Afvalkoers Klassiekers 2024

1 2 ... 10 ... 17 18
samuello

@carbon ros: je bent Kielich nog voor mij vergeten, al zal die waarschijnlijk knechten voor Philipsen.

Als Theuns, askey, Fretin en Lamperti samen meer scoren dan Hofstetter ben ik veilig. 

Aangezien Ackermann en Hofstetter ploeggenoten zijn (wat veel mensen vergeten lijken te zijn, aangezien ze vaak beiden zijn gekozen), lijkt het me sterk dat ze beiden punten zullen pakken, vandaar dat ik ook alleen ackermann heb gekozen in mijn team. 

Limal

Theuns is nog van de startlijst gehaald (vervangen door o.a. Consonni en Teutenberg) maar Askey+Fretin+Lamperti(als Merlier wat meemaakt) maakt denk ik wel een goede kans om meer te scoren dan Hofstetter. Al weet je maar nooit in een sprint - in kassei(sprinters)koersen kan er heel veel mis gaan, dus het is best realistisch dat Hofstetter laatste man wordt ipv Ackermann. Net zoals het realistisch is dat Lamperti en Kielich uiteindelijk sprinten ipv Merlier en Philipsen. Daarom ook dat er spelers zijn die zowel Hofstetter als Ackermann selecteren; met vergeten dat zij ploegmaats zijn hoeft dat niets te maken hebben.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik vermoed  dat anderen die beiden gekozen hebben net als ik ervan uitgaan dat Hofstetter en Ackermann beiden gaan sprinten als ze de kans krijgen. Dat is bij IPT niet ongebruikelijk.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Thats exactly why i have both off them

ivo001

 DE KLEIJN Arvid (Tudor Pro Cycling Team) did not start today

ivo001

1-4-9 voor mij, dat zal ruim voldoende zijn denk ik.

Sies

Oei! Ik vrees met hele grote vrezen!

Ab Normaal

Vanavond laat pas verdict. Ik heb een zakelijk diner. 

Sies

Uitstel van executie, heerlijk!

 

Eetse!

ditisdavid
Sies
#234
Uitstel van executie, heerlijk!   Eetse!

Ik geloof dat je op CQ op de hotseat overleeft, maar met de sprints die nog komen gaan misschien desondanks uitstel van executie...

Oli4g komt trouwens heel goed weg dat Ackermann niet tegen een straf aanloopt, anders was hij geloof ik de pineut.

Laatst gewijzigd
Malathion

Valpartij met Thijssen en Tiller doet me de das om. Succes nog allemaal!

Sies
ditisdavid
#235
Ik geloof dat je op CQ op de hotseat overleeft, maar met de sprints die nog komen gaan misschien des...

Dat zou een meevaller zijn, iedere wedstrijd overleven is winst!

Ab Normaal

Nokere Koerse. B koers op de UCI kalender, A koers op de Afvalkoers kalender. Zoals alle koersen.

Best goed te voorspellen ook. Merlier wint.

Hem meenemen verzekert je dus van een rondje verder en Tim is ook nog eens erg fijn om te hebben in BdP en de SP. Leuk mij best een must have. Maar daar dacht niet iedereen hetzelfde over.

Merlier versloeg Philipsen afgetekend. Die was daar zo van ontdaan dat Jakobsen er ook nog overheen kwam. Wel een lekker podium. Ontregelde sprint en inderdaad mag Ackermann niet klagen.

Er is geen Afvalkoers jury. Wij "moeten" het doen met wat de koersorganisatie beslist en dus blijft Der Pascal in de uitslag staan. 

Bij ons is Zwiebeln koning van de B koersen :)

Lekkere score. Sjonge Jonge en callmeal zijn de Jakobsen en Philipsen van ons spel.

Onderin met deze late uitslag uitstel van executie voor Sies. Hij zou er pas nu uitvliegen. Zou? Ja, zou, want hij was weer te negatief.

Er was nog iemand net zo slecht, al had hij pech met de Thijssen die dankzij Ackie helemaal niet meer mocht sprinten om de bloemen. De kans dat Gerben top 20 gehaald zou hebben vandaag was mijns inziens best groot. Dus mag deze wel onder de noemer pech.

Die kan je dan in je zak steken Malathion, maar je koopt er, inderdaad, geen zak voor. Sterkte met het verwerken van dit verlies!

