav in m'n tourpoule.. Gaat dit veel punten kosten in de vlakke etappes?

Jelle van der Linden

Als Bouhanni niet mee gaat (of snel naar huis gaat) voor wie gaan ze dan in de sprints
Soupe of Vanbilsen?

Laatst gewijzigd
siht

Ik denk Soupe, maar Bouhanni gaat waarschijnlijk gewoon

RubenVB

haha nu gaat Bouhanni wel waarschijnlijk. Nu is er dus een andere vraag: behoud ik mijn vertrouwen of zal hij niet presteren als gevolg van de val...

JimKro

Voor mij nog makkelijker om hem eruit te laten in ieder geval. Ik vond hem zijn geld al niet waard

Lance Beenstrong

ik zit nog te twijfelen over 6 miljoen;

A: Contador + Vanmarcke/oss/malori/dumoulin --> totaal 17 renners
B: Kwiatkowski + van avermaet + vanmarcke + malori/dumoulin --> 19 renners
C: van garderen + kwiatkowski --> 17 renners
D: Van Garderen + van Avermaet + malori/dumoulin --> 18 renners

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Patriickjoo

Verwachten jullie dat Coquard zijn 2 miljoen waard gaat zijn?

Laatst gewijzigd
jan.linde

Coquard zal hoogstwaarschijnlijk zeker 5x top10 rijden, dat is minimaal 5*22=110 pnt, en dat is trouwens de ondergrens, verwacht hem eerder rond plek 6/7

LdR

Ik zit nog met een lastige keuze. Heb in totaal 20 renners, maar de balans tussen klassement/klim enerzijds en sprint anderszijds slaat wat door (te veel klim/klassement). Ook heb ik 2 tijdrijders opgenomen, aangezien ik vermoed dat de winnaar van de proloog minimaal 3 dagen in het geel (en wit) rijdt. Naast de punten voor etappe 1 gaat dit dus direct veel punten opleveren.

Om wat meer balans aan te brengen twijfel ik nog tussen:
A. Tom Dumoulin + Kelderman
B. Matthews

Wie helpt mij uit de brand?

Goozbabs

'@LdR, ik zou persoonlijk niet gaan voor Matthews, een paar goedkope sprinters heb je meer aan, aangezien Gerrans ook voor sprints met bergop aankomst rijdt.

WoutervitesseNL

ik zou in dat geval kiezen voor B, aangezien je kelderman dan ziet als een 'reserve' klimmer. daarnaast zal Matthews meer punten halen dan Dumoulin, en kan je hem als zekerheidje opstellen in de sprintetappes. Zit zelf nu ook met dit probleem opgescheept, alleen dan betreffende Matthews/Degenkolb of Bardet+Sinkeldam. ik heb al 11 klimmers, Alleen is natuurlijk nog niet bekend wie er uiteindelijk tegen gaan vallen... (daarbij beschouw ik Bardet niet als slechtste klimmer van de 11, daar zit de moeilijkheid in) Dat wordt weer even puzzelen

Jelle van der Linden

Van wie verwachten jullie nu meer voor de sprints Coquard of Bouhanni (gaat niet over Scorito)
en verwachten jullie dat Bouhanni mee kan doen met de sprints en dan 3x een top 10 plaats kan behalen

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Nogmaals de vraag: Wie gaat Lampre uitspelen in de sprints? Pozzato of Cimolai?

Jelle van der Linden

'@ConINGtador,

Ik denk Cimolai

Tommytom

Pffff…..
Ik dacht dat ik mijn team compleet had, maar dan valt Rojas er tussenweg. Vervolgens het hele team weer aan het omgooien.
Ik twijfel nog over een aantal renners:

- Thomas…. Gaat hij zijn geld waard zijn? Top 5 in de eerste etappe en in de ploegentijdrit. Daarnaast voor mij kanshebber op geel na de kasseienrit. Maar het kon ook wel eens tegen gaan vallen.
- v. Avermaet…. 1,5 miljoen voor een renner die er niet de hele tour bij gaat zijn? En veel teampunten zal hij ook niet gaan opleveren.
- v. Marcke. Misschien als alternatief voor van Avermaet. Is 500k goedkoper. Maar zal hij veel punten pakken? Sinds Strade Bianci van dit jaar ben ik wat meer fan van hem geworden.
- Bennatti. 1 miljoen. En ik denk goed voor toch een paar top 10 plaatsen.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Iemand ideeen over deze renners?

Angst is geen factor

Van wie verwachten jullie meer punten?
Oss of Navardauskas?

Man man man het is zo heerlijk frustrerend zo'n poule pff.

Goozbabs

Lijkt me niet logisch dat Bennatti gaat sprinten als Sagan er is. De andere renners kan ik niet zoveel uitspraak over doen.

Orange

Frank, Meintjes of Wellens?
Heb Yates al opgenomen en met het wegvallen van Allaphilippe heb ik nog een 750k renner nodig!

JimKro

'@tommy

VanMarcke is dan de beste optie denk ik. Zal ook wel meesprinten voor een paar top15 klasseringen in de vlakke ritten en kan daarnaast scoren in de kasseienrit en misschien een aantal lastigere sprints

JimKro

'@angst is geen factor

Ik zou nipt gaan voor Oss. Vanwege mogelijke punten in de itt en ttt

Angst is geen factor

Dankje wel. Ik denk eerlijk gezegd dat Navardauskas beter is in het sprinten en Oss beter in de tijdritten.
Maar dan ga ik dus voor Oss.

1 2 ... 44 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.