Afvalkoers Klassiekers 2024

1 2 3 4 ... 17 18
Dekenner01

Ik doe graag mee! 

Malathion

Ik doe graag mee!

Bazing

Doe ook graag mee!

JNB

Leuk! Doe ook graag mee

mensFaber

Ik hoop dat ik nog mee kan doen.

Arry1338

Altijd een lijst opsturen. Met zoveel deelnemers is de kans groot dat er wat mensen het vergeten of de deadline missen en wie weet ben je de laatste die nog mee kan doen.

Ab Normaal

En we zijn vol. Alleen nog plek voor een derde reserve. En ik kan alle reserves aanraden: stuur een team in. De kans dat je alsnog meedoet is heel groet.

Rund um Köln doet dus ook mee. Een uitdaging gaat dit worden :)

Arry1338

Nou, ik heb 24 namen als optie geselecteerd. Met het programma dat ze rijden zo ver als mogelijk erbij uitgewerkt in een overzicht. Verder heb ik ingeschat waar ze sowieso niet zullen rijden (voor een top 20 plek). Nu is het afwachten tot de startlijsten meer en meer duidelijk worden om dan op het laatste moment nog alles op de kop te gooien en met 12 nieuwe namen te komen. 

Blijft een leuk spelletje dit >.<'

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Tot nu toe heb ik zo'n 50 man op de short list staan, hopelijk worden de programma's snel updated

Laatst gewijzigd
arviidd

Is dat plekje voor 3de Reserve nog vrij? Zo ja zet mij daar maar neer.

mensFaber

ik wil mijn plek als 2de reserve teruggeven. Ik merk dat ik niet de tijd heb om een fatsoenlijke team in elkaar te zetten.

Hoop dat ik bij de eerstvolgende editie van Giro wel weer van de partij kan zijn.

Succes allemaal!

arjenzvob

Zo, ik heb mijn team verstuurd. Ik denk dat ik genoeg info heb. Mocht er niks geks gebeuren blijft dit het. Bedankt weer voor de organisatie en succes allemaal!

Sies

Mijn team is klaar, maar ik wacht nog even af of er nog wat dingen bekend gaan worden qua programma's!

Ab Normaal

Met nog ruim 36 uur te gaan moeten er nog heel veel teams ingeleverd worden.

Werk aan de winkel voor velen, al snap ik het met de beperkte beschikbare informatie.

BrackenRidgeCycling

Ik Ben morgen ochtend vrij, dus zal dan mijn team door sturen. 

 

HeldS

Ik heb mijn team zojuist verstuurd. Krijgen we een melding als deze niet in orde is of als de aanmelding goed is gegaan?

opa

ik ga vandaag verder met de puzzel. Vond het vorige week op basis van bekende info erg lastig een team samen te stellen. 

Nijmos

We hopen allemaal vandaag of morgen een complete startlijst voor Rund um Koln te zien verschijnen!

opa

haha ja voor die laatste paar koersen gaat het gokken worden 

Ab Normaal
HeldS
#66
Ik heb mijn team zojuist verstuurd. Krijgen we een melding als deze niet in orde is of als de aanmel...

Normaal wel, maar ik moet mijn eigen team vanavond nog afmaken dus ik heb alle binnengekomen teams nog niet geopend.

Ik zal in ieder geval voor vrijdagavond laat geen teams posten, dus mocht ik na donderdagavond (dan ga ik teams openen en invoeren) iets vinden want niet klopt dan stuur ik diegene een bericht en heeft die dus nog even de tijd om iets aan te passen.

ivo001

Ik ga hard puzzelen vanavond! Gelukkig het vooronderzoek van vorig jaar als basis.

arviidd
arviidd
#60
Is dat plekje voor 3de Reserve nog vrij? Zo ja zet mij daar maar neer.

Is het de moeite voor mij om een team te maken?

Ab Normaal
arviidd
#72
Is het de moeite voor mij om een team te maken?

Jazeker!

arviidd

Top! Bedankt voor de snelle reactie.

Wielervolger

Ik ben wellicht wat laat met deze vraag maar waarom eigenlijk niet GP Denain of Milaan-Turijn in plaats van Rund um Köln? Nu is het vooral gokken en hopen dat iemand van je selectie daar zal rijden aangezien de deelnemende teams zelfs nog niet bekend zijn.

1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.