Afvalkoers Klassiekers 2024

1 2 ... 19 ... 33 34
Maillot à Pois
Limal
Een sprookje voor sommigen, pure horror voor anderen: gisteren is De Lie toegevoegd aan de startlijs...

Ten huize Limal neemt met zijn wensen voor werkelijkheid - het is broertje Axel die morgen meefietst in de Franco-Belge 🙃

Maar ik denk dat je nog niet zo héél erg slecht zit met die andere namen op je lijstje. Ik vind mijn voorlopige trio Capiot - Braet - Berckmoes alleszins niet geruststellender.

Poeksel

Ja, jammer dat het niet om Arnaud gaat, had ik me ook veiliger mee gevoeld. Al helpt een lage cq in koersen als deze.

Laatst gewijzigd
Limal
Maillot à Pois
Ten huize Limal neemt met zijn wensen voor werkelijkheid - het is broertje Axel die morgen meefietst...

Ouch, dat is brutaal wakker worden uit een hemelse dagdroom...

Met Braet en Berckmoes zit jij ook niet slecht trouwens.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Hier Berckmoes en Capiot in de selectie. Hopelijk voldoende om te overleven, mijn hoge CQ score begint te nijpen. Nog 3 wedstrijden overleven en dan kunnen we die hoge CQ waarde alvast wat naar beneden schroeven met de wissels.

JDV21

Capiot en Senechal hier. Ben benieuwd. Gelukkig geen Girmay hier aan de start. Als dat wel gebeurt, dan wordt ik erg bang

Maillot à Pois
JDV21
Capiot en Senechal hier. Ben benieuwd. Gelukkig geen Girmay hier aan de start. Als dat wel gebeurt,...

En daar is Bini...

Ceramiche Ariostea
Maillot à Pois
En daar is Bini...

Dat is mooie meevaller die ik wel kon gebruiken met alleen Sheehan aan de start.

opa

Oeh dat is heel fijn voor mij! Al vind ik het ergens ook wel jammer dat een Girmay mee doet. Voor de spanning was het leuker geweest als een Berckmoes, Capiot, Boven etc het verschil moeten maken 

 

Ab Normaal

Hmmmm, Bini word ik niet blij van.

Hier slechts Capiot aan de start. Dat wordt dus voor de allereerste keer nagelbijten voor mij. Had eigenlijk De Lie wel voor dit soort koersjes meegenomen. Ivo001 met 68 puntjes goedkoper dus veilig.

Hopen dat de eerste keer nagelbijten niet ook direct executie is.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Girmay was hier vorig jaar slechts 16e, sowieso vind ik het geen ideaal parcours voor de meer populaire picks. Zal dus wel gewoon een tiebreak tussen de nulpunters worden.

Rabbiej

Er zijn een hoop teams al zeker doordat een aantal deelnemers niemand aan de start heeft.. Maar ook de teams met een hoge CQ score zullen moeten hopen dat 1 van hun starters wel in de top 20 eindigt. Kan toch nog wel interessant worden. 

Limal

Bini!!  O.a. Capiot, Sénéchal, Sheehan, Braet en Boven buiten de punten, dus zoals voorspeld door ditisdavid en Rabbiej wordt het kijken wie van de nulpunters de hoogste CQ heeft...

JDV21

Ik heb 0 punten. Hopelijk is mijn cq score laag genoeg! Zou het wel erg zuur vinden om door Girmay uitgeschakeld te worden aangezien een van mijn redenen om hem niet te nemen was omdat hij de Giro zou rijden en dan waarschijnlijk niet aan deze koersen zou meedoen 😅

Nijmos

Girmay zou meedoen aan de tour in plaats van de giro toen dit spel begon hoor. Pas na zijn val in dwars door vlaanderen werd het plan de giro. 

Ab Normaal

Vanavond laat of morgenochtend pas definitief uitslag, maar jij bent wel het bokje, JDV21.

NielsH97 scoort op de valreep 20 puntjes door de 18e plaats en ontloopt zo uitschakeling ten koste van jou.

SvenVDB

Altijd mooi als je door een 'kleine' renner als Jenno je geen zorgen hoeft te maken 😀

Rabbiej

Oli4g komt ook aardig weg gisteren.. Zonder renners aan de start scheelt het uiteindelijk slechts 13 cq punten met de eerste die geen punten scoort.

oli4g

Dit is het voorjaar van goed wegkomen voor mij 😃 geen idee hoe, maar zonder Pedersen, MVDP of Philipsen toch nog niet uitgeschakeld. (voorlopig, want het zal wel eens raak zijn)

Laatst gewijzigd
ivo001

Op naar Brussel met Ackermann, Capiot en Girmay!

Mijn team draait nog lekker meer zonder Pogacar, van Aert, van der Poel, Philipsen, Mohoric en Küng 🤗

Ceramiche Ariostea

Op basis van de voorlopige startlijst zou ik met Bini, van Uden, Bussato en Sheehan niet in de problemen horen te komen voor Brussel.

Ab Normaal

Dit is de definitieve uitslag.

Zoals gezegd is JDC21 genekt door de 20 puntjes die Niels pakte met Rota.

 

BrackenRidgeCycling 940 13.981
Maillot à Pois 920 14.511
Wielervolger 900 14.021
Mithrandir 620 14.149
Zwiebeln 620 14.580
ditisdavid 600 13.718
Ivo001 600 13.893
Poeksel 600 13.963
opa 600 14.214
Ezequiel 600 14.293
Rabbiej 600 14.306
Limal 600 14.395
Nijmos 600 14.493
Ceramiche Ariostea 600 14.747
Vernis 600 14.979
Franky122 500 13.882
SvenVDB 320 14.773
Bonorrie 20 13.287
NielsH97 20 14.979
Samuello 0 13.859
Ab Normaal 0 13.961
HeldS 0 14.064
JNB 0 14.140
Oli4G 0 14.187
JDV21 0 14.200

 

Team JDV21

VAN AERT Wout
VAN DER POEL Mathieu
DE LIE Arnaud
PIDCOCK Thomas
MERLIER Tim
GREGOIRE Romain
KRAGH ANDERSEN Søren
MATTHEWS Michael
WELLENS Tim
ASGREEN Kasper
MILAN Jonathan
COSNEFROY Benoît
THEUNS Edward
VAN BAARLE Dylan
TEUNS Dylan
SENECHAL Florian
HOFSTETTER Hugo
BUSATTO Francesco
LAMPERTI Luke
TURNER Ben
MORGADO Antonio Tomas
TRATNIK Jan
CAPIOT Amaury
HERZOG Emil

Ab Normaal

Nog twee afvallers tot aan de zomerstop

BrackenRidgeCycling

Brussel moet ik wel overleven met Girmay, Ackermann, Capiot, Meeus and Kuypers

opa

nou girmay drukt wel zijn stempel. Zonder hem hadden tien meer teams zonder punten gezeten. 

opa

Erg ongelukkig voor jou JDV21

1 2 ... 19 ... 33 34

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.