Zwiebeln 1.620 14.580
Sjonge Jonge 1.480 14.490
callmeal 1.400 14.852
Bonorrie 1.260 13.287
Limal 1.180 14.395
Nijmos 1.160 14.493
ditisdavid 1.140 13.718
Dekenner01 1.121 14.324
Carbon Ros 1.081 14.230
Arjenzvob 1.080 14.229
Ivo001 1.060 13.893
Ab Normaal 1.060 13.961
Wielervolger 1.060 14.021
HeldS 1.060 14.064
JNB 1.000 14.140
Ceramiche Ariostea 1.000 14.747
Poeksel 960 13.963
Mithrandir 960 14.149
Franky122 900 13.882
Maillot à Pois 900 14.511
Rabbiej 860 14.306
Bazing 840 13.672
opa 780 14.214
Danusz1986 780 14.978
SvenVDB 760 14.773
JDV21 740 14.200
Ezequiel 740 14.293
Vernis 740 14.979
Bode80 700 14.318
NielsH97 700 14.979
Kokkie1975 580 14.757
Zwartebroekenegeletrui 540 13.445
Niekvdv 540 13.753
BrackenRidgeCycling 460 13.981
Oli4G 460 14.187
erveedeeee 400 14.507
Samuello 390 13.859
Treenert 320 14.357
arviid 301 14.964
Coolietje 300 13.893
Sies 160 14.718
Malathion 160 14.934

 

Team Malathion

VAN AERT Wout
HIRSCHI Marc
VAN DER POEL Mathieu
LAPORTE Christophe
HEALY Ben
PIDCOCK Thomas
GROENEWEGEN Dylan
THIJSSEN Gerben
GREGOIRE Romain
TILLER Rasmus Fossum
KRAGH ANDERSEN Søren
MENTEN Milan
COSNEFROY Benoît
VAN BAARLE Dylan
LAURANCE Axel
BUSATTO Francesco
MORGADO Antonio Tomas
TRATNIK Jan
MAGNIER Paul
CAPIOT Amaury

opa

Zal Sies ook bij Bredene Koksijde weer door de oog van de naald kruipen nu de Lie op het laatste moment meedoet? Veel mensen zullen denk ik erg blij zijn met de deelname van de Lie. Ik zelf iets minder en moet hopen dat de keuze voor Thijssen iets meer geluk brengt in deze koers. 

ditisdavid

Even vooruit kijkend, het laatste wisselmoment duurt volgens de huidige planning minder dan 24 uur, foutje?

Carbon ros

Ik hoop dat de Lie niet te veel last heeft morgen, mijn team heeft al niet super veel rappe mannen. Als ik het overleef, wordt het zaterdag in MSR al helemaal billen knijpen... 

samuello

Oei, zuur om zo eruit te gaan Malathion. 

@carbon ros: Als ik het goed heb heeft Sies alleen De Lie, dus jij bent al veilig omdat je minder CQ punten hebt. Milaan San Remo wordt zonder De Lie wel lastig inderdaad. Laten we samen hopen dat Bagioli wint.

De deelnemers zonder De Lie of met meer CQ punten dan Sies moeten morgen wel vrezen. 

Limal

Inderdaad dikke pech voor Malathion - zonder die kwak van Ack is er geen vuiltje aan de lucht. In de breedte ook een erg sterk team, maar dit bewijst wel weer het belang van een lage cq-waarde voor wanneer een renner wat meemaakt. ('note to self' dat laatste om volgend jaar nog een pak zuiniger te zijn)

Morgen hoef ik blijkbaar niet te vrezen, dus ik begin alvast aan de mentale voorbereiding op Milaan-San Remo. De wedstrijd die na een oneindig lange geeuw beslist wordt in een flits, en die vorig jaar mijn Waterloo was in dit spel.

Carbon ros
samuello
#242
Oei, zuur om zo eruit te gaan Malathion.  @carbon ros: Als ik het goed heb heeft Sies alleen D...

Volgens mij is Bagioli van de startlijst gehaald, daarom begin ik me steeds meer zorgen te maken!

Nijmos

Die Belgische B koersen verlopen soepel. Ik maak me meer druk om zaterdag. Zonder Van der Poel zal het voor mij vermoedelijk van Pidcock en Matthews moeten komen om me te redden.

ivo001

Vandaag heb ik 5 man in koers: Ackermann, Capiot, De Lie, Hofstetter en Turgis. En een CQ van 13893. Zou moeten lukken.

BrackenRidgeCycling

Ik moet het doen met: De Lie, Thijssen, Ackermann, Hofstetter, Turgis and Capiot.

Hopelijk gaan we hier mee naar MSR

Sies

Ik heb enkel de Lie, dus een ieder met de Lie en iets er omheen kan relatief veilig adem halen!

 

Hup Arnaud!!

Rabbiej

Weinig punten hier met alleen Hoffstetter maar het lijkt erop dat er nog een paar zijn zonder punten.. Kom ik goed weg denk ik.

Nijmos

Ik ben met Van Gestel en Lampaert denk ik ook net safe dan.

1 2 ... 10 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